• Jaah kiddoo'zz ik il ff mijn mening hierover zeggen.
    Nou ik ben het kinda BEU dat er alleen grappen worden gemaakt over 'domme blondjes'. Zelf ben'k blond en soms zeggen ze tegen mij dat'k een dom blondje ben allemaal door die grappen. Nu kwam ik op netlog by een user die een grap heeft staanop de volgende titel; 'Blond en windows' Dan zeggen ze dat we niet op huidskleur mogen discrimineren maar dan wél op haarkleur >,< Mensen ik neem dit écht au-serieu hé! Ik ben het echt beu dat alleen de blondjes worden vernederd met die domme grappen>,<
    Moet er uit ofsoox]
    xoxo'<3

    Maar Hunn, ik ben ook dom en blond x'D Ja van mezelf dan ><


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Nou de slimste mensen uit de geschiedenis zijn blond (A)


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    ik ben blond, maar niemand noemt me ooit een dom blondje.. ligt gewoon aan je reputatie:P


    You tell me i'm wrong, better prove you're right..

    Mijn haar is zwart maar ik ben blond van binnen, kennelijk...
    Uiteindelijk zijn er nog zat van zulke grappen, ik denk dat er ook zat Belgen zijn die de Nederlandse moppen over domme Belgen zat zijn en dat een aantal Nederlanders de Belgische moppen zat zijn. Je kan misschien rustig en duidelijk aangeven dat je er niet van gediend bent.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ja idd jhe hebt gelijk like, ik heb van natuure bruin haar, zwart geferft en ik ben best wel dom, ik bedoel, niet in het geval van vakken of zo, maar mijn reacties enz soms x']


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Argh dat heb ik ook! Ik ben zelf ook nogal blond, en als ik één keer een niet zo snuggere opmerking maak, dan krijg ik gelijk de volle laag over mee heen van me ouders, zo van: Nu snap ik dat je blond bent! En weet ik veel wat. Het lijkt wel alsof blondjes niet gerespecteerd worden!


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik ben blond,en niet zo'n beetje ook. Ik haat het als mensen zeggen dat ik dom ben. Maar bij ons op school vallen alle jongens op blondines en daar heb ik dan wel effe geluk mee dat ik blond ben :]

    meid maak je niet dik dun is de mode xD aah ik ben dik dus So what? echt trek het je niet aan op iedereen valt wel wat aan te merken de 1 is blond (dan wordt je snel dom genoemd ben je dat ook lach er dan mee, ben je het niet laat ze versteld staan) de ander is dik weer een ander heeft een bril en echt idereen vind grapjes over zijn haar minpuntje (als je het al zo mag noemen) niet echt leuk. Maar 1 ding ik zie in winkels altijd haarverf staan (ben heel donkerblond/lichtbruin) en meestal zie je toch lichtblond staan veel minder andere haar kleuren. Ook de bekendste vrouwen madonna, gwen stafani (of hoe ze ook heet) verven hun haar licht blond.


    muziek altijd overal

    Ey mensen, Ik heb blond haar en ik ben NIET dom!!!
    :D

    Ik denk eerder dat ze mensen uitschelden als ze hun haar blond verven ofzo.
    Ik zou het niet serieus nemen , en lach er toch gewoon mee of antwoord ' jij bent blond vanbinnen'.
    No big deal

    uuh, ik ben zo blond als wat, en zo dom als wa, dus niks is gelogen bij mij..xD
    Ik mag mijn haar nu dan zwart hebben, maar ben nog steeds egt gewoo dom.
    en er zijn geen andere worden voor!
    en ik vind het ook niet eens erg dat ze da zeggen.
    Als ik dan wat dom's doe kan ik gewon zeggen, ja Blond he^^
    dus kunnen ze mij nooit de sgult geven, angezien ik blond ben^^


    Dunno ><

    Ik heb een half jaar geleden mijn haren donkerbruin geverft, maar voorheen was ik ook altijd zo blond als maar kan:P Als ik reacties kreeg van 'dom blondje' had ik altijd een briljante theorie(al zeg ik het zelf). Bij mensen met blond haar is het blonde(domme)al naar buiten gegroeid,bij mensen met bruin haar zit het domme blonde dus nog in de kop.. ah eat that!
    Anyway...dat is voor mij dus niet meer van toepassing..mer voor de blonde mensen mss handig;)
    byebye

    trek het u nie aan
    alee ja >.<

    een vriendin vn mij is ook blond (mr dies soms werkelijk wel nie zo slim xD) en haar bijnaam is blondie ^^
    en dan noemen we haar op dat moment blondie, maar maakt ze een 'slimme' opmerking zegt ze, jeeee ik heb een bruin moment... da klinkt mss nie mrjaa xD


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik vind het indd ook nergens op slaan, maar goed, het is bewezen, hè, dat veel blondjes dom zijn, ofzo? [/wil geen ruzie]
    Met als reden dat veel mannen voor ze vallen, en de meeste blondjes zijn dus ook jongensgek, daarom ofzo?

    Bron: Ditjes en Datjes.


    ok

    ik ben het met je eens ik heb men haren dan wel geverfd maar was eerst ook blond :P moet je ze verven


    xx


    Je Vind Me Dope Schatje