• Ik weet niet óf er nog covermakers op Q zijn aangezien het hier een beetje is leeggestroomd het afgelopen jaar, maar in het geval dat het wel zo is; misschien dat iemand het leuk vindt om een cover voor mij te maken.

    Ik heb er eigenlijk twee nodig.

    De eerste is voor mijn verhaal Last Kiss Goodbye wat een high school drama is. Ik gebruik deze en deze foto voor mijn personages en daar wil ik niet echt van afwijken, maar ik begrijp dat zeker die van het meisje misschien moeilijk te gebruiken is. Als alleen de jongen erop staat is het ook goed. Onderwerpen van het verhaal zijn eerste liefde, groepsdruk, pesten, gebroken families...

    De ander is voor No Honor In Blood/Geen glorie in bloed, een Viking verhaal. Dit zijn de personages die ik gebruik; 1 en 2, maar geen idee of daar wat moois van gemaakt kan worden. Iets Viking-achtigs zonder personages is ook goed. Hun tegenspelers zijn Lagertha en Ragnar uit Vikings (uit seizoen 1 en 2) dus als je daarnaar Googlet vindt je misschien ook wel wat.

    Anyway, ik hoop dat er hier nog steeds creative mensen zijn. (:

    [ bericht aangepast op 13 sep 2019 - 12:13 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Kijk jou nou als een speer gaan! HAHA


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Haha nou de eerste heeft al bijna 80 hoofdstukken hoor, maar ik vind de cover niet zo wauw.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Oehh, ik heb recent photoshop gedownload voor school, dus ik kan dit zelfs nog onder huiswerk schuiven, mwoehahah :Y) Ik ga wat voor je proberen!

    [ bericht aangepast op 25 sep 2019 - 10:49 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    ProngsPotter schreef:
    Oehh, ik heb recent photoshop gedownload voor school, dus ik kan dit zelfs nog onder huiswerk schuiven, mwoehahah :Y) Ik ga wat voor je proberen!

    Awesome c;


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik zou graag wat voor je willen proberen, maar die eerste is inderdaad wel een uitdaging met het meisje.

    De vikings wil ik wel voor je proberen.


    - thank you for existing -

    I hope you like this.


    - thank you for existing -

    Sombre schreef:
    I hope you like this.



    Oeh, ik vind hem mooi! Mijn username mag alleen weg en alle woorden mogen met hoofdletters want dat hoort zo in het Engels. ;p
    En zou je misschien nog ergens de V van Vikings kunnen verwerken? Dan weet men dat het een Vikings fanfic is. Als je 'Vikings v' op Google intypt kreeg je heel wat resultaten (:


    Every villain is a hero in his own mind.


    - thank you for existing -

    Oh, supertof! Dankjewel! (:
    Zou je er ook nog eentje met de Nederlandse titel willen doen?

    En kan ik je nog blij maken met credits? (:


    Every villain is a hero in his own mind.



    Voor credits mag je er gewoon Sombre bij zetten (: Maakt me niet uit waar je dat vermeld hoor.


    - thank you for existing -