• Woodland Juvenile Detention Centre
    "You'll always reap what you sow"


    Jongeren hebben er altijd wel een handje van gehad zich te misdragen en rebelleren echter is er een dunne lijn die het goede van het kwade scheid. De praktijken lijken steeds meer uit de hand te lopen. De een geniet ervan zijn oudelijk huis in vlammen op te gaan, de ander denkt dat het een goed idee is voor eens en voor altijd van haar agressieve stiefvader af te komen en weer een ander verdrinkt zijn verdriet in verdovende middelen en laat de wereld hiervan mee genieten.
    De jeugd voelt zich niet gehoord en waar hulp te kort schiet wordt zelf het heft in handen genomen. Hoe de omstandigheden ook zijn het gezegde; "wie zich brand moet op de blaren zitten" blijft gelden en wie een misdrijf begaat moet worden gestraft.
    Maar wat gebeurd er als de jeugddetentie centra vol zitten en er bij elke een wachtlijst geld? Je kunt de extreme gevallen toch slecht rond laten lopen en hopen dat ze het geen tweede keer doen.
    Hier heeft het plaatsje Woodland, Oregon, schoon genoeg van. Ze hebben wel wat beters te doen dan de hele dag achter zich misdragende jeugd aan te vangen. Dus zijn ze zelf met een initiatief gekomen. Woodland heeft haar eigen juvie geopend. Het gebouw heeft natuurlijk minder ruimte als reguliere centra maar heeft meer dan genoeg plek om de criminaliteit in Woodland en omliggende plaatsjes zo goed als de das om te doen.
    Althans, dat is wat gedacht wordt. Sommige bewoners hebben zo hun manieren om ook vanachter de tralies hun plannetjes voort te zetten...


    We all hold the keys to our own jail cell

    [/font][/size]



    Speeltopic Rollentopic Praattopic


    ROLES










    Male inmates

    Ash Antonio Faust Maffia 20 1.2 Dagenhart
    Joel Josiah Loveless Modern day Bonnie and Clyde 20 1.3 Dagenhart
    Dagenhart
    Cole Jackson Faust Maffia 18 1.1 Witcher
    Jessie Fletcher Bennet Innocent crime fighter 21 1.1 Witcher
    Taylor 'Peaches' Noah Evans Thief/Hooker 18 1.5 Witcher
    Christopher 'Kit' Gallagher Hacking and Arson 19 1.2 KIaus
    Manuel Rayan Castellano 21 1.2 Mandalorian
    Luftmensch
    Luca Emmanuel Perez Modern day Robin Hood 21 1.4 Venustic
    Hugo 'the kid' Jameson Gang activity and manslaughter 21 1.5 KIaus



    Female inmates

    Poppy Maeve Wilson Murder 20 1.2 Reeses
    Aesthetica
    Balloo
    Cecil February Baker 18 1.2 nesber
    Ysabelle Sierra Velez Drugs smuggler 16 1.4 nesber
    Luftmensch
    Venus Arabella Clair Montgomery Played Bonnie and Clyde 20 1.3 Venustic
    Freya DeLuna Abuse and Shoplifting 21 1.3 Rionach
    Olivia Rae Murder 20 1.5 Joy_X
    Sionainn O'Reilly Prostitution and fraud 19 1.6 Beansidhe



    INVULLEN

    Naam
    Leeftijd (12-21)
    Reden gevangenschap
    (Eventueel) werk binnen de gevangenis/hobby's
    Innerlijk
    Uiterlijk
    Geschiedenis/Familie
    Extra









    Taking steps is easy, standing still is hard







    WOODLAND JUVENILE DETENTION CENTRE



    Rules

    De cellen en sanitaire voorzieningen zijn gescheiden op geslacht en het wordt niet getolereerd indien er iemand van het andere geslacht zich in het andere cel blok bevind
    Geen smokkelwaar
    Er dient zich aan het tijdsschema gehouden te worden
    Wanneer het alarm af gaat is iedereen verplicht om op hun buik met hun handen plat naast hun hoofd te gaan liggen tot hen verteld wordt dat ze weer mogen staan
    Er wordt niet gevochten zowel fysiek als mondeling
    Iedereen wordt bij binnenkomst gecontroleerd of ze onder invloed zijn en of ze smokkelwaar bij zich dragen
    Er vindt meerdere malen op de dag een telling plaats
    Er kunnen doorzoekingen plaatsvinden in de cellen
    De cipieren hebben recht op ondervraging en of fouilleren indien vertoon van verdacht gedrag
    De gevangen worden altijd bij hun achternamen genoemd


