• Hee =D

    Ergens in maart is er een schoolfeest, en dan kan je je ook inschrijven om iets te doen op het podium ofzo. En toen vroegen een paar meisjes die ook van anime enzo houden of ik mee wilde doen aan het lucky star dansje. Ik ben zo lief geweest om ja te zeggen en kan dus niet meer terug.

    Maar dan moet ik dus waarschijnlijk dit dansje gaan doen xD:

    http://uk.youtube.com/watch?v=q_RPZcSZWJo

    Geen idee hoe ik dat ooit ga doen (A)
    Wat vinden jullie ervan (A)

    xx



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: Linkje aanklikbaar gemaakt^^)


    Shut up, before I stab you with my chopsticks

    ik denk dat je echt verschrikkelijk voor lul gaat staan. sorry xD


    BAM!

    waah! zo grappig!
    wij hebben niet eens schooldingen waarbij je dingen mag doen. en ik denk niet dat mensen echt gaan caramelldansen op een schoolfeest bij mij op school xD
    zou wel leuk zijn ^^
    succes met oefenen! ;]

    Kawaii, maar miss gaan sommige da kinderachtig vinde. Maar tis wel stoer als jullie da durven.


    Mas maganda sa inyo Dalawa >?,, ~

    Ik ken het uit me hoofd.(dance)

    Dat lied is awesome, toen ik voor het eerst Lucky Star keek had ik dat lied zo erg geluisterd dat mijn vrienden er gek van werden :3

    Dat dansje is zoo cool maar ik heb hem ook geprobeerd naar het lukte mij alleen neit xD,.,.


    Mas maganda sa inyo Dalawa >?,, ~

    AHAHAHA dat dansje zou ik ook gaan leren :')
    Ja, ik leer anime dansjes met een bepaalde reden xd en ik kijk niet eens anime :'D


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Dat Lucky Star dansje ken ik uit mijn hoofd >.<
    Kagami is cool en Konata ook x3


    HUGE Anime fan! Nyaa~ (=^.^=)

    Haha, dat liedje is cool.
    Dat dansje kende ik ook al ;p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.