• Op 16 maart 2020 kreeg ik een telefoontje van mijn teamleider om al mijn persoonlijke afspraken af te zeggen en thuis te gaan werken. En zo geschiedde. Sinds 17/3/20 werk ik thuis in de Lockdown Light.

    Maar wat doe je zoal wanneer je klaar bent met thuiswerken? Want je kan niet zomaar naar buiten om alles te doen. Maar wat doe je dan allemaal thuis?



    Week per week lijst ik op hoe mijn week tijdens deze corona-tijden verliep (buiten mijn voltijdse job die ik nu thuis uitoefen). Misschien haal je er inspiratie uit voor jezelf. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik moet zeggen dat ik hier heel veel dingen van herken. Mijn appartement is nog nooit zo proper geweest en ik heb meer nieuwe recepten uitgeprobeerd op twee weken tijd dan de afgelopen 2 jaar, haha.


    Take me to wonderland

    Dysphoria schreef:
    Ik moet zeggen dat ik hier heel veel dingen van herken. Mijn appartement is nog nooit zo proper geweest en ik heb meer nieuwe recepten uitgeprobeerd op twee weken tijd dan de afgelopen 2 jaar, haha.

    Bij ons zijn het helaas dezelfde oude recepten. Dat heb je helaas als je beide voltijds moet werken. D:
    Nog aanraders van nieuwe recepten?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik weet niet of je graag kool eet, maar laatst had ik gehakt in koolrolletjes gemaakt (gebaseerd op een Roemeens gerecht). Ik had nog kool liggen in de koelkast. :Y)
    Het recept. Ik had er dan zelf een tomatensaus bij gemaakt. In Roemenië eten ze het vaak met polenta, maar je kan er ook puree of rijst bij eten.

    Als je liever iets zoet wil maken, heb ik deze week no bake Oreo cheesecake gemaakt. Echt heerlijk en niet moeilijk te maken.


    Take me to wonderland

    Hé, wat origineel om het in lijstjes te verwerken! Leuk :D


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly