• ───── HEARTBEAT ISLAND ─────
    Eerder geopend door: alghayib. Heropend & aangepast met toestemming.

    ☠      DISCLAIMER      ☠

    Mijn plan voor dit RPG is een niet zo plezierig ritje in een wilde achtbaan — eentje waar mensenlevens enkel bestaan om mee te spelen en een dood niets betekend (al zal je gemaakte personage niet zomaar sterven). Mocht je eventueel een zwakke maag hebben of gevoelig zijn voor bepaalde onderwerpen wil ik je waarschuwen weg te klikken en niet verder te lezen, want ondanks dat ik niet teveel ga delen hier, zal het duister worden wat er hier gaat gebeuren.

    ────────────────── ──────────────────
    Verhaallijn

    In een verre toekomst is de verwarming van de aarde een algeheel feit, hetgeen waar we generaties niet over hebben willen denken en uiteindelijk te laat voor waren is allemaal uitgekomen. De ozonlaag is fucked en de zeeën daalden. Massa's aan extra land (vooral eilanden) zijn er ontstaan door dit gehele gebeuren, iets dat traag is gegaan over de jaren maar nu toch zeker de nodige mogelijkheden heeft verzorgd.
          De groei in land lijkt ook een groei in mensenlevens bezorgd te hebben, al is dit land nog alles behalve bewoonbaar door de viezigheid dat er te vinden is. Restjes van onderdelen van boten die verloren zijn op zee, ondergrondse grotten die opgeschoond moeten worden en zelfs lijken van verloren vissers zullen opgeruimd moeten worden. Je denkt toch niet dat ze hier normale mensen voor in zullen huren? Nee, dit is weggelegd voor de gevangenen. Strafkolonies hebben hun opmars weer gemaakt, wat enkel en alleen komt doordat de criminaliteit gegroeid is. Hier kan het uitschot naartoe, soms terecht, meestal onterecht.
          Waar de wereld moderner is geworden, is Heartbeat Island vast blijven hangen in een primitieve levensstijl, ze vinden namelijk dat de gevangenen niets verdienen. Zelfs mobieltjes zijn er niet te vinden, geen enkel stukje technologie is welkom wanneer je het land betreed. Zelfs de bewakers zijn niet gezegend met dit soort dingen, waardoor ook zij zich gemakkelijk gaan vervelen en zelfs kunnen rebellen. Dit betekend echter ook dat dit soort dingen stiekem gebeuren, want contraband is niet zozeer welkom, maar bestaat uiteraard wel. Laat anderen het echter maar niet weten, want zelfs de kleinste, simpelste dingen zullen geliefd zijn.

    teksttekstteksttekstteksttekstteksttekstteksttekstteksttekstteksttekstteksttekstteksttekstteksttekst
    Uitleg

    In dit RPG heb je de mogelijkheid om zowel gevangenen als bewakers op je te nemen. De gevangenen zijn vrijer dan in een gevangenis, maar onveiliger dan ze daar ooit waren. Het zijn echter wel gevaarlijke mensen, zowel de criminelen als de bewakers — iedereen verveeld zich namelijk rot daar. De grootste sadisten worden naar dit concept toegetrokken en overgezonden vanuit hun voorgaande locaties omdat alleen zij er kunnen overleven. De levenswijze van de gevangenen vooral is onleefbaar en onmenselijk te noemen, maar niemand zal er ook maar iets om geven.
          De gevangenen leven in één grote barak samen, er is geen privacy tijdens het douchen en het eten is liever iets dat je ontloopt dan aan durft te gaan. De vreselijke branding van de zon is duidelijk voelbaar op een lange werkdag, wat op sommige momenten echt niet meer te doen is. Mens na mens valt dan ook neer, de ziekenboeg is overvol door het aantal klachten dat er te vinden is bij zowel de gevangenen als bewakers.
          De zelfmoordpercentages zijn sinds de komst van de nieuwe Warden gigantisch gegroeid, evenals het dodenaantal. Moorden onder de gevangenen zelf, bewakers die een einde knopen aan het leven van een gevangene of zelfs de Warden die zijn hand vaak genoeg legt op de gevangenen. Het feit dat de bewakers er eigenlijk alleen maar zijn om hun sadistische handjes los te laten gaan op de gevangenen zegt ook voldoende. Ontsnappen aan Heartbeat Island is onmogelijk, dat verteld de urenlange bootreis naar het haast vervloekte eiland je wel — de meesten proberen het daarom niet eens.

    teksttekstteksttekstteksttekstteksttekstteksttekstteksttekstteksttekstteksttekstteksttekstteksttekst
    "Scream as much as you want, nobody that might care will hear you."

    ────────────────── ──────────────────

    Jobs

    Op het moment waar wij binnenvallen is de opruiming aan het strand nog nog niet gestart — zal de eerste dag eraan beginnen, welke op dit moment het prioriteit heeft dankzij de dood en verderf dat er te vinden is. Er is puin te vinden, wat enkel zwaar is, maar buiten dat om zijn er lugubere dingen die aan bot komen — waaronder lichamen. De lijken van voorgaande gevangenen welke simpelweg daar gedeponeerd zijn, maar ook de lijken die door de duikers uit de grotten onder het eiland gehaald worden.
          Er zullen buiten dat om toch al de meest absurde dingen gevonden kunnen worden, en erg veilig zijn de gevangenen er niet voor gekleed. Bovenal is de hitte absurd, waardoor het lang niet zo snel verloopt als de bewakers verwachten. Hetgeen dat midden op het strand te vinden is, is en rottende boot welke stukje bij beetje uit elkaar gehaald moet worden.
          De kans dat een bewaker je meesleurt voor een ander klusje of straf is niet gek — wordt ook niet zo bestempeld onder de bewakers zelf. Echter weten de gevangenen al gauw dat dat niets goeds betekend. Zij kunnen zich echter niet helpen, hier zijn ze nou eenmaal voor, inclusief verveling.
    "Are you hearing voices again?"

