• Ik zit met een dingetje...
    Een paar jaar geleden heb ik een paar dagen met een jongen gehad, daarna drukte hij me weg en vertelde me een jaar later dat ik een weddenschap was.
    Nu hebben we weer contact. Hij heeft sorry gezegd en gezegd dat hij me destijds echt leuk vond, alleen zijn reputatie belangerijker was omdat hij werld uitgelachen omdat hij mij leuk vondt. Hij heeft ook verteld dat hij meerdere keren contact nog heeft proberen te zoeken en dat hij ook er over na had gedacht om het nog om te draaien.
    Ik begin hem echt weer leuk te vinden net als vroeger, alleen het punt is hij heeft nu inmiddels een relatie voor een paar maanden en hij houdt erg van haar.
    Ik ben niet iemand die in een andermans relatie zou stoken.. maar zit hier wel met mijn gevoelens.
    En hoe meer ik tegen mezelf zeg het kan niet hoe harder ze terug komen

    Heel eerlijk, meid, hoe kun je zo'n iemand nou vertrouwen op zijn woord? Hij zegt het een en doet dan vervolgens het ander en als het bij puntje bij paaltje komt, dan laat hij je vallen. Zelf zou ik niet met zo'n iemand om willen gaan. Hoe zou ik diegene kunnen geloven en vertrouwen met wat hij nog verteld? Ik ben van mezelf al een wantrouwend persoon en daardoor zou mijn vertrouwen al helemaal kapot gaan.
          Als ik diep in de put zit, verwacht ik steun en waar ik mezelf kan zijn. De jongen waar jij het nu over hebt, lijkt mij niet echt iemand die die steun kan geven. Heel cru gezegd, het klinkt voor mij meer dat hij zijn eigen imago belangrijker vindt dan jouw gevoelens. Zodra die jongens er zo op reageren, laat hij je direct vallen, en het is ook pas begonnen toen die ze erover begonnen. Dus meid, alsjeblieft, kies als eerste voor jezelf. Jij verdient zoveel beter dan zo'n iemand! Jij verdient de steun, vertrouwen, maar zeker de respect in een relatie! Kies voor jezelf.

    [ bericht aangepast op 3 feb 2019 - 23:19 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Als ik in jouw stond had ik hem laten gaan. Hij heeft een vriendin en hij heeft jou keihard laten vallen. Huge red flags! Jij verdient beter dan dit 🌼


    26 - 02 - '16