• Helloowww allemaal,

    In een poging contact te maken met mensen hier, ieehh

    Hoe gaat het met jullie vandaag? Ik ben vandaag om 8 uur opgestaan en heb het hondje uitgelaten. Op mijn takenlijstje staan nog het samenvatten van een flink stuk History of Biology, het beantwoorden van enkele vragen van datzelfde vak en ik moet ook nog een experimental procedure schrijven voor een verslag (wat ik telkens maar voor me uit schuif help). Ik ben alleen nog niet heel ver, haha. Gelukkig kan ik na een lange dag op de faculteit van gisteren, vandaag mooi thuis werken.

    Zijn jullie al lekker bezig vandaag?

    liefs (:

    Mijn dag is niet heel productief. Heb een wasje gedraaid en afwas gedaan. Ik moet nog een motivatie schrijven, een berg wasgoed opvouwen en nog heel wat dingen. One step at the time (:


    26 - 02 - '16

    Ik ben net terug van college, maar ik moet vanmiddag ook aan de slag. Ik moet een artikel lezen en verder gaan met het zoeken van bronnen voor mijn essay en misschien ook vast een plan gaan maken van wat ik nu precies wil gaan schrijven.


    Stenenlikker

    Stig schreef:
    Mijn dag is niet heel productief. Heb een wasje gedraaid en afwas gedaan. Ik moet nog een motivatie schrijven, een berg wasgoed opvouwen en nog heel wat dingen. One step at the time (:


    Ach, huishoudelijke klusjes kosten gelukkig niet zo veel tijd! Motivatiebrieven helaas wel, dat komt best nauw hè...

    Hephaistion schreef:
    Ik ben net terug van college, maar ik moet vanmiddag ook aan de slag. Ik moet een artikel lezen en verder gaan met het zoeken van bronnen voor mijn essay en misschien ook vast een plan gaan maken van wat ik nu precies wil gaan schrijven.

    Is het een groot essay? Bronnen zoeken kost best wel wat tijd helaas. Ik ken het, haha.

    Venucians schreef:
    (...)
    Is het een groot essay? Bronnen zoeken kost best wel wat tijd helaas. Ik ken het, haha.


    2200 woorden, dus valt geloof ik nog mee. Maar ik moet wel minimaal 10 bronnen hebben en ik heb er nu 2. Dus ik moet nog wel even aan de slag. Maar ik heb nog 2.5 week hiervoor, dus het komt hopelijk goed.


    Stenenlikker

    Venucians schreef:
    (...)
    Ach, huishoudelijke klusjes kosten gelukkig niet zo veel tijd! Motivatiebrieven helaas wel, dat komt best nauw hè...


    Ik heb de brief net de deur uitgedaan. Nu hopen op een wonder ;D


    26 - 02 - '16

    Hephaistion schreef:
    (...)

    2200 woorden, dus valt geloof ik nog mee. Maar ik moet wel minimaal 10 bronnen hebben en ik heb er nu 2. Dus ik moet nog wel even aan de slag. Maar ik heb nog 2.5 week hiervoor, dus het komt hopelijk goed.

    Oh, dat is nog best wel groot vind ik als je er nog 2.5 week de tijd voor hebt! Wij moesten een essay schrijven van 3000+ woorden en kregen daar ongeveer 10 weken voor... Of ben je gewoon erg laat begonnen? :')

    Stig schreef:
    (...)

    Ik heb de brief net de deur uitgedaan. Nu hopen op een wonder ;D

    Ben benieuwd! Is het voor een opleiding? Ik weet nog wel dat ik door een domme fout een best wel goeie motivatiebrief van mijn USB stick flikkerde (en ik had geen back up...) en ik toen moest ik hem uit m'n hoofd opnieuw schrijven...

    Venucians schreef:
    (...)
    Oh, dat is nog best wel groot vind ik als je er nog 2.5 week de tijd voor hebt! Wij moesten een essay schrijven van 3000+ woorden en kregen daar ongeveer 10 weken voor... Of ben je gewoon erg laat begonnen? :')


    Mn vak is net 2.5 week bezig en de uitleg hebben we vorige week gekregen, dus ik kan niet zeggen dat ik laat begonnen ben, haha. Maar ik heb een keer een week gehad voor een 1500 woorden essay, dus dan vind ik in totaal 3.5 week voor een 2200 woorden essay nog vrij schappelijk.
    Maar het scheelt, want de eerste versie moet dan af zijn. Dan krijg ik nog feedback van 2 studiegenoten en heb ik nog zo'n 3 weken tot de eindversie. Dus als ik in tijdsnood kom, kan ik altijd nog een prut versie inleveren, hahaha.


    Stenenlikker

    Mijn dag is ook onproductief doordat ik zoveel moet doen dat ik alles uit ga zitten stellen 😅 werkt niet, Vincie, werkt niet...


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    Mijn dag is ook onproductief doordat ik zoveel moet doen dat ik alles uit ga zitten stellen 😅 werkt niet, Vincie, werkt niet...

    Ja, dat herken ik zo erg! Als de berg te groot wordt krijg je juist niks gedaan...

    Mijn dag begon redelijk productief, maar ik begin nu een beetje in te kakken, wat niet de bedoeling is natuurlijk...


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Venucians schreef:
    (...)
    Ja, dat herken ik zo erg! Als de berg te groot wordt krijg je juist niks gedaan...


    Precies, en dat is ook mijn probleem. Ik wil teveel. En dat werkt niet.
    Oké, ik begon vanochtend vroeg met 2 uur radio. Daarna zou ik straatinterviews doen, maar mental breakdown dus dat lukte niet. Toen terug naar m'n kamer gereisd, in de hoop daar heel veel te doen aan research en mailtjes sturen et cetera. Maar toen was ik ineens niet lekker.
    En nu gaat het op zich wel weer, maar het is nu na 17.00 en ik mag van mezelf niet mailen na 17.00 want dat komt onprofessioneel over etc. etc. Ik zou wel alvast concepten kunnen schrijven, maar nee.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Dan zet je de wekker lekker vroeg zodat je veel gedaan kunt krijgen, maar voel je je dusdanig kut dat je blijft liggen. Resultaat: enkel wat mailtjes over en weer gestuurd met opdrachtgevers vandaag. Jammer weer.

    [ bericht aangepast op 20 feb 2019 - 18:31 ]


    ars moriendi

    Ik had ook een hele drukke dag, maar het voel alsof ik niets gedaan heb :')

    De figuren in mijn paper zijn eindelijk mooi (thanks ggplot2). Ik heb een paper gelezen en college gegeven en toen was het opeens al vijf uur.


    I am an idiot, I move.

    Ik had misschien een drukke dag kunnen hebben als ik niet pas om half 12 uit bed was gekomen, eerst serie ging kijken en om vier uur eens besloot een paper te gaan lezen voor een college van vrijdag. :'D Anyway, ik heb er wel één gelezen. Morgen zit ik toch weer minstens 25 uur in de trein dus dan lees ik het andere. c:


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Venucians schreef:
    (...)
    Ben benieuwd! Is het voor een opleiding? Ik weet nog wel dat ik door een domme fout een best wel goeie motivatiebrief van mijn USB stick flikkerde (en ik had geen back up...) en ik toen moest ik hem uit m'n hoofd opnieuw schrijven...


    Voor een baan (:
    Ik heb net bericht gekregen dat ik op gesprek mag komen, dus dat is al iets (:


    26 - 02 - '16