    ────────────────── ──────────────────

    Schedule
    5.00
    Douches aan
    6.00
    Ontbijt
    7.00
    Start werk
    10.00
    Pauze 15 minuten
    13.00
    Pauze 30 minuten
    16.00
    Pauze 15 minuten
    19.00
    Einde werk
    20.00
    Eten
    22.00
    Lichten uit
    Ondanks het schema, waarvan verwacht worden dat de gevangenen zich braafjes aan houden, is niets minder waar. De douches springen op sommige dagen pas om half zes aan, maar het warm water stopt er toch wel na zo'n twintig minuten mee. Het ontbijt wordt soms zo laat geserveerd dat het onderweg naar het werk opgegeten mag worden — als je daartoe al de kans hebt. Je pauzes kunnen je zonder pardon ontnomen worden, mocht je een cipier net op de verkeerde wijze aangekeken hebben. Wanneer de lichten uitgaan interesseert het de cipiers nog minder wat je doet, wie je doet en hoe je het doet. Of wie zij doen.

    "The irony; broken people are not fragile."

    ────────────────── ──────────────────
    Rollen

    Heren
    Warden      ⌇      Chance Dotts      ⌇      48 maanden      ⌇      Luchasaurus      ⌇      1
    Head guard      ⌇      Sean Adams      ⌇      25 maanden      ⌇      Reeses      ⌇      1
    Prisoner      ⌇      Jackson Thorpe      ⌇      25 maanden      ⌇      Velns      ⌇      1
    Guard      ⌇      Ronan Wilson      ⌇      7 maanden      ⌇      Tittynope      ⌇      2
    Doctor      ⌇      Cian Ó hEaghra      ⌇      13 maanden      ⌇      KIaus      ⌇      3
    Inspector      ⌇      Caelan Pearce      ⌇      0 maanden      ⌇      LittleRomana      ⌇      3

    Dames
    Prisoner      ⌇      Zaidee Sloan      ⌇      17 maanden      ⌇      Luchasaurus      ⌇      1
    Prisoner      ⌇      Poppy Wilson      ⌇      0 maanden      ⌇      Reeses      ⌇      1
    Prisoner      ⌇      Máirín Vespera      ⌇      11 maanden      ⌇      Niran      ⌇      2
    Psychologist      ⌇      Luciana Santiago      ⌇      12 maanden      ⌇      Velns      ⌇      1
    Prisoner      ⌇      Nunnie Early      ⌇      2 maanden      ⌇      Tittynope      ⌇      2

    De simpelste dingen moeten ingevuld worden; naam, leeftijd, innerlijk, uiterlijk, geschiedenis en eventuele extra's. Hoe je dit aanpakt is aan jou, maar ik wil wel duidelijk erop hebben staan wat hun reden is om op het eiland te zitten (zowel medewerker als gevangene), evenals het aantal maanden.
         

    "What's one less person walking this earth, anyway?"

    ────────────────── ──────────────────

    ROLLENTOPIC      ⌇      PRAATTOPIC      ⌇      SPEELTOPIC

    [ bericht aangepast op 31 aug 2020 - 17:10 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    Oooh yes, ik wil graag mijn oude rollen overnemen als dat kan ;D Een mannelijke cipier en een vrouwelijke gevangene (:

    Yaay! Ik zet je er direct bij. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    ──────────────────────────────────── Chance Dotts ────────────────────────────────────

    Prison warden of Heartbeat Island      ♦      One dangerous motherfucker

    「      N A M E      」
    Chance Dotts.

    「      A G E      」
    45 jaar 2 augustus leeuw

    「      J O B      」
    Chance is sinds kort in rangen gestegen, van hoofd-cipier naar gevangenisdirecteur — een taak die hij serieus neemt. Tot dusver is het vooral veel papierwerk waar hij zich op heeft moeten richten.

    「      T I M E      」
    Chance bewandelt alweer 4 jaar lang het eiland van Heartbeat Island, eerst als consultant om alles veilig te houden, gezien hij voorheen als beveiligingsadviseur werkte voor meerdere gevangenissen verspreid over Amerika door zijn nieuwe technieken. Intussen heeft hij zichzelf omhoog gewerkt als gevangenisdirecteur, wat enkel mogelijk was doordat de voorgaande op wonderbaarlijke wijze verdwenen is. Dit werk doet hij echter nog maar 2 maanden.

    I don't feel guilty for anything. I feel sorry for the people that feel guilt.

    「      T R I V I A      」
    Likes ; Mensen breken alcohol seks iemand triggeren trainen Vrouwen Camel sigaretten tekenen warm eten klassieke rock muziek vuur martelen moorden de geur van Zwitsal
    Dislikes ; Drugs technologie rommel koken opruimen drop kou mensen met een laag IQ mensen die beloftes niet nakomen pistolen / geweren mayonaise dokters en psychologen

    Afkomst ; Amerikaans Nieuw Zeelands.                         Talen ; Engels Frans Spaans Italiaans Russisch Duits Mandarijn Arabisch Portugees Tagalog Vietnamees Gebarentaal.

    I saw the devil today, he looked a lot like me.

    「      C H A R A C T E R      」
    Psychopaat Kwaadaardig Ongeïnteresseerd Intelligent Sadistisch Vindingrijk Machtshonger Ongeduldig Dol op uitdagingen Gevaarlijk speelse momenten Zelfverzekerd, arrogant haast Twisted Manipulatief Kent geen angst Heeft nooit spijt Handelt pas na iets te overwegen Bezit geen empathie No nonsense Snel opgewonden Geweldige leugenaar Kan charismatisch overkomen Daredevil Zoekt grenzen graag op Genadeloos Gewelddadig Wraakzuchtig Gesloten Agressief Leeg van binnen Opmerkzaam Wil je niet als vijand

    Mensen die hem kennen als hoofd-cipier hebben maar de helft van zijn capaciteiten meegemaakt — kennen niet de man die hij nu overduidelijk geworden is. Hier moest hij zich nog inhouden, luisterde hij voornamelijk naar wat de gevangenisdirecteur te vertellen had. Nu zijn alle remmen los, en zal Chance zichzelf eindelijk kunnen uiten.

    You can't kill me, I'm already dead.

    「      A P P E A R A N C E      」
    Skeet Ulrich 184 cm Gespierde bouw Blanke huidskleur Altijd licht getint dankzij de felle zon Krijgt lichte sproetjes wanneer hij verbrand Geen tatoeages Geen piercings Aardig wat littekens over zijn lijf Geen verdere oneffenheden Ruikt altijd naar eens sterke au de parfum, welke enorm herkenbaar is Zweet niet gauw

    Donkerbruine haren die grijzer beginnen te worden Heeft zijn haren meestal in model zitten Donkerbruine, borstelige wenkbrauwen Donkerbruine, lege ogen die haast zwart zijn Dikke bos wimpers Scheve neus, dankzij twee breuken Redelijke lippen, aardig vol Altijd een donkerbruine baard staan, welke ook grijzer wordt Heeft haast altijd een onleesbare expressie op zijn gezicht

    Kleed zich in wat hem lekker ligt die dag, al kiest hij nooit echt selectief Kleed zich niet zoals de cipiers, niet meer althans

    Spreekt met een autoritaire, dominante stem die geen tegenspraak duld Heeft een harde ondertoon in zijn klanken Vloekt niet gauw, maar doet het zeker Speelt met het volume in zijn stem Heeft een Texan accent

    If you could read my mind, you'd be traumatized for life.

