• Ik ben gisteren naar de film 'loft' gaan zien, terwijl mijn tweelingzus naar de avant-première van 'Twilight' mocht gaan zien >.<

    Nja, ik vond het eigenlijk een hele goede film, en het verhaal zat eigenlijk echt wel goed in elkaar.

    Nu vroeg ik me af of er nog mensen die film hebben gezien, en wat jullie er van vonden.
    So speak up!^^


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik wil de film Licksa zien x] Maarja dat is een finse film.. dus geen flauw idee hoe ik daaraan ga komen :Y)

    Ik weet het ook niet, hoowr.

    (...)
    Ik weet het ook niet, hoowr.
    Nee daar ging ik ook al niet van uitxD. Twas gewoon een uhm.. 'nietszeggende opmerking'x]


    Wie du mir, so ich dir.


    Ik kijk liever Winnie The Pooh x]


    A. ikmisje.

    Ik wil de film Licksa zien x] Maarja dat is een finse film.. dus geen flauw idee hoe ik daaraan ga komen :Y)

    Hmmm daar kan ik je eigenlijk ook niet echt mee helpen x'D
    Een finse film?
    Wel leuk lijkt me, moet best wel grappig zijn om fins te horen x'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Loft.. Loft.. Nope.. Oke het verklaart natuurlijk een hoop dat hij vlaams is hea..

    -xXx-

    Loft.. Loft.. Nope.. Oke het verklaart natuurlijk een hoop dat hij vlaams is hea..

    -xXx-

    Nja, maar het is wel een echt goede film^^
    Van dezelfde als 'de zaak Alzheimer' die nadien ook naar Amerika is gegaan. x'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    ik was de film meteen toen die uitkwam goan zien. Hij is wel goed, jaa (':


    Some people make the world special just by being in it

    Ghaha Mel gaat naar Loft terwijl Evelien tenminste doodleuk nr avvant premiere twilight gaat!=PxD


    Get outta my head!