    Voorzieningen

    Eén cel wordt gedeeld door 4 bewoners
    Ieder cel blok heeft vier sanitaire voorzieningen
    Er zijn genoeg opties tot recreatie: TV ruimte, spelletjes kamer, sportvelden, sportruimte, werkplaats, knutselruimte, bibliotheek etc.
    Er is een optie om school of cursus te volgen: kleding maken, monteur, houtbewerking, kok, kapper
    Er kan in de weekenden visite ontvangen worden, mits dit aangegeven wordt en het papierwerk juist ingevuld wordt
    Er is mogelijkheid om te bellen, met toezicht
    Met feestdagen wijkt het tijdsschema af en wordt de feestdag kleinschalig gevierd. Ook mag er familie langskomen
    Er is mogelijkheid tot verlof, enkel in de meest extreme gevallen
    Er is voor de bewoners mogelijkheid om te werken voor een kleine vergoeding: de werkplaats, de keuken, het washok, conciërge en de bibliotheek
    Er is een dokter aanwezig
    Er zijn vertrouwenspersonen beschikbaar
    Er is een praatgroep aanwezig

    Tijdsshema

    Om 6:00 staat de wekker zodat iederen zich op kan frissen en aankleden. Tevens vindt er een telling plaats
    Om 6:45 vind er een ochtend work out plaats. (verplicht voor iedereen tenzij je een medische verklaring hebt waarom je niet mee kunt doen)
    Om 7:15 is er gezamenlijk ontbijt
    Om 8:00 vertrekt iedereen naar zijn of haar taak of naar de gemeenschappelijke ruimte
    Om 12:00 is er gezamenlijk lunch
    Om 13:00 keert iedereen terug naar zijn of haar taak of naar de gemeenschappelijke ruimte
    Om 17:00 is er gezamenlijk diner.[/b]
    Om 18:00 is er tijd voor recreatie en vindt er een telling plaats
    Vanaf 21:00 kunnen de bewoners zich opfrissen en zich klaar maken om naar bed te gaan
    Om 22:00 moet iedereen in zijn of haar cel aanwezig zijn en vindt er een telling plaats




    RULES



    In deze RPG gelden de huisregels van Quizlet.
    Je schrijft een post van minimaal 300 woorden.
    Je probeert minstens 1 keer per week te posten mits je het druk hebt, gelieve het ons dan te melden.
    Lees het topic goed door voordat je een personage aanmaakt.
    Een reservering blijft 72H staan. Geef aan als je dit niet red vanwege omstandigheden.
    Maximaal 4 personages per persoon.
    Geen Mary-Sue's en Gary-Stu's.
    Alleen Dagenhart of Witcher maken nieuwe topics aan, tenzij anders aangegeven.
    16+ is toegestaan.
    Sluit niemand buiten, geen ruzies.
    Vragen kunnen altijd gesteld worden en ideeën zijn ook altijd welkom.
    Naamsverandering graag doorgeven.
    Dit idee is uitgewerkt door Dagenhart en Witcher.

    [ bericht aangepast op 8 feb 2020 - 18:28 ]


    How far is far

    Mt! 😊


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Oooh count me in ;D 2 dingetjes ; mag ik een oude rol hiervoor gebruiken ennn heb vrijdagochtend pas weer tijd, maar ik kan niet beloven dat ie dan af is, is dat heel erg:Y)

    Reeses schreef:
    Oooh count me in ;D 2 dingetjes ; mag ik een oude rol hiervoor gebruiken ennn heb vrijdagochtend pas weer tijd, maar ik kan niet beloven dat ie dan af is, is dat heel erg:Y)

    Yay! Ja tuurlijk mag dat! En ohh geen probleem, er is geen haast bij c;


    How far is far

    Mag ik een jongen?


    Bowties were never Cooler

    KIaus schreef:
    Mag ik een jongen?

    Tuurlijk!