    「      H I S T O R Y      」
    Vader Michael Dotts Bareigenaar
    Moeder Marisa Sewers †
    Halfbroer Wilmer Dotts Barmanager
    Halfzusje Sienna Dotts †
    teksttekstteksttekstteksttekstteksttekstteksttekstteksttekstteksttekstteksttekstteksttekstteksttekstte
    Eigenlijk heeft Chance niets te klagen in huize Dotts gehad. Hij werd het eerste kind van Michael en Marisa, maar ervoor en erna, vlak op elkaar, had hij nog een twee maanden oudere broer en zes maande jonger zusje erbij gekregen. Michael was een liefdevolle vader, en ondanks dat Marisa verdween op jonge leeftijd was er altijd zijn vader en zijn opa en oma die voor hem zorgden.
          Daarbij had hij Wilmer en Sienna, wat echt de drie musketiers waren — onafscheidelijk. Hen is nooit geheel de waarheid verteld over wie ze zijn, of eerder van wie ze zijn. Dat ze alle drie andere moeders hebben is hen niet ontgaan, ondanks dat de woorden nooit Michael's mond verlaten hebben. Toch interesseerde het het trio nooit, zij waren hoe dan ook siblings, waardoor dat geen punt werd in hun relatie.
          Pas toen Sienna verdween op dertienjarige leeftijd is de familie ingestort — al lukte dat Chance nooit, hij was namelijk geheel anders opgevoed door Michael, gezien zijn middelste kind hetzelfde bleek te zijn als hijzelf — niet helemaal goed in zijn hoofd. Waar Michael eerder bestempeld zou worden als een sociopaat, valt Chance eerder onder de term psychopaat. Hierdoor heeft hij altijd voorrang gehad als het op de kinderen van de man toekwam.
          Toen Sienna dan ook overleden was, focuste Michael zich alleen maar meer op Chance, waardoor Wilmer volledig in zijn eigen sop mocht gaarkoken. Het hele gezin stortte in en was letterlijk niets meer waard, al is Wilmer de enige die het nog gepoogd heeft te redden, waardoor deze onder hun vader werkt, al is Michael zo goed geworden in zijn rol, dat niemand ooit zal beseffen met wat voor persoon ze te maken hebben.

    Ex-vrouw Marian Flowers Bioloog
    Zoon Chris Dotts Student chirurgie
    Zoon Xavier Dotts Student psychologie
    Dochter Nog naamloos Ongeboren
    teksttekstteksttekstteksttekstteksttekstteksttekstteksttekstteksttekstteksttekstteksttekstteksttekstte
    Chance ging uiteindelijk na een basisopleiding aan de slag als beveiligingsconsultant onder een bedrijf, maar binnen zo'n twee jaar was hij daar al uitgegroeid door zijn innovatieve ideeën. Binnen jaren hadden verschillende gevangenissen in de US hem als beveiligingsadviseur, waardoor zijn creatieve oplossingen paden bleven openen voor hem.
          Heartbeat Island was het eerste eiland waar ze niet wilde dat iemand zou kunnen ontsnappen, waardoor ze de inmiddels beroemde Chance inhuurde. Nadat alles op orde was, besloten ze hem als cipier in te huren, en binnen één jaar was hij hoofd-cipier omdat de vorige op mysterieuze wijze verdween. Tot twee maanden terug heeft Chance als hoofd-cipier gewerkt, waar nu ook de gevangenisdirecteur verdwenen is, en Chance deze kans in handen heeft gedrukt gekregen.
          Terwijl hij echter aan het werk ging voor het eerst was er een dame stapelverliefd op hem, wat hij als een geweldige mogelijkheid zag tot een oprecht leven — wilde hier ergens ook de mogelijkheid toe hebben. Marian heeft hem echter al gauw na de geboorte van hun tweeling laten gaan, welke kans hij haar heeft gegeven zonder teveel gezeik tijdens de scheiding.
          Zijn kinderen zag hij daarna nooit meer, en nadat hij naar Heartbeat Island is gestuurd heeft hij er nooit meer echt een tweede gedachte aan gegeven. Het gevoel van gemis kent hij niet, waardoor zij uit het hoog en uit het hart verdwenen zijn — iets dat Marian hartstikke gelukkig weet te maken, gezien ze dat vaak zat uitgeroepen heeft tegenover hem toen ze bevatte met wie ze getrouwd was.
          Chance heeft een dame op Heartbeat Island zwanger gemaakt.

    [ bericht aangepast op 6 aug 2020 - 16:50 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    POPPY MAEVE WILSON
    "You really got me bad - I'm gonna get you back"


    — Name
    Poppy Maeve Wilson

    — Age
    • Poppy is born on March 23rd
    • She's 26 years old
    • Her zodiac is Aries
    • She's born in San Diego, CA, USA

    — Prisoner
    • Prison number ; 5498-1782
    • Just arrived - already six months in prison, out of the rest of her entire live
    • Killed one woman in her last prison



    — Appearance
    FC ; Emma Roberts

    Lichaam 169 cm • slank • blanke huid • wordt gauw bruin • enkele littekens • geen tattoeages • navelpiercing • oorgaatjes •

    Haar lang • steil, met een lichte slag • lang • blond • wordt blonder door de zon •

    Gezicht bruine-groene ogen • zwarte wimpers • lange, smalle wenkbrauwen en bruin van kleur • vollere onderlip • egale huid •

    Stem duidelijk • Amerikaans accent • normaal volume • vrouwelijk •

    — Inside
    Eigenlijk heeft Poppy twee kanten, twee uitersten zogezegd. Dat alles heeft te maken met de persoon die ze tegenover zich heeft. Of ze mag diegene, of ze mag hem niet - al kan dit ook snel weer omslaan. Toch kan Poppy in beide situaties een erg afwachtende houding hebben, puur om in te schatten hoe de andere persoon is.

