• Jaah kiddoo'zz ik il ff mijn mening hierover zeggen.
    Nou ik ben het kinda BEU dat er alleen grappen worden gemaakt over 'domme blondjes'. Zelf ben'k blond en soms zeggen ze tegen mij dat'k een dom blondje ben allemaal door die grappen. Nu kwam ik op netlog by een user die een grap heeft staanop de volgende titel; 'Blond en windows' Dan zeggen ze dat we niet op huidskleur mogen discrimineren maar dan wél op haarkleur >,< Mensen ik neem dit écht au-serieu hé! Ik ben het echt beu dat alleen de blondjes worden vernederd met die domme grappen>,<
    Moet er uit ofsoox]
    xoxo'<3

    Idd, like alsof het ertoe doet of je blond bent of bruin om slim te zijn. Weetje wel hoeveel slimme en blonde mensen er zijn o.O

    [/is wel bruin maar je hebt gelijk]

    Ik heb geen last meer van het 'Wat-ben-jij-een-dom-blondje' want ik ben nu zwart =]

    Hahah, nou sorry, maar ik ken genoeg blonde mensen die zich echt als een dom blondje gedragen.

    Nouja... ik ben blond en lach er zelf ook mee. :')
    Als ik iets dom uithaal zeg ik; Sja, ik heb mijn blonde momenten terug. :')


    We could Be the talk across the Town. &#9829;

    ik ben dom xP en helaas ook blond maar sshh niemand heeft het nog doro [/stupid]


    We can only learn to love by loving.

    Idd, like alsof het ertoe doet of je blond bent of bruin om slim te zijn. Weetje wel hoeveel slimme en blonde mensen er zijn o.O

    [/is wel bruin maar je hebt gelijk]


    Ben ik 1 van die slimme mensen ^_^

    Nou je hebt wel gelyk. Maar die grap is ook ontstaan doordat beroemde blondjes zich ook echt zo gedragen. Kyk naar Paris Hilton byvoorbeeld.
    Dankzy zulk soort mensen kryg je dus dat als je eens een domme opmerking maakt dat iedereen je dan 'Dom blondje'gaat noemen.
    En bruine/zwarte die tja.. gedragen zich niet echt zo.


    You're the one. But you don't care 'bout me anymore.

    (...)

    Ben ik 1 van die slimme mensen ^_^

    Phaa, volgens mij wel, want je beseft dat het zo is. [/wat ik bedoel is dat je gelijk hebt, ik forumuleer het raar^]

    ... ik ben ook blond maar ik heb er geen problemen mee dat mensen blondjes dom vinden. Toevallig zit ik wél in 3VWO en scoor ik beter dan een gemiddeld VWO-ertje, dus ja, wie is er hier nou dom :)?


    Life is hard and then we die

    Ik haal 't meestal zelf aan als er me voor de xste keer iets doms overkomt :')


    One man's fun is another's hell.

    Sommige blondjes zijn wel dom in iedergeval doen dom, maar sommige niet.
    K heb er geen last van. K heb zwart haar


    Ushishishishi~~

    Sommige blondjes zijn wel dom in iedergeval doen dom, maar sommige niet.
    K heb er geen last van. K heb zwart haar


    Ja... Maar dat heeft tog nix met blond te maken x')


    A. ikmisje.

    Nou je hebt wel gelyk. Maar die grap is ook ontstaan doordat beroemde blondjes zich ook echt zo gedragen. Kyk naar Paris Hilton byvoorbeeld.
    Dankzy zulk soort mensen kryg je dus dat als je eens een domme opmerking maakt dat iedereen je dan 'Dom blondje'gaat noemen.
    En bruine/zwarte die tja.. gedragen zich niet echt zo.


    Blam the superstars >,< Jaah Nicole Richie&Paris Hilton etc geven mj en mijn mede-blondjes een slechte naam ><

    (...)

    Blam the superstars >,< Jaah Nicole Richie&Paris Hilton etc geven mj en mijn mede-blondjes een slechte naam ><

    Kom we gaan een petitie tegen Paris Hilton en Nicole Richie beginnen (A).


    You're the one. But you don't care 'bout me anymore.

    Een bruin meisje dat ik ken, zegt heel vaak dat ze een dom blondje met bruin haar is.


    Of zo iets :P

    Maar ja, ik begrijp wel dat je dat erg vervelend vind. Doen je vrienden dat of andere mensen?