• Hallo! Ik ben net begonnen aan mijn story Mind Games voor SOTY 2019 en aagezien ik net het eerste deel online heb gezet dacht ik: laat ik het eens promoten. Ik ben nieuw hier dus ik heb nog niet echt lezers, maar ik hoop dat jullie mijn story leuk zullen vinden!

    Hier een korte samenvatting:

    Jun Akagawa is pas zeventien als hij Asher Asselman leert kennen. In eerste instantie is het de bedoeling dat deze wegens zijn sterke krachten voor hun familie gaat werken, maar het blijkt al snel dat Asher andere plannen heeft. Jun trekt alles uit de kast om hem te overtuigen, maar krijgt hier al snel spijt van wanneer Asher geobsedeerd raakt met hem. Jun is ten einde raad als hij niet meer van hem af weet te komen.

    Dit verhaal speelt zich af in een wereld waarin iedereen een superkracht heeft, hoewel de meeste mensen geen nuttige krachten hebben. De mensen die dus wel een sterkte kracht hebben kunnen hier dus ook makkelijk misbruik van maken, of juist gebruiken om schurken te verslaan.

    WAARSCHUWING: Dit verhaal bevat gevoelige onderwerpen zoals huiselijk geweld, alcohol misbruik en implicaties van seksueel geweld. Hoewel ik deze onderwerpen zoveel mogelijk eruit zal laten, zijn ze alsnog wel relevant in het verhaal, dus als je hier gevoelig voor bent raad ik het niet aan dit verhaal te lezen.


    Het verhaal is dus met originele personages, maar ik hoop dat dat het niet minder interessant maakt. Ik ga binnenkort ook illustraties erbij maken! Dus dan zul je de personages zien.

    Heel erg bedankt <3

    De eerste twee hoofdstukken staan inmiddels online, voor de mensen die interesse hebben. Ik zal proberen zo vaak mogelijk iets te posten. Plus ik wil een cover maken zo snel mogelijk!