• Ik had nog een paar stories waar ik op Wattpad aan werkte omdat ik hier eerst het een en ander wilde afronden, maar tegen de tijd dat die verhalen af zijn heb ik waarschijnlijk weer vijf nieuwe verhalen om te delen dus ik drop het nu maar gewoon. Wie weet zit er wat voor je tussen. (:

    Een huisgenoot nemen klonk als een makkelijke manier om geld te besparen. Echter, opgescheept zitten met het irritantste meisje van de wereld was niet wat Juice in gedachten had toen hij zijn appartement openstelde voor wat hij dacht dat een nette, rustige jongeman was.

    Als Amber onverwacht komt te overlijden, krijgt ze een tweede kans om te leven. Om die te verdienen, moet ze het hart van een koelbloedige moordenaar veroveren. Lukt het haar om liefde in zijn koude hart te laten opvlammen dan mag ze op Aarde blijven, zo niet dan zal ze langzaam vervagen.

    Vlak na de dood van haar moeder ontdekt Juanita een vreselijk familiegeheim. Met één broer in de gevangenis en de ander betrokken bij een criminele motorclub weet ze niet wie ze kan vertrouwen. Na een gewelddadige confrontatie met haar vader loopt ze van huis weg en verdwijnt in de nacht.

    In de jaren die volgen bouwt Juanita een nieuw leven op bij Los Olvidados, een groep mensen die tegen het heersende kartel rebelleren. Oude wonden worden echter opengereten wanneer haar broer hun kamp binnenwandelt, in het gezelschap van een man die net zo losgeslagen is als zij.

    [ bericht aangepast op 17 juli 2019 - 11:14 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    :Y) oehhhhh Roomies ga ik zeker lezen hihihi


    I am Simply one Hell of Butler

    SebbyChan schreef:
    :Y) oehhhhh Roomies ga ik zeker lezen hihihi

    Awesome. ^^


    Every villain is a hero in his own mind.