• Het is niet echt een klacht,maar ik weet niet waar ik het anders moet zetten.

    Hoi,
    Ik ben hier net nieuw,en ik zie al een paar keer topics met als naam; Rollen, ofzo van die dingen.Ik heb zo 1 topic bekeken en het leek me wel leuk enzo,ze mogen doen wat ze willen.^^ Maar dan zag ik "Rollen snel nodig!!!" Ik dacht: Niets is toch nodig?Rollen verdeel je omdat je het wil,niet dringend ofzo.

    Én ik vind dat het leuker is om zelf personages te verzinnen.Met rollen raak je op de duur gewoon vast omdat je aan de dingen moet houden van die persoon.Bij zelf fantaseren kan je meer schrijven.

    Dit was mijn mening.:Y)

    En ik zeg nog; Iedereen doet wat hij wilt,maar dit is gewoon m'n mening.

    x.


    Say what you think.

    sommige rollen verzin ik zelf, mr andere verdeel ik, mr dan alleen aan de mensen wat mn quize ook echt leze en waar ik al iets meer van weet ofzo, mr k hou me nie zo strikt aan wat ze zelf opgeve, das meer zo'n richtlijnxD


    You're a star in heaven.

    mee eens hoor, het is gewoon een goedkope en fantasieloze manier om je verhaal vorm te geven en emteen lezers te hebben ;)

    mee eens hoor, het is gewoon een goedkope en fantasieloze manier om je verhaal vorm te geven en emteen lezers te hebben ;)

    Wat mijn Sexy Lieverd (Die ik mis!) zegt.


    Bored.

    (...)
    Wat mijn Sexy Lieverd (Die ik mis!) zegt.

    Ik mis jou ook <3 [/even tussendoor en mega offtopic]

    (...)
    Ik mis jou ook <3 [/even tussendoor en mega offtopic]

    ahw zo lief ^-^

    Agree

    Verplaatst naar overige ;)


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Je hebt wel gelijk + mensen gaan zeuren dat ze een te kleine rol hebben enzo of dat het te lang duurt voor hun er in voorkomen.

    Hier ben ik het zó mee eens x3 Ik vind het nergens op slaan ^^ En aangezien het toch (bijna) altijd vriendjespolitiek is o.o doe je vriendjes er dan gwn in zonder die rollen x3


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Nou , rollen doen geeft je meer lezers , x'3


    A. ikmisje.

    Eerlijk ik zou nooit met rollen werken..


    Your Butt is Mine!

    tja.. Maar als je geen tekstje vraagt hoef je je ook nergens aan te houden..
    Als je aleen naam; Plaatje; Leeftijd;
    Ofzo heb, waar zou je je dan aan moeten houden..
    en dat is een keuze die je maakt.
    Ik geef meestal rollen weg. omdat hji dan lekker veel gemaakt word^^
    Maar ik geef iemand niet een rol als die aleen een rol in voor een rol. Dus degene moet wel egt het verhaal leuk vinden ofzo...
    Maar alsnog. Als jij geen rollen weg wil geven, moet je dat tog leker zelf weten. en als mensen rollen weg willen geven, is dat tog hun probleem ;)


    Dunno ><

    Heel goed gezegd best wel waar namelijk xD


    Life is hard and then we die

    Totaaal met je eens JustMe.. Ik gebruik opzich ook wel vriendinnen van me maar dat zijn dan dingen die we graag willen ofzo.. Mar zelf verzinnen is veel leukerrr

    -xXx-

    mee eens hoor, het is gewoon een goedkope en fantasieloze manier om je verhaal vorm te geven en emteen lezers te hebben ;)

    Ook voor veel schrijvers een heel verleidelijke manier maar uiteindelijk fantaseer ik toch liever zelf over het lijf en leden van mijn personages.


    No growth of the heart is ever a waste