• eerst & vooral BEDANKT omdat je hierop wil klikken :):$
    nu dit is mijn probleem:

    ik praat op msn & sms met een leuke jongen die 4 jaar ouder is dan ik. we kunnen goed praten, dat heeft hij zelf allemaal tegen me gezegt. maar, hij zit ook op mijn school en daar praten we NOOIT tegen elkaar. Ik heb een crush op hem.. hij weet dat maar een duidelijke reactie heb ik nooit gekregen. Hij geeft me soms wel complimentjes enzo.. maar ik vind het zo raar dat we elkaar nooit aanspreken, als we elkaar tegenkomen op sgool gunnen we elkaar nog geen glimlach. dit proces zijn we nu al gewent maar ik voel me er toch niet zo blij mee.. ik wil meer.. weten jullie raad?


    You're kicking the legs right out from under my dreams

    nee sorry, geen rvaring hiermee =O gewoon een keer op 'm afstappen, als hij je leuk vind gaat hij er wel op in.


    Life is hard and then we die

    kheb hier niej echt veel ervaring mee, maar miss issie gwoon bang voor de reactie van zijn vrienden? omdat je 4 jaar jonger bent? dan ligt het niet aan jullie maar aan de mensen om jullie heen denk ik..

    xx


    Music is my drug, I need it all the time!

    Spreek hem aan en zeg hem dat je op school ook contact wilt hebben en vraag waarom hij je nooit aanspreekt. Natuurlijk kan het zijn dat hij zich wat een beetje onwennig voelt om het te vertellen bij zijn vrienden omdat je 4 jaar jonger bent. Ik ben nu ook niet zo'n jongensexpert maar ik weet/denk dat ik weet wat er in hun hoofd afspeelt. Jongens willen fun hebben. Je weet wel. Jongens willen opvallen (sommigen). Jongens doen wel stoer maar eigelijk, diep vanbinnen schuilt er een gevoelige jongen. Back to the point. Zeg hem dat je dit niet leuk vind, dat negeren, of hoe je het ook interpreteert. Praat er met hem over. Over hoe jullie verder moeten, want je weet zelf wel hoe stom het is om te sms'en en daar een goede band te hebben en elkaar nooit op spreken. Dus mijn raad is. Praat er over!


    Only losers can act the way you do

    Gewoon wat zegen.!
    en als die nix terug zegt is het een eikel.!
    en als hij wel wat zegt is het mooi en kan je op school steeds meer tegen hem gaan praat:D


    it's not about the outside, it's about your heart


    Nja... Als je hem ng is tegenkomt zeg je dag tegen hem mss en als hij antwoordt kan je ook al wat meer vragen ovr welk vak dat hij nu heeft ofssoo en als hij niet antwoordt zo ik niet meer te veel hopen x')


    A. ikmisje.

    thanx mensen!!:D


    You're kicking the legs right out from under my dreams

    begin gewoon een keer met een : Hey... en als hij niets terug zegt , weet je genoeg:)


    You tell me i'm wrong, better prove you're right..

    1) Hij schaamt zich eigenlijk voor je omdat hij 4 jaar ouder is of
    2) hij weet zich er eigenlijk geen raad mee. Hij weet dat jij hem leuk vindt maar zelf is hij er niet helemaal van overtuigd.
    Natuurlijk zijn dit voor zowel jij als ik theorieen en theroieen moeten bevestigd worden. Kortom: schep duidelijkheid. Als je het niet aankaan in RL doe het desnoods op de msn.


    No growth of the heart is ever a waste

    ga naar hem toe in de pauze ofzo, en als je langsloop heey zeggen..:P?


    Nvt