    Wel : humor • rustig • vriendelijk • zelfstandig • behulpzaam • loyaal • trouw • tikkeltje vreemd • luisterend oor • vrolijk • lief • gezellig •

    Niet : prikkelbaar • afstandelijk • nors • impulsief • opvliegend • gewelddadig • snibbig • onstuimig • snel geobserdeerd • koppig • grote mond • kort lontje • snel gepikeerd •




    — History
    Dad | He's just an asshole
    Mom | She died when I was six...


    My life sucks... Ik ben Poppy, 26 jaar en veroordeeld tot levenslang. WTF, zul je denken... Wat heeft zij nou weer gedaan... Ik zal het je vertellen, maar eerst een stukje geschiedenis. Ik ben geboren en getogen in San Diego, CA als enig kind. Mijn vader had een baan en mijn moeder werkte parttime, maar toen ze in verwachting raakte van mij is ze gestopt met werken om een fulltime moeder te kunnen zijn. Ze was dolblij met mijn geboorte, net als mijn vader, en dolgraag wilden ze allebei een groot gezin. Dit is er echter nooit van gekomen. Toen ik vier was werd er kanker bij mijn moeder geconstateerd. Een periode vol ziekenhuisbezoeken, chemo's en bestralingen volgden, afgewisseld met een doodzieke moeder thuis, die alleen op bed lag en kotsmisselijk was. Anderhalf jaar lang werd ze behandeld tot de artsen met de meest gevreesde uitspraak kwamen ; de kanker was uitgezaaid en behandeling had geen zin meer. Mijn moeder was opgegeven. De artsen schatte in dat ze nog een jaar te leven had maar meer dan een half jaar werd ons niet gegunt. Na vier maanden overleed mijn moeder aan de gevolgen van kanker. Zelf weet ik niet zo heel veel meer van die periode, maar mijn moeder had een dagboek bijgehouden waarin ik alles terug kon lezen.

    Zo stond mijn vader er opeens alleen voor, met een zesjarige dochter en een huis dat hij nauwelijks kon betalen. Mijn vader raakte zijn baan kwijt, raakte in een depressie en greep algauw naar de fles terwijl de rekeningen zich opstapelde. Ook met mij ging het niet goed. School wilde niet vlotten, ik vond en zocht geen contact met leeftijdsgenootjes en bleef het liefst alleen. Op elementary school lieten ze me daardoor links liggen, iets wat ik wel best vond. De hel startte echter in middle school en ging door in high school. Ook hier vond en zocht ik geen contact met leeftijdsgenootjes, iets wat hier niet geaccepteerd werd. Bovendien was ik niet het type die van zich af beet, ik was niet geinteresseerd in jongens of in sport en ik droeg geen merkkleding (waar simpelweg geen geld voor was) of make-up. Dat alles bij elkaar maakte mij algauw een makkelijk mikpunt voor pesterijen. Dag in dag uit werd ik door hetzelfde groepje gepest, getreiterd, vernederd, opgesloten, geslagen.
          Nadat we ons diploma in ontvangst hadden genomen, dacht ik alles achter mij te kunnen laten. Ik wist niet goed wat ik wilde met mijn leven, dus had ik mij niet voor een universiteit ingeschreven maar een of ander klotebaantje genomen in de supermarkt. We werden ons huis uitgezet en schuldeisers eisten zo'n beetje al onze spullen op, waardoor we praktisch gezien weinig over hielden. Het beetje geld dat ik verdiende ging door naar de schuldeisers, om zo de openstaande schuld enigszins te verminderen. Het enige dat me op de been hield waren mijn collega's van de supermarkt. Zij voelden min of meer als familie aan en steunden me waar ze maar konden. En terwijl ik vocht om het hoofd boven water te houden, plaatsten mijn oud-klasgenoten allerlei foto's en updates op social media over hoe geweldig hun studententijd wel niet was. Langzaamaan namen gevoelens als verdriet, boosheid en haat mij over. Ik kon het niet verkroppen dat zij lol maakten en plezier hadden, terwijl ik keihard moest werken om de schuldeisers tevreden te houden en tevens elke dag nog worstelde met de gevolgen van het pesten. De haat werd groter en ik werd geobsedeerd door de gedachten aan wraak. Om eerlijk te zijn was het niet mijn bedoeling dat het zó uit de hand zou lopen. Ik wilde ze alleen bang maken en een beetje van de pijn laten voelen die ik had gevoelt. Wat er is gebeurt weet ik niet, bij mij ging zogezegd het licht uit. Maar drie van de pesters waren dood. De politie wist mij uiteindelijk als dader aan te wijzen en op te sporen en door de rechtbank werd ik tot een levenslange gevangenisstraf veroordeeld. Ik werd overgebracht naar de vrouwengevangenis in Corona, CA, waar ik mijn leven zou doorbrengen.
          Maar ook in deze gevangenis is het zo gegaan. De desbetreffende dame had het al niet zo op mij en was mij continue aan het pesten, uitdagen, noem maar op. Hoewel ik met een steekwapen rondliep, was het niet mijn bedoeling de dame daadwerkelijk van het leven te beroven. Maar opnieuw ging dat licht uit, ik weet niet eens wat er gebeurt is. En dat is de reden waarorm ze mij naar Heartbeat Island hebben overgebracht. Een gevangenis waar ik nog nooit van heb gehoord, maar daar kom ik gauw genoeg achter.


    — Extra's

    Afkomst • Amerikaans
    Geaardheid • heteroseksueel
    Geloof • geen
    Talen • Engels
    Droom • een eigen gezinnetje stichten en hen de liefde geven die zij heeft gemist
    Fear • geconfronteerd worden met haar echte ik - zien / beseffen wat ze heeft aangericht
    Geheim • kan zichzelf redelijk goed verdedigen als het op gevechten (een op een) aankomt. Poppy heeft sinds haar achttiende tweemaal per week kickbokslessen gevolgd.
    Likes • slapen ~ Italiaans eten ~ lezen ~ strand ~ muziek luisteren ~ kickboksen ~
    Dislikes • insecten en reptielen ~ haar pesters ~ sushi ~ haar vader ~ haar verdriet ~


    — Relations
    TEKST

    [ bericht aangepast op 6 aug 2020 - 18:52 ]

    SEAN ADAMS


    — Name
    Sean Adams

    — Age
    ► Sean is born on April 1st
    ► He's 42 years old
    ► His zodiac is Aries
    ► He's born in Alexandria, Virginia - USA

    — Job
    ► 25 months on Heartbreak Island
    ► Head guard


    — Appearance
    FC ; Alex O'Loughlin

    Lichaam 185 cm • slank • gespierd • blanke huid • wordt snel bruin • verschillende tattoos op armen en borst •

    Haar kort • zwart • stijl • zorgvuldig met gel in model gebracht •

    Gezicht blauwe ogen • lege blik • korte, zwarte wimpers • zwarte, wat smallere wenkbrauwen • normale lippen • beginnend (zwart) baardje •

    Stem geen accent • duidelijk • van nature een vrij harde stem • heeft echter ook een normale toon •

    — Inside
    Driftkikker • ongeduldig • kort lontje • vriendelijk, als hij vriendelijk wordt behandeld • flirterig • droge humor • trots • zelfverzekerd • sportief • perfectionistisch • agressief • lui • sadistisch • charmant • verantwoordelijk • onverschillig • actief • ijdeltuit • onvoorspelbaar • gesloten •




    — History
    Dad | Cooper Adams | Ex-navy seals
    Mom | Sara Adams | Housewife


    Sean wordt geboren als de eerste en enige zoon van Cooper en Sara Adams in Alexandria, Virginia - USA. Sean heeft een normale jeugd, hoewel hij voornamelijk door zijn moeder wordt opgevoedt, gezien zijn vader vaak op missies wordt uitgezonden. Toch heeft Sean een goede band met zijn vader, en hij komt er algauw achter dat hij net als zijn vader een navy-seals wil worden. Hierdoor doet de jonge Sean zijn best op school, en begint hij al vroeg met de trainingen.
    Nadat Sean zijn high school afrond, besluit hij zich op te geven voor de navy seals. Ondanks de kennis die hij via zijn vader heeft gekregen en de voorbereidende trainingen valt hem dit zwaar. Met de bekende bloed, zweet en tranen uitdrukking lukt het Sean toch om door alle trainingen, cursussen, droppings, psychologische testen en ga zo maar door te komen en wordt hij een echte navy seals in seal team 2.

    Vol opwinding en enthousiasme wacht Sean op zijn eerste missie, waarna er nog velen volgen. De gruwelijke dingen die hij meemaakt stopt hij diep weg om zo optimaal te kunnen functioneren en waardoor hij zeker nog heel wat jaren als navy seals kan blijven werken. Totdat de jongeman wordt beschuldigd op het vervoeren en verkopen van contrabande tijdens missies. Er wordt een onderzoek ingesteld en tijdens het onderzoek is Sean op non-actief gezet. Uiteraard wordt dit uitgebreid door de media onder de loop genomen, waardoor Seans naam al besmeurt is geworden voor er echter een uitspraak is. Daardoor komt de onderzoeksrechter met een voorstel ; hij wordt ontslagen bij de navy seals maar krijgt een andere baan aangeboden mét een goed salaris of hij wacht het onderzoek af dat nog maanden, zoniet jaren, kan gaan duren. Sean - verbitterd, boos, verraden - wordt naar de andere kant van de wereld gevlogen waar hij terecht komt op Heartbeat Island en waar hij als guard gaat functioneren. Echter is er weinig op het eiland te vinden en moet alles opgebouwd worden, hoewel de technologie nog steeds ontbreekt. De eerste weken was Sean nog een redelijke guard te noemen. Weliswaar streng, maar meer niet.
          Door de verveling is dit echter aan het omslaan. Het gebrek aan technologie, normaal contact en toezicht van bovenaf is al een ding, maar tel daar eens bij op wat Sean allemaal tijdens zijn missies heeft meegemaakt plus het feit dat hij vals beschuldigd is en je zult snappen dat zijn gedrag compleet is omgeslagen. De jonge navy seals is verdwenen en daarvoor is een sadistische guard voor in de plaats gekomen. Het laat Sean koud wat de gevangenen ervaren of voelen. Elke dag pikt Sean nieuwe slachtoffers uit (of juist dezelfde) op wie hij zijn zieke spelletjes en behoeften uitvoerdt. Hij vindt het heerlijk om die macht te hebben en zelf te kunnen bepalen wat hij met de gevangenen uitspookt, zonder op zijn vingers te worden getikt.


    — Extra's

    Afkomst • Amerikaans
    Geaardheid • heteroseksueel
    Geloof • geen
    Talen • Engels
    Likes • bier ~ sigaretten ~ hardlopen ~ zee ~ blonde dames ~ goed eten ~ horror movies ~ seks ~ het buitenleven ~ bergen ~
    Dislikes • mensen die hem de les lezen ~ viezigheid ~ een leeg pakje sigaretten ~ hard werken ~ fouten toegeven ~ afgewezen worden ~


    — Relations
    TEKST

    [ bericht aangepast op 8 aug 2020 - 11:20 ]

    ───────────────────────────────────── Zaidee Sloan ─────────────────────────────────────
    Prisoner of Heartbeat Island      ♦      Hired killer, "hater" of men

    「      N A M E      」
    Zaidee      "Dee"      Sloan.

    「      A G E      」
    27 jaar 7 maart vissen

    「      C R I M E      」
    Zaidee is uiteindelijk door haar eigen vader opgegeven bij de politie, gezien de jongedame maar liefst 152 mannen vermoord, evenals 2 vrouwen. Uiteraard heeft Zaidee dit niet alleen gedaan, heeft ze hierbij de hulp van haar beste vriendin gehad. Echter volgens haar dossier zijn er maar 32 mannen die op haar naam staan, en waar Zaidee het niet voor het nummer doet, verteld ze ook niet over de rest.

    「      T I M E      」
    Zaidee bewandeld al zo'n 17 maanden Heartbeat Island als gevangene.

    You see, I did this whole thing where I died.

    「      T R I V I A      」
    Likes ; Long walks on the beach martelen donkere humor verwarring zaaien cheesecake vogels muziek spelletjes spelen nieuwe dingen leren vrouwen helpen alleen zijn ...
    Dislikes ; Het onbekende achter de zee drugs de smaak van water het missen van technologie de cipiers onschuldige poppetjes mannen (meestal) slachtoffer vallen verveling cola

    Afkomst ; Afrikaans      Talen ; Engels Nederlands Frans Afrikaans Oppervlakkig ; Spaans Zweeds Fins Pools Portugees Turks Arabisch Russisch Mandarijn Grieks Italiaans

    You and I are more then friends, we're like a really small gang.

