• Djezus hey, ik had net Engels (:
    En ik zit nog steeds op school maarbon er vroeg zo een keindje wat aan de buurvrouwtje en die leerkracht zei dat ze apart moest gaan zitten en toen zei dat keindje dat ze alleen maar wat vroeg en toen begonnen die twee daar een hele ruzie te maken.
    En dan zegt 'ie dr zo dat ze buiten moet en dan slaat die de deur toe. Ik zit zo net aan die deur x'd
    Damn, ik was fucking verschoten x'd
    En toen dat keindje weg was, begon hij daar te roepen en te schreeuwen tegen ons x'd
    Ik en een vriendinnetje zaten helemaal in elkaar gedoken van angst..

    x


    You're a Dickhead - Nothing Personal.

    Jemig :O En dan dacht ik dat ik het al erg had op school XP


    Shut up, before I stab you with my chopsticks

    Oeii xD Naja xD succes me die leerkacht


    Your Butt is Mine!

    Dat had ik met een leraar wisknudde vorig jaar. Moest ik een toets een keer het 8e inhalen in het inhaallokaal (de enige persoon met dezelfde toets zit dan aan de andere kant van het lokaal). Toen had ik een acht. Zei hij dat ik gespiekt had --'
    Je hebt van die mensen..


    I clicked my heels and wished for you.

    Dat had ik met een leraar wisknudde vorig jaar. Moest ik een toets een keer het 8e inhalen in het inhaallokaal (de enige persoon met dezelfde toets zit dan aan de andere kant van het lokaal). Toen had ik een acht. Zei hij dat ik gespiekt had --'
    Je hebt van die mensen..

    OMGOSH hoe kan je nou spieken van zover? x'd


    You're a Dickhead - Nothing Personal.

    Alle leraren van mij zijn erg(op mijn mentrix na)^^


    Je bent nooit uitgeleerd.

    Word lid van de schoolkrant en zet dit soort 'bloopers' erin + naam van de leerkracht. Wedden dat het dan ophoudt? (duivel)


    No growth of the heart is ever a waste

    Wat ben je toch een arm zielig kindertje. (:
    Zoek troost bij iemand ofzo. ^^
    Maarhey, die leerkracht is wel freaky gestoord precies. =o Vagerd!
    Nou poep, je overleeft het wel! ;D
    x

    als bij ons lerare zulke wearde dinge hebbe fluistere we altijd: die heeft zeker sex te kort ofzoxD(A)

    maar moet je natuurlijk niet hardop zegge want dan krijg je op je dak!!xD


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!

    hihi bij ons was vorig jaar al, mijn mentor huilend de klas uitgelope,
    iedereen lag dubbel:P

    Had ik een keer bij Duits =O was echt eng..


    Life is hard and then we die

    Ik had een keer een invaller voor engels toen hadden we een uur niks gedaan hij zei: ga maar wat aan je huiswerk en niet praten.
    Die les was echt zo saai