• Ehm ja,
    Ik wil opnieuw meedoen met NaNo en ik vind dat altijd iets leuker als ik een cover kan hebben voor mijn project.
    De titel is 'Achter het hek' (ik zou indien mogelijk ook een versie zonder titel willen) en het gaat over een meisje dat over een verboden hek klimt en zo in een demonenwereld terecht komt. Het is een griezelverhaal voor kinderen van 10-12 jaar.
    Voor de cover zou ik misschien een soort hoge hoed willen, waaraan een spin aan een draadje bungelt en dat tegen een donkerblauwe achtergrond ofzo. In mijn hoofd ziet dat er wel fancy uit haha, maar kan het zelf niet uitwerken.
    Een spin-achtig monster en een man met een hoge hoed spelen namelijk een grote rol in het verhaal. Daarnaast hebben het hek en het bos zelf natuurlijk ook een grote rol, dus als je daar iets mee wil doen: dat mag ook altijd. Of als je compleet andere ideeën hebt: verras me! Je bent volledig vrij om je creativiteit de vrije loop te laten!
    Om je nog verder te helpen: de belangrijkste thema's in het boek zijn rouw, familie en opgroeien

    Ik hoop dat iemand me kan helpen!


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    _Wanheda_ schreef:
    Ik heb me een beetje bezig gehouden, maar ik ben niet helemaal mee met het idee van de hoed, spin en blauwe achtergrond.

    Dit is wat ik heb gemaakt: link
    Dit is mijn persoonlijke favoriet, maar ik weet niet of dat iets is wat jij graag wilt.


    Ik kan de blauwe rokende elementen iets harder laten doorkomen. Laat me maar weten wat je er van vindt en/of wat je graag (anders) ziet


    Voel je altijd vrij om een pinterest bord te maken met afbeeldingen die jij mooi vindt, dan maak ik graag daar wel iets van.
    Tekst toevoegen is ook geen probleem. Hou me maar op de hoogte!

    Ik vind deze ook wel het leukst, maar het probleem is dat die kaarten niet echt iets met het verhaal te maken hebben en het ook niet echt kinderboek vibes heeft XD Van die andere twee ben ik niet zo heel erg weg, om eerlijk te zijn.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    IrishNialler schreef:



    beetje knutselen is altijd leuk =)

    Sorry dat ik hier nog niet op gereageerd heb, maar ik zoek een verticale cover :p


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Promare schreef:
    (...)
    Ik vind deze ook wel het leukst, maar het probleem is dat die kaarten niet echt iets met het verhaal te maken hebben en het ook niet echt kinderboek vibes heeft XD Van die andere twee ben ik niet zo heel erg weg, om eerlijk te zijn.


    Ik heb er ondertussen nog enkele uitgewerkt. Iets dat misschien beter bij jouw thema gaat passen.


    The noblest art is that of making others happy ~P.T. Barnum

    Promare schreef:
    (...)
    Sorry dat ik hier nog niet op gereageerd heb, maar ik zoek een verticale cover :p


    Wel mocht je het wat vinden dan wil ik hem zeker voor je nog naar verticaal maken.
    maar dit was meer een 'Ik verveel me en ik heb deze skills met powerpoint gemaakt ' XD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zoek je nog een cover?


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Zoek je nog een cover?

    Ik ga volgende NaNo wrs opnieuw aan de slag met dit verhaal. Tot nu toe zou ik de cover van aarsvogel nemen omdat ik die het leukst vind, maar jouw covers zijn altijd suuuuper mooi, dus als je tijd en zin hebt, mag je altijd proberen^^


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Oké, dit is wat ik tot nu toe heb. Zit nog wat te puzzelen met de plaatsing van de titel. Ik ga denk ik nog een versie maken. (: Ik hoor graag wat je ervan vind. Misschien iets te steampunky, maar dat brengt weer wat meer kleur in de cover dan een saaie zwarte 'top hat'.


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Oké, dit is wat ik tot nu toe heb. Zit nog wat te puzzelen met de plaatsing van de titel. Ik ga denk ik nog een versie maken. (: Ik hoor graag wat je ervan vind. Misschien iets te steampunky, maar dat brengt weer wat meer kleur in de cover dan een saaie zwarte 'top hat'.


    Ik vind het een mooie cover, maar die hoed maakt het idd vrij steampunk en dat is mijn verhaal totaal niet :') Denk ook dat het er net te volwassen uitziet voor een kinderboek.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ik had voor ik begon nog gekeken naar kinder horrorboeken en er zaten nog veel duistere covers tussen dan de mijne. Maar ik zal het aanpassen, sowieso iets meer kleur en ik zal het schaduwfiguur weghalen. Maakt het nog uit welke kleur de top hat heeft?


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Ik had voor ik begon nog gekeken naar kinder horrorboeken en er zaten nog veel duistere covers tussen dan de mijne. Maar ik zal het aanpassen, sowieso iets meer kleur en ik zal het schaduwfiguur weghalen. Maakt het nog uit welke kleur de top hat heeft?

    Oh, het was trouwens niet 'te volwassen' vanwege de kleur. Voor mij was het de combinatie van die schaduwfiguur met die steampunk hoed dat het een beetje een volwassen uitstraling gaf, denk ik.
    Liefst een donkere hoed, maar de specifieke kleur maakt niet zoveel uit, zolang het maar geen flashy rood is of zo :')
    Btw, even vergeten te zeggen maar ik vind de titel en hoe dat zo over gaat in dat hek heel tof (even om te melden XD)

    [ bericht aangepast op 10 juni 2020 - 9:40 ]


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Wow de font en het hek zijn wel suuuupertof


    SIC | PARVIS | MAGNA