• ^Het gaat over Fabiola. Er is veel haat op haar, vooral onder de tieners. Zelfs twee tienermeisjes hebben een distrack over haar gemaakt. Maar ik begreep de haat niet omdat ik er niet op de hoogte ben. Dus daarom die vraag. Waarom haat iedereen haar? En wat is de reden dat ze zoveelmhaat krijgt?^


    Let's drink Jasmin tea!

    Ik heb geen idee waarom er zoveel haat is (': Ik heb het even een soort van gegoogled, en ik denk dat er zoveel haat op haar is, omdat ze zoveel haat ook terug geeft? Althans dat idee krijg ik ervan? Het liedje zelf is namelijk ook niet al te vriendelijk..
    Maar ik weet wel dat ik het liedje best wel raar vind...

    [ bericht aangepast op 2 mei 2019 - 10:26 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Slughorn schreef:
    Ik heb geen idee waarom er zoveel haat is (': Ik heb het even een soort van gegoogled, en ik denk dat er zoveel haat op haar is, omdat ze zoveel haat ook terug geeft? Althans dat idee krijg ik ervan?
    Maar ik weet wel dat ik het liedje best wel raar vind...



    Ook tegen de kijkrrs?


    Let's drink Jasmin tea!

    Een belangrijkere vraag: wie the f is Fabiola?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nog nooit van gehoord. :W Ook niet direct iets waar ik vrijwillig naar zou willen luisteren eerlijk gezegd.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Wie? :')


    26 - 02 - '16

    QueenBi schreef:
    (...)


    Ook tegen de kijkrrs?


    Ik heb geen idee. Ik kende haar eerlijk gezegd niet eens (‘:


    It's never gonna happen, Guys.

    Gwisin schreef:
    Een belangrijkere vraag: wie the f is Fabiola?


    [ heaven knows ]

    Ik heb het niet gevolgd maar ik denk dat het zo zit:
    Fabiola heeft meegedaan met Hollands next top model, maar toen lag ze er bij de eerste aflevering er al uit. Daarna deed ze mee aan temptation island vibs als verleidster, en gedroeg ze zich een beetje als een sletje. Nu voelt ze zich helemaal famous en loopt ze kort gezegd gewoon stoer te doen, bijvoorbeeld door een distrack die ze gemaakt heeft.

    Correct me if i'm wrong please (krul)

    [ bericht aangepast op 3 mei 2019 - 18:14 ]


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Ik ken haar mede door mijn beste vriendin die Temptation Island kijkt.
    En ik denk dat wat Trystane zegt wel klopt, al durf ik het ook niet met zekerheid te zeggen want ik ken haar verder ook niet.
    Maar haar liedjes enzo vind ik zelf ook wel super irritant hahaha


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Op wattpad zeiden sommige dat z stoer deed of zich te sexy en schaars zat t twerken in het winkelwagen van een supermarkt.