    「      C H A R A C T E R      」
    Intelligent Doordacht Snel vermaakt Zelfbewust Geboren leugenaar Gesloten Opmerkzaam Wraakzuchtig Geduldig Goed geheugen Perverse Sluw Misleidend Agressief (alleen bij bedreiging) Manipulatief Loner Wreed (wanneer nodig) Snel verveeld Speelse momenten Standvastig Tegenwerkend Hoge eigen wil Dominant bij angst Trots Stressbestendig Ambitieus Loyaal Eigenwijs Strategisch Provocatief Sterk Glashard Behulpzaam wanneer nodig

    Over het algemeen poogt Zaidee zichzelf overal buiten te houden, en interesseert het haar weinig wat de cipiers doet, maar wanneer er een dame onterecht wat aangedaan wordt komt haar feministische kop naar boven — ook wel de ontwaking van de draak genoemd. Erg onschuldig heeft Zaidee zich in haar tijd hier niet gedragen, en dat is ze ook niet van plan aan te passen, ongeacht de consequenties.
          Onder vertrouwelingen, eerder vrouwen dan mannen, kan ze erg beschermend overkomen. Haast als een beschermende oudere zus welke zich over hen ontfermt en snel poogt te leren hoe het werkt op HI. Echter zullen dames wel beseffen dat dat niet altijd even vriendelijk gebracht wordt door de ernst erachter, al zal ze niemand zomaar pijn doen (mentaal of fysiek).


    Happy ending? Sorry, this isn't Disney.


    「      A P P E A R A N C E      」
    Nina Dobrev 169 cm Slanke bouw Licht gespierd Blanke huidskleur Licht getint door de felle zon Geen last van oneffenheden Verbrand niet snel Tepelpiercings Verschillende tatoeages; #1, #2, #3, #4, #5, #6, #7, #8, #9, #10, #11 Verscheidene littekens over haar lichaam, grotendeels klein Poogt elke ochtend te douchen Geen specifieke geur

    Donkerbruine, middellange haren Heeft haar haren meestal los Gevormde, nette wenkbrauwen Lange, vrouwelijke wimpers Donkerbruine ogen, welke lijken te spreken Smalle, normale neus Redelijke lippen, niet te vol en niet te klein Opvallende kaaklijn Scherpere kin Kuiltjes in wangen bij lachen Nooit makeup op (op opdrachten na uiteraard), vooral niet op HI

    Gekleed in outfits die elke gevangene bezit Afgetrapte boots Draagt stiekem deze ketting

    Wat hesere, doch vrouwelijke stem Heeft een Afrikaans accent, maar kan accentloos Engels spreken als ze dit wil Is over het algemeen goed in haar stem vervormen en stemmetjes overnemen Vloekt als een zeeman, vooral wanneer ze kwaad is

    If you're gonna kill a bunch of people, might just have fun with it.

    「      H I S T O R Y      」
    teksttekstteksttekstteksttekstteksttekstteksttekstteksttekstteksttekstteksttekstteksttekstteksttekstte
    Vader Robert Sloan †
    Moeder Bianca Sloan †
    Broer Robbie Sloan Huurmoordenaar

    Zaidee's familie is anders dan de meesten, gezien Robert en Bianca beide in vuile zaakjes zaten toen ze bij elkaar kwamen — in een one night stand in de eerste instantie. Hieruit ontstond Robbie, waardoor ze maar samen bleven, zich goed beseffend dat dat de enige wijze was om hun kind veilig te houden.
          Er was niet zozeer liefde te vinden, maar ook zeker geen haat. Zelfs niet toen Bianca, in enorm vruchtbare staat na Robbie's geboorte, opnieuw zwanger raakte. Dit betekend dan ook dat er 10,5 maand tussen broer en zus zit. Toen Bianca dan ook nog eens stierf tijdens de geboorte van Zaidee, heeft Robert het zijn dochter nooit vergeven.
          Waar Robbie overduidelijk het lieverdje was, is hem alles gegeven en kreeg Zaidee afdankertjes. De kleding van haar oudere broertje was meestal wat ze droeg, en zelfs het eten dat ze binnenkreeg was minder. Toch huppelde ze als jong kind al achter haar vader en broer aan vol enthousiasme, wilde alles leren dat haar broer meekreeg. Laatstgenoemde zorgde ervoor dat Zaidee opgroeide binnen de bloeddiamanten waar haar vader mee werkte. Op elfjarige leeftijd heeft ze dit echter tot een einde gebracht door de politie te bellen.
          Eenmaal op de vlucht kwam ze bij aardig wat huizen binnen, waar mensen haar poogden te helpen, maar al gauw beseften dat ze niet konden dealen met haar woedeaanvallen en uitbarstingen. De tantrums die Zaidee hen gaf kwamen echter voor door handtastelijkheid en vervelende opmerkingen vanuit mannelijke bewoners in hetzelfde huis. Hierna verdween ze telkens, omdat het niet goed was voor ook maar iemand op deze wijze.

    teksttekstteksttekstteksttekstteksttekstteksttekstteksttekstteksttekstteksttekstteksttekstteksttekstte
          Haar eerste echte moord pleegde ze toen ze veertien was, gezien de man haar net misbruikt had en ze eindelijk een oplossing zag. Het gebroken glas waarmee hij haar eerder bedreigd had, stak ze recht door zijn oogbal. Het vreemde aan dat alles was dat het Zaidee weinig deed — waar haar emotieloze opvoeding grotendeels schuldig aan was.
          Haar vader vond haar echter toen ze vijftien jaar was, waar ze intussen al meerdere mannen het leven ontnomen had, maar waar het nummer nog maar op vier te vinden was. Althans, weinig voor wat er komen gaat. In plaats van dat haar vader wraak leek te willen nemen, leek hij haar eindelijk liefde te willen tonen — iets dat Zaidee met open armen wilde ontvangen. Het vertrouwen in haar eigen bloed te groot, en de kansen dat het fout ging nog groter uiteindelijk.
          Door Robert werd ze echter in een wereld geleid waar moorden geen vreemd iets is, en waar drugs je staande houdt. Het woorden ging Zaidee nog altijd gemakkelijk af, terwijl ze getraind werd op giffen en wapens. Ze koos haar eigen klanten, hield het hierbij vooral bij mannen die vreemd zijn gegaan of vrouwen iets aangedaan hebben, maar heeft driemaal geslipt en een vrouw vermoord voor daden velen malen erger dan mannen kunnen aanrichten.
          Zaidee is uiteindelijk door haar vader weggejaagd uit dezelfde organisatie, waarbij ieder persoon zowat tegen haar gekeerd is. Ze was toen negentien jaar, en had genoeg geld gemaakt om te verdwijnen, tezamen met haar trouwe jeugdvriendin, ..., die altijd aan elkaars zijde hebben gestaan. De twee gingen zelf verder met het vermoorden van verschrikkelijke mannen, waarbij Zaidee eens een solo opdracht ervan maakte om haar vader uit te moorden, wat helaas niet het gewenste effect had. Robert had erop gewacht en heeft er uiteindelijk voor gezorgd dat Zaidee opgepakt is.
          Gezien de bergen aan bewijzen is er direct voor gezorgd dat ze naar Heartbeat Island is gestuurd, zonder enig pardon. Hier zit ze uiteraard alweer een tijdje, en is ze zelfs eens vermoord, om gereanimeerd te worden.