    How far is far

    Reeses schreef:
    Oooh count me in ;D 2 dingetjes ; mag ik een oude rol hiervoor gebruiken ennn heb vrijdagochtend pas weer tijd, maar ik kan niet beloven dat ie dan af is, is dat heel erg:Y)

    Oh, eh, boy or gal btw? ;p


    How far is far

    Ik maak hem morgen of donderdag. Ik heb morgen nog een tentamen en dan vakantie.
    Misschien wil ik nog een rol, als dat mag, maar daar moet ik nog even over denken

    [ bericht aangepast op 28 jan 2020 - 21:22 ]


    Bowties were never Cooler

    KIaus schreef:
    Ik maak hem morgen of donderdag. Ik heb morgen nog een tentamen en dan vakantie.
    Misschien wil ik nog een rol, als dat mag, maar daar moet ik nog even over denken

    Succes morgen!


    How far is far

    Northuldra schreef:
    (...)
    Oh, eh, boy or gal btw? ;p


    Girl please ;D Hehe, maybe dat ik nog een rol reserveer als deze week over is :Y)

    Cole Jackson Faust

    Maffia brothers





    Cole || English || "charcoal"
    Jackson || English ||"son of JACK"
    Faust || German ||"auspicious, lucky"



    ''Pew pew pew' '

    19 || O2/12 || Pan || Amerikaans/ Italian


    INSIDE

         


    Witty,
    Sarcast,
    Big mouth
    materialistisch
    sluw
    dirty minded
    beetje gek
    hyperactief
    a-hole
    sociaal
    vlotte prater
    pretends to be an open book , but he's not.


    Cole is een echte stuiterbol, de jongen kon als kind al niet goed stilzitten, maar nu hij volwassen is, is er niet veel verschil te zien c;


    ’ snitches get stiches ‘


    OUTSIDE



    Cole is een jongen die erg veel werk steekt in het verzorgen van zijn uiterlijk, gezien het volgens hem één van de weinige dingen is die zijn ouders toch goed gedaan hebben. Hij meet zo'n 1m79 en heeft een mager wit lichaam die voornamelijk gesierd is met tatoeages en littekens. Cole heeft haast al zijn ledematen wel een tattoo staan en is dan ook erg trots op deze symbolen. Sommige zijn er met een betekenis, andere heeft hij zelf gezet op zijn verleden even te vergeten, maar niet voorgoed. De jongen heeft donkerbruine tot blijna zwarte haren die hij met wat wax naar achteren zet en de zijkantjes zijn kortgeschoren.
    De jongen heeft grijsgekleurde ogen met een groene schijn in die omringt zijn met lange wimpers. Hij heeft een resting bitchface waardoor zijn groene kijkers vaak kil ogen. Zijn kledingstijl varieert vaak al zal het nooit van één of ander duur merk zijn, want daar heeft hij gewoonweg het geld niet voor.
    Cole heeft gaatjes in zijn oren en een ringetje in zijn rechterneusvleugel. Ook hoort de jongen eigenlijk een bril te dragen als hij iets wilt lezen, maar hij is wat te koppig om dat te doen.

    Momenteel heeft Cole een gat tussen zijn ribben zitten, er ging namelijk een vuurgevecht voordat de twee broertjes opgepakt werden en Cole was tussen zijn ribben geraakt. Ze hebben hem optijd in het ziekenhuis kunnen helpen, nu in Juvie krijt hij dagelijks meds en wekelijks controle. Hij mankt nog wat, maar het gaat al een stuk beter.

    ’ Capice? ‘


    HISTORY



    Father |Malcolm Faust |45| Maffiabaas
    Mother| Alessa Faust (née MartelliI) |40| Maffiabazin
    Older brother | Ash Faust | 20 | Maffia lid




