• Bijna, nog maar 28 dagen en dan barst het grote feest in het Zuiden weer los!

    Carnaval, volgens mij maak ik er elk jaar een topic over, maar het is toch echt wel mijn feestje. Dankzij mijn vele werken, sta ik op 1 met vrij krijgen dus ik kan op donderdag avond beginnen en op dinsdag avond eindigen. Iets waar ik heel blij mee ben.

    Binnenkort wil ik bij de tweedehandswinkel in de stad nog even een leuke outfit scoren, al heb ik op zich al wel genoeg om 3 weken te kunnen feesten.

    Zondag heb ik een voorproefje, dan is het namelijk Klünen bij mij in de stad. Simpel uitgelegd, de elfstedentocht maar dan via kroegjes en daar moet je stempels halen voor een kruisje. Het is de 2e keer dat het hier georganiseerd wordt en mijn eerste keer dus ik ben benieuwd. Met een groepje van 7 wordt het vast gezellig.

    Wat gaan jullie doen? Duiken jullie onder, wordt het niet gevierd of ben je net zo'n grote fan als ik?

    En het belangrijkste wat trek je aan?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik ga bijna elk jaar wel even met vrienden de binnenstad van Zwolle (Sassendonk) in. De optocht stelt vaak zo goed als niets voor, maar kroegjes duiken is vaak wel grappig. Vorig jaar met een groepje verkleed de bios ingedoken, was ook geweldig. (':


    Credendo Vides

    Veel plezier! Ik hou er niet van, dus ik ga werken zodat mijn collega's wel van carnaval kunnen genieten. (:

    [ bericht aangepast op 28 jan 2020 - 9:35 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Oeh, carnaval is echt niks voor mij! Ik ga dit jaar op vakantie om het te ontvluchten, haha (:


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Normaal heb ik dan vakantie, dan ga ik nog wel eens naar de optocht, maar dit jaar heb ik stage.


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik ga het carnaval ontvluchten :W

    Ik ben er niet mee opgegroeid en na drie jaar in Brabant is het nog steeds niet echt mijn ding.


    I am an idiot, I move.

    Ik ben carnaval vierder maar mijn ouders wel. Dus im blijf lekker thuis om op mijn broer te passen en er met hem een gezellig avondje van te maken! En ik bak altijd heel veel pannenkoeken voor mijn broertje en zijn vrienden


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one