    [ bericht aangepast op 6 aug 2020 - 19:04 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    Mine. Ik hoop asap aan mijn rol te kunnen werken! (:


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik zou sws graag mijn vrouwelijke rol van de vorige versie terug oppakken als dat mag, ik zal haar later posten en kijken of ik wat aanpassingen wil maken (:

    Je bent evenals welkom! Ik zag dat je ook een mannelijk personage had, wil je die toevallig ook terug erin gooien? c: I can try at least hehe.
    Ik zet je er straks in ieder geval bij met Luciana. ^^


    I'm your little ray of pitch black.

    Luchasaurus schreef:
    Je bent evenals welkom! Ik zag dat je ook een mannelijk personage had, wil je die toevallig ook terug erin gooien? c: I can try at least hehe.
    Ik zet je er straks in ieder geval bij met Luciana. ^^

    Ja ik denk het wel maar ik ga zijn fc of zijn naam aanpassen (: not sure haha

    Oh prima hoor, ik ben allang blij met een man erbij haha. ^^


    I'm your little ray of pitch black.

    Luchasaurus schreef:
    Oh prima hoor, ik ben allang blij met een man erbij haha. ^^

    Yes, ik mis mijn chaggerijnige dickhead (A)
    Ik moet werken tot 21 maar ga ze daarna aanpassen en anders mag je me morgen een schop geven (typing)

    ik heb hem toch zo gelaten, sorrynotsorry

    Jax Thorpe

    NAME
    Jackson — his full name
    Malcolm — named after four scottish kings
    Thorpe - his last name
    Hates to be called Jackson, always introduces himself as Jax

    AGE
    27, geboren op 26 november

    GEVANGENIS
    — Jax is zelf de tel kwijt maar hij is al 25 maanden aanwezig als gevangene. Hij heeft al een behoorlijke reputatie opgebouwd in de gevangenis
    — 5498-1440


    PERSONALITY
    charming — gentle when he wants to — grumpy — acts like he doesn't care — selfish — prefers to be alone — confident — asshole — introvert — intelligent — knows when to shut up (wil niet zeggen dat hij dat ook altijd doet) — arrogant — thinks he is funny (doesn't care if you don't) — keen — harsh — moody — picky — polite (when he wants to) — sarcastic — can be good company when he tries — impatient — rough — impulsive — annoying — little heart — agressive

    OUTSIDE
    — Jax is met zijn 1m85 wel langer dan de gemiddelde man. Hij is het gewend om boven mensen uit te steken maar dat vindt hij prima, daar hij echt geen vrouw wil die even lang als hem is of zelfs langer.
    — Hij heeft bruin haar wat in de winter meer naar het zwarte toe neigt.
    — Zijn ogen zijn felblauw gekleurd. Meestal staan ze vrij emotieloos en lijkt het er op alsof hij dwars door je heen kijkt.
    — Over het algemeen heeft hij een norse uitstraling waardoor mensen hem liever mijden. Dat vindt hij prima en houdt hij liever zo.
    — Jax is het gewend om veel te sporten, zowel om zijn lichaam te onderhouden als om mentaal afleiding te hebben. Sinds hij in de gevangenis zit is dat echter veel minder geworden, al probeert hij elke mogelijkheid aan te grijpen om enige vorm van beweging te krijgen.



    HISTORY
    Phillip Thorpe — Stepfather
    Gloria Manderson-Thorpe — Mother
    ✝ Aaron Thorpe — Brother

    Jax is geboren als tweede zoon van huize Thorpe. Toen hij slechts drie jaar oud was is zijn vader vertrokken, waardoor hij die eigenlijk niet kent en zich er niks van herinnert. Jax weigert dan ook toe te geven dat de man bestaat. Hij vindt het laf, hoe de man zijn vrouw in de steek heeft gelaten met twee jonge kinderen.
    Gloria vond echter al snel een nieuwe liefde en toen Jax zes jaar was, woonde de man al bij ze in. Het ging allemaal ontzettend snel, te snel. De man bleek al snel losse handjes te hebben en het niet zo te hebben op de twee jongens die niet zijn zoons waren. Aaron en Jax waren daar vaak slachtoffer van als Gloria niet thuis was - en als ze er wel was, dan deed ze alsof ze het niet zag om meer ruzie te voorkomen.
    Jax heeft zich dan ook altijd een vreemde in huis gevoeld en het werd er niet beter op toen Aaron vertrok met het leger naar Afghanistan. Helaas keerde de jongen nooit meer levend terug.
    Sinds dien is het bergafwaarts gegaan met de jongeman. Hij kwam terecht in een bende op jonge leeftijd waar hij begon met de simpele rol als drugskoerier. De bende was een plek waar hij zich wel thuis voelde, wat wel als zijn familie voelde. In zijn achterhoofd wist hij ook wel dat dat alleen maar was omdat hij een handig hulpje was maar dat maakte voor hem niets uit. Het was een manier om aan de sores thuis te ontsnappen.
    Vanaf dat moment was hij bijna 24/7 bij de bende te vinden en raakten zijn ouders de grip op hem kwijt. Ze hoopten dat hij wel bij zinnen zou komen als ze hem vooral niet tegen zouden spreken maar helaas werkte dat ook niet bij de tienerjongen. Hoe ouder hij werd en hoe meer ervaring hij had, hoe meer verantwoordelijkheid hij kreeg en hoe zwaarder de taken werden. Uiteindelijk werd hij één van de assasins van de bende en heeft hij meerdere mensen van het leven beroofd. Hij beweert altijd de tel kwijt te zijn maar hij weet dat het er zestien zijn en hij heeft er nog steeds nachtmerries over.
    Al langere tijd zaten ze achter hem aan en toen de politie hem dan ook te pakken kreeg, besloten ze hem niet te laten gaan.