    Cole is geboren als tweede zoon van de familie Faust. Een beruchte familie, eentje welks naam andere de rillingen kan geven. Voor Cole was het een doodnormale zaak, de broertjes hebben nooit echte ouderliefde gekend zoals normale kinderen. Maar Cole had zijn oudere broertje Ash en dat was genoeg.
    Hun leven was hard,' houdeengeweertegenjemoedershoofdomloyaliteittebewijzen' hard.
    Malcom en Alessa waren altijd druk in de weer. Al generaties lang glijd de maffiagenen in het bloed van de families Faust en Martelli, en bij hen was er geen verandering in. Drugs en geld waren het belangrijkste, daarna hun kids.
    Ash en Cole kregen af en toe thuisles, al waren de lessen geen exacte Wiskunde of biologie. Ash en Cole waren kleine kids toen ze al pakjes moesten brengen naar onbekendelingen. Eens Cole 11 was werd hij al aangeleerd hoe je met een wapen moest omgaan en op z'n veertiende had hij al zijn eerste moord op z'n geweten. De Faust's moesten altijd opboksen tegen andere bendes, en maffia's, eens er weet was dat Malcom nakomelingen had, moesten Ash en Cole zich vaak verdedigen.
    Malcom Faust Had alles in de hand, zelfs enkele dorpen zijn helemaal ingeclaimd door de Fausts' waar ze hun hele drugslab konden opbouwen en dorpeleden inhuren voor hun zaak.
    Echter op een dag vonden ze hun vader vermoord terug , bullet trough the head. Wie het gedaan heeft is nooit geweten. Er waren geen duidelijke bewijzen gevonden laat staan een signatuur van een rivaliserende bende.
    Hun moeder is nu aan de macht, het gezin werd gedwongen te verhuizen door een drugdeal gone bad kwamen ze terecht in Woodland. Hier hebben ze een tijdje rustig aangedaan om geen argwaan te wekken en gingen de jongens zelfs voor het eerst naar de middelbare school. Hoewel de jongens natuurlijk aardig veel miste van de basis stof, waren ze absoluut niet dom.
    Waar deze tijd voor Ash een hell leek, vond Cole het meer dan geinig, oké nee echt studeren deed hij niet, maar hangen met andere leeftijdsgenootjes, apekuren kunnen uithalen.
    En zo begon de drugshandel op school van de broertjes Faust. Dit is een tijdje goed gelopen en de jongens werden zo goed als aanbeden op de school tot ze gesnitcht werden het feestje afgelopen was.
    De jongens werden opgepakt en in juvie gegooid. Ash probeerde nog voor zijn broertje te coveren maar het had geen baat meer. Al met al zitten ze nu ongeveer een jaar in juvie en zijn ze recent over geplaats naar WJDC.



    EXTRA




    Relationships:
    Likes
    Dislikes
    Allergies
    Fears
    Guilty pleasures:
    Talents
    Other

    Love Life

    even een opzetje ^^

    [ bericht aangepast op 7 feb 2020 - 19:37 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ohh wat een leuk idee! Ik twijfel alleen of ik mee wil doen (zip). Heb heel lang niet ge'rpgd. Goed als ik een meisje reserveer en er nog even over nadenk? (flower)


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Can I get a man? :Y)

    [ bericht aangepast op 28 jan 2020 - 22:46 ]


    El Diablo.

    Aesthetica schreef:
    Ohh wat een leuk idee! Ik twijfel alleen of ik mee wil doen (zip). Heb heel lang niet ge'rpgd. Goed als ik een meisje reserveer en er nog even over nadenk? (flower)

    Of course! Lijkt me er leuk als je mee doet maar denk er gerust over na c:


    How far is far

    Mandalorian schreef:
    Can I get a man? :Y)

    Why yes you can :Y)


    How far is far

    JESSIE FLETCHER BENNET

    Vigelante





    Jessie || English ||"gift"
    Fletcher |English| "maker of arrows"
    Bennet |Enlgish| Medieval form of BENEDICT.



    '' I am taking justice in my own hand ''

    21 || 25/O5 || Hetero || Amerikaans


    INSIDE

         


    Sociaal
    Vriendelijk
    Spontaan
    Witty
    Sarcast
    Niet het helderste licht
    kort lontje
    agressief
    eerst doen dan denken
    Koppig
    Wilt niet luisteren naar anderen
    Handig
    'Ik zal het zelf wel doen' type

