• Hey allemaal!

    Kerst komt er weer aan en dat betekent: cadeaus! Zelf ben ik al lang begonnen met bestellen, maar mijn moeder wilt nu ook mijn lijstje hebben. Heel ver kom ik echter niet.

    Zelf heb ik een fluffy teddy trui op mijn lijstje staan zodat ik in college's lekker kan chillen :Y)
    Voor de rest kom ik er echter niet echt uit, een Switch spel, maar welke? Een funko pop is leuk, maar daar heb ik dus echt geen plek voor en die beland dan weer in de kast.
    Een switch hoes kan ik op aliexpres veel goedkoper krijgen, boeken heb ik nog veel te veel en geld vind ik weer zo saai.

    Heeft iemand nog leuke ideeën? Wat vragen jullie?

    [ bericht aangepast op 19 nov 2019 - 17:02 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik heb precies hetzelfde! Op het moment staat het volgende op mijn lijstje:

    - Good Omens boek (Engels)
    - Parfum
    - Spiraalsnijder
    - Geurkaarsen in glas (die foncy kaarsen)
    - Jeffree Star Highlighter
    - Braadpan
    - Cadeaubonnen voor onder meer Primark


    Guardian of the Eastern Gate

    Ik heb echt werkelijk geen idee wat je zou kunnen vragen 😅 ik zou zelf ook niet weten wat ik zou vragen tho. Succes ermee 😂


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Boeken? (cool)


    The soul needs autumn.

    Weet niet of je fan bent van Disney of HP bent. Maar Pandora (sieradenmerk) heeft bedels waarvan je sommige ook gewoon aan een ketting kan hangen. HP collectie komt pas op 28 november uit. Persoonlijk denk ik dat ik daar iets van op mijn lijstje ga zetten. Pandora is alleen wel wat duur.

    Voor de rest weet ik het ook nog niet. Ligt er ook een beetje aan welk geldbedrag we dit jaar afspreken.



    Physics is awesome

    Janthony schreef:
    Ik heb precies hetzelfde! Op het moment staat het volgende op mijn lijstje:

    - Good Omens boek (Engels)
    - Parfum
    - Spiraalsnijder
    - Geurkaarsen in glas (die foncy kaarsen)
    - Jeffree Star Highlighter
    - Braadpan
    - Cadeaubonnen voor onder meer Primark


    Ja make-up gebruik ik ook al niet en geurkaarsen vind mijn vader vervelend. Woon ook nog niet op mezelf ofzo... 😂 Zou wel een primark cadeaukaart willen, maar we wonen super ver weg 🤔Thanks for trying 😂


    You were born original, don't die as a copy.

    Grace schreef:
    Boeken? (cool)


    Heb er echt nog teveel 😳


    You were born original, don't die as a copy.

    MacGyver schreef:
    Weet niet of je fan bent van Disney of HP bent. Maar Pandora (sieradenmerk) heeft bedels waarvan je sommige ook gewoon aan een ketting kan hangen. HP collectie komt pas op 28 november uit. Persoonlijk denk ik dat ik daar iets van op mijn lijstje ga zetten. Pandora is alleen wel wat duur.

    Voor de rest weet ik het ook nog niet. Ligt er ook een beetje aan welk geldbedrag we dit jaar afspreken.




    Jaaa, ben wel fan van hp, maar merk wel dat ik niet meer zoveel draag als vroeger. 😛


    You were born original, don't die as a copy.

    Wij doen geen cadeaus met Kerst maar met Nieuw jaar. Meestal vraag ik een dvd van een serie of film die ik graag wil hebben (:


    -Ik weet niet of je een film liefhebber bent, maar anders kun je misschien een abonnement op Disney + (als je dit nog niet hebt) of Netflix vragen? (Disney + is 7 euro per maand, of 70 euro per jaar Netflix weet ik niet uit mijn hoofd) ik weet natuurlijk niet wat voor bedrag jullie afgesproken hebben, maar misschien is dit wel leuk.

    -Je favoriete parfum
    -een cadeaubon voor een winkel die je leuk vind?
    -Rituals cadeauset misschien? (Zelf vind ik dit totaal niet leuk om te geven of te krijgen maar goed, iedereen is daar anders in)
    -Als je graag verft of tekent misschien spullen daarvoor?
    -Een kookboek of leuke bakspullen? (Zelf bak ik wel graag, maar ik weet natuurlijk niet of je dit ook leuk vind).

    Veel succes, ik hoop dat er iets bij zit dat je leuk vind.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik heb bij de Hema een superfluffy deken gezien met een kattenmuts eraan, dus die wil ik heel graag hebben. Ook ben ik helemaal into kamerplanten c:


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Same hiero.
    Ik kom niet verder dan sokken met een leuk printje die ik had gezien :')
    Oh en misschien een nieuw lenskapje voor mijn camera..


    Inspiration can hit you any time

    Herkenbaar probleem.
    Vooral omdat ik a.s. zondag jarig ben, en daarna voor 2 kerstdagen ook nog cadeaus moet bedenken
    (Gescheiden ouders dus ook 2 kerstdagen met cadeautjes)
    Dus voor mijn verjaardag heb ik geld gevraagd, want ik wil een nieuwe tv kopen. Een smart tv dit keer haha
    En voor kerst is dit een beetje mijn verlanglijst:

    - Doucheset van Kneipp
    - Iets van douchegel voor mijn douchegel verslaving
    - Bodybutter
    - Gezichtsmaskertjes (peel-off)
    - Cadeaukaart van Ici Paris, Bol.com, Douglas, Lucardi
    - Geurkaasen
    - Parfum


    "It means no worries, for the rest of your days"

    (Bord)spelletjes


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik had dat in het begin dus heel erg. Maar toen kwam ik gaandeweg wel wat dingetjes tegen en nu heb ik het langste lijstje in de familie HAHA

    - Nancy Drew: Midnight in Salem (dit is echt mijn favoriete game en ik wacht al 4 jaar op een vervolg en nu is ie er eindelijk!)
    - Muggles Welcome deurmat
    - Kruidengids. Ik leer graag over kruiden en hun "geneeskrachtige" werkingen en hoe dat vroeger in de medische wereld werd gebruikt)
    - Dingen voor moving-out (cause lekker makkelijk om alvast een pannenset of bestek te regelen toch haha)
    - Een stripboekversie van Outlander
    - Typ in 'Writer gifts' op wish voor random inspiratie HAHA
    - Hardloopkleding voor de winter
    - Een mooi horloge


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Sokken.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik vier, geen kerst, maar heb een vogelvoederhuisje gevraagd voor Sinterklaas 😀
    En een paar lekkere sokken, van die pluizige en een deken met mouwen 😀


    26 - 02 - '16