    EXTRA
    Likes
    seks — alcohol — cigarettes — listening to music — lazy days in bed — coffee — hot showers — sailing — swimming — children (won't say that out loud) — walking around shirtless — cars — driving around — breakfast — being alone — quiet places — summers — reading books

    Dislikes
    drama — writing — baths — animals — eating healthy — barefoot — orange coloured food — crying people — rainbows — snow — rain — birthdays — presents — dancing — waking up early

    More
    — Hoewel Jax zichzelf alleen ooit met een vrouw ziet eindigen, maakt hij nu weinig onderscheid. Hij loopt niet uit zichzelf achter een man aan (tenzij hij veel drank op heeft) en het zijn voor hem niet meer dan pleziertjes als hij geen zin heeft in de drama van een vrouw.

    [ bericht aangepast op 7 aug 2020 - 21:55 ]

    Luciana Santiago

    NAME
    Luciana — kort ze vaak zelf af tot Lucy
    Adriana
    Santiago

    AGE
    28, geboren op 2 maart

    PRISON
    — Luciana is nu een jaar werkzaam als psychologe in de gevangenis. Ze is er zowel voor de gevangenen als voor personeel dat misschien toe is aan een gesprekje met haar. Ze heeft zelf het idee dat ze hier alleen maar rondloopt omdat het verplicht is maar dat het weinig zin heeft. Ze probeert echter zoveel mogelijk te maken van haar verblijf en doet oprecht haar best om gesprekken met gevangenen aan te gaan en meer uit ze te krijgen.
    — Na de afronding van haar studie heeft ze eerst drie jaartjes bij meerdere praktijken gewerkt maar ze vond haar draai er niet. Deze kans leek haar uniek en hoewel ze er moeite mee had om alles op te geven om naar het eiland te vertrekken, maakte de net verbroken relatie met haar gewelddadige ex het allemaal vele malen gemakkelijker.


    PERSONALITY
    geduldig — zorgzaam — luisterend oor — positief — enthousiast — doorzetter — koppig op bepaalde manieren — manipulatief — niet snel onder de indruk — intelligent — eerst denken, dan doen — berekenend — waakzaam — niet snel boos te krijgen maar eenmaal boos vergeeft ze je niet snel — empatisch — moeite om haar werk van zich af te zetten — ambitieus — ijverig — van binnen gevoelig, heeft inmiddels geleerd een masker op te zetten zodat vooral de gevangenen dit niet zien — kan niet lang op zichzelf zijn; heeft echt gezelschap nodig — trouw— zelfverzekerd — zachtaardig maar weet wanneer ze om moet schakelen — perfectionistisch

    OUTSIDE
    — fc
    — Bruine, lange haren met flink wat slag erin van nature
    — Donkerbruine ogen die soms haast zwart lijken
    — Lange, donkere wimpers
    — Niet bepaald groot met haar 1m65
    — Vooral aan haar rondingen en huidskleur is duidelijk te zien dat ze een wat latino achtergrond heeft. Ze heeft van nature een huid die al gebruinder is en met een beetje zon, kleurt ze direct nog bruiner. Haar rondingen zijn ook zeker als opvallend te benoemen.
    — Heeft enkele littekens op haar bovenbenen en billen maar deze zijn altijd verborgen. Slechts één op haar arm is zichtbaar.



    HISTORY
    Phillipe Santiago — Father
    Dasha Santiago — Mother
    Raquel Santiago — Lil' sister
    De brunette is geboren in Spanje en heeft hier ook grotendeels van haar jeugd gespendeerd. Luciana heeft nooit een goede band gehad met haar ouders, al vanaf het begin af aan was het altijd maar ruzie. Haar vader was het soort man dat naar het café vertrekt, stomdronken thuiskomt en dan op de bank in slaap valt. Hoewel hij slechts één keer een klap heeft uitgedeeld, was dat voor Luciana genoeg om hem voorgoed buiten te sluiten.
    Haar moeder stond altijd aan de kant van haar vader wat erin resulteerde dat Luciana haar hakken in het zand zette en expres tegen álles in ging. Enkel met haar kleine zusje kon ze het goed vinden maar ook die werd al snel omgepraat door hun moeder.
    Op haar zeventiende kreeg Luciana een vriendje waar haar ouders het er niet mee eens maken - maar dat motiveerde haar alleen maar meer om met de jongen aan te pappen. De jongen bleek echter bij een bende te zitten door ook een slechte jeugd. Luciana voelde zich verplicht om voor hem te zorgen en ze kon het niet over haar hart verkrijgen om hem in de steek te laten.
    Op haar achttiende vertrok ze uit huis om bij haar vriendje te wonen. Al snel bleek dat hij liever aan de drugs zat en de ruzies liepen steeds hoger op en resulteerden in mishandelingen. Luciana heeft dit lang goedgepraat maar op haar drieëntwintigste beëindigde ze de relatie met hem. Het viel haar zwaar waardoor haar studie even in gevaar kwam maar ze heeft haar diploma toch weten te behalen.
    Zelf praat ze niet graag over de mishandelingen, al draagt ze nog wel enkele littekens hier aan mee. Deze zijn echter goed te verbergen en in haar ogen hebben ze haar alleen maar sterker gemaakt.

    EXTRA
    Likes: koffie — natuur — zon — zelfstandig zijn — reizen — make up — schoenen, véél schoenen — gezelschap
    Dislikes: regen — early mornings — lui zijn — autorijden — het gevoel hebben dat ze gevangen is
    Favorite spot: Luciana spendeert haar vrije tijd graag op de muren van de gevangenis, waar de bewaarders rondlopen. Hier heeft ze voor haar gevoel enige vorm van vrijheid en uitzicht over het eiland waardoor ze zich wat minder gevangen voelt.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2020 - 20:59 ]

    Yes, ze staan in de beginpost! Ik had alleen nog de vraag hoe lang Luciana al aan het werk is op HI, want dat is het enige dat ik niet heb kunnen vinden. ^^


    I'm your little ray of pitch black.