    Jessie is absoluut geen boosdoener en het was ook nooit zijn bedoeling geweest om in Juvie te belanden. De jonge twintiger is eigenlijk een vrij vriendelijk en sociaal persoon. Hij behoorde vaak in de bekende/populaire groepen, maar is niet echt een ego tripper. Jessie is Jessie. Hij word misschien afgeschreven als een leeghoofdige jock, maar er is veel meer naast muscles alleen, hij doet echt zijn best. De jongen heeft een groot hart, maar vertrouwd niet snel anderen. Hij heeft zo zijn groepje vrienden en kan het niet hebben als iemand ver over de lijn gaat. Natuurlijk hij is een jongen, waaghalserij en haantjes gedrag zal er altijd zijn, Jessie kan hierdoor ook snel op zijn teentjes getrapt zijn, maar de jongen liet het ook snel weten als hij ergens niet akkoord mee was.
    Pesten zo bijvoorbeeld, of meiden lastig vallen, nee dat kan Jessie echt niet hebben. De jongen doet alles voor de mensen waar hij van houd, als hij zijn vuisten moet gebruiken zal hij dat ook doen. Hij is het eerst doen en dan denken type en kan hier nogal koppig in zijn. Hij aanvaard niet graag hulp van anderen en kan mensen ook wel van zich afbijten als het hem niet aanstaat. Hij zal het zelf wel oplossen
    Wel is JEssie spontaan en hulpvaardig naar anderen toe. Hij is wel vrij ongeduldig, kan een chaoot zijn en een warhoofd.
    Jessie is een handige jongen, heeft best wel goed inzicht (door football te spelen) ziet hij soms werk waar anderen het niet zien.
    Jessie mag dan wel spontaan en sociaal zijn, hij open zich niet snel voor onbekenden, zeker niet als het allemaal jonge kriminelen zijn. Hij is wat afstandelijk, omdat hij er onterrecht zit en is voornamelijk kwaad op zichzelf, hoe kon hij zo'n idioot zijn? Nu ja, hij keert zijn emoties om in foute humor en sarcasme. Wie hem vraagt waarvoor hij hier zit, krijgt vaak een sarcastisch antwoord "I killed someone with mothballs" of een "I just let myself in here" , het is vaak zo droog dat anderen wel snappen dat hij het er niet over wilt hebben. Rond de dames kan Jessie wel een stuk losser zijn, hij heeft nu eenmaal een zwak voor meiden en als hij kan flirten dan doet hij het ook -met mate- Je weet nooit wat voor gekker er in Juvie zitten.

    ’ I look good in orange ‘


    OUTSIDE



    Jessie is een best aantrekkelijke jonge man te noemen, hij meet ongeveer 1m 79 en heeft een sportieve bouw door zijn wekelijkse football trainingen. Hij is misschien niet de magerste, maar dat hoeft ook niet echt met zijn lengte. Jess heeft een lichte huidskleur die in de zomer toch gemakkelijk een kleurtje weet te krijgen, zijn schouders en neus zitten vol lichte sproetjes die in de zomerzon beter uit komen. Dit gepaard met zijn grasgroene ogen, die omringt zijn met lange bruine wimpers geven hem wat onschuldigs.
    De jongen heeft een hoekig gezicht , bijna vierkantige kin en een scherpe kaaklijn. Zijn neus is redelijk recht en wipt een klein beetje aan het tipje. Jessie heeft blonde tot bijna caramelkleurige lokken die vaak warrig op zijn hoofd zitten, hij heeft een weerborstel zitten waardoor zijn haar haast altijd in een soort model wipt zonder er veel moeite aan te besteden. Soms streek hij het wat op met wax al is hij niet echt zo'n ijdeltuit dus na 5 minuten aan zijn haar zitten prutsen moet het maar voldoen. De jongen heeft volle zalmroze smalle lippen, en best wel een grote mond. Vaak kan hij een appel in vier happen binnen spelen en won hij met gemak de chubby bunny challenges. Hij heeft een redelijk recht gebit, deels door het dragen van een beugel toen hij 13 was.

    Jessie zie je vaak met een goed shirt of hemdje , jeans en leren jack rondlopen met goede boots. Andere dagen zie je hem in de overal van zijn vaders garage paraderen. Het gebeurd wel eens dat de jongen onder de blauwe plekken zit, hij is eenmaal wel een waaghals, en het gaat er soms ruw aan toe met zijn sport. Maar Jessies beurse plekken zijn niet altijd door een onschuldig ongeluk. In zjin leren jacket had hij dan ook altijd zijn sleutelbos zitten en zijn zakmes.


    ’ No, I don't know who stabbed him? ‘


    HISTORY



    Father |Clint Bennet | 42 | Eigenaar autogarage
    Mother|Ophelia Bennet | 41 || Politieagente
    Sister | Samantha Bennet|| 21 | Studente biologie
    Sister | Stephanie Bennet | 16|| Highschool studente

    Little niece | Ella Bennet | 3

    Jessie is geboren als de eerste telg en enige jongen van de Bennets. 11 Minuten later volgde zijn tweelingszusje Samantha. Zijn ouders waren net twintig toen hun kinderen op die mooie lentedag zich bij het gezinnetje voerden. Niet veel later trouwden Ophelia en Clint en kochten ze een mooi huisje te Oregon. Ondanks dat het een jong koppeltje was, hadden ze toch een mooi kapitaal. Een middenklasse dus. Met een typisch Amerikaans huisje, mooi wit geschilderd en dicht bij een goede scholenbuurt. Jessie groeide dan ook zeer geliefd op. Met een zelfstandige vader, die meestal de stay at home dad was, en hun moeder die toen nog studeerde voor politieagente. Jessie en Samantha kregen dan ook veel liefde van hun ouders en groeiden op tot spontane sociale kleuters.
    Toen ze 5 waren kregen ze er een zusje bij, Rebecca en nog geen jaar later volgde de laatste telg Stephanie. Jessie was dus de oudste broer voor 3 zusjes en deed altijd zijn uiterste best voor hen. De Bennets waren zeer gekende gezichtjes in hun dorp, de blonde sproetekoppen noemden mensen hen ook wel es.
    Dat de Bennets ook populair waren op school was dan ook niet zo verrassend. Jessie was het typische voorbeeld voor een jock. Hij is sportief, niet meteen het helderste light, maar het kon er altijd mee door. Hij is super sociaal en lag goed bij de meiden. Niet moeilijk als je drie zusjes hebt om de vrouwen toch een beetje te begrijpen. Jessie zat op atletiek, aan zijn dertiende en op zijn zestiende was hij al quarterback voor zijn football team.

    Jessie droomde er eigenlijk altijd van om detective te worden, hij keek altijd enorm op naar zijn moeder. Ze deed altijd haar best en sloot criminelen op, maakte alles veiliger voor zijn zusjes. Jessie wilde ook een beschermer worden, moorden oplossen, een held zijn.
    Jessie is echter iemand die eerder doet dan nadenkt, en het betert niet bepaald als er een emotionele druk op de jongen ligt. Zo heeft hij enkele maanden geleden een grote fout begaan. Tijdens een overval werd zijn moeder naar het ziekenhuis gebracht. Dit was een enorme klap voor Jessie, zeker omdat de dader niet gepakt werd. Ze was in haar schouder geschoten en moest er blijven voor observatie. Jessie was hier zo kwaad om dat hij het recht in eigen handen wilde nemen. Hij nam zijn moeders Policie radio en luisterde altijd mee of ze de dader op de hielen zaten. En toen er nieuws was, ging Jessie er in volle vaart achter.
    Dit was een idiote zet geweest, Jessie was er sneller dan de andere agenten en wist de dader te achtervolgen, hij sprong op de dader af en overmeesterde die. Echter, met een knietje in zijn edele delen, en een KO klap werd Jessie uitgeschakeld gevonden met het wapen in zijn handen. Jessie werd opgepakt wist zich niet goed te verdedigen en is nu tijdelijk in Juvie tot ze de echte dader vinden en zijn onschuld kunnen bewijzen.








    EXTRA




    Job/Hobbies: Ookal is Jessie niet vanplan om lang in Juvie te blijven, heeft hij er toch voor gekozen om het sport hier op te pakken. De jongen is soweiso al een sportfanaat, dus waarom niet?
    Ook heeft hij de opleiding Monteur erbij genomen. Hij kan maar beter zijn tijd nuttig spenderen.
    Relationships: None, Jessie hoopt ooit wel een huisje ,tuintje vrouwtje en kindje te hebben.
    Likes Black coffee, auto's, football, sport, dames, feestjes, een biertje, want hij mag dat , sex, popcorn, zoeitigheden, cats, dogs, Jokes, horror films, supernaural stories, adventure,
    Dislikes juvie, dissapointing his parents, snakes and slippery things, rainy days, doing nothing
    Allergies Jessie heeft hooikoorts en is allergies aan schaaldieren
    Fears Jessie heeft last van hoogtevrees
    Guilty pleasures: cuddles
    Talents De jongen is naast sportief ook goed met auto's en klussen
    Other



    [ bericht aangepast op 8 feb 2020 - 12:46 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH