• Hee :]
    Het is al bijna weer zo ver x3 [Ja oke, het duurt nog meer dan een maand, maar dat is korter dan 2 maanden (:]
    Wat gaan jullie doen op oudjaar?
    Wij doen elk jaar hetzelfde, maar het is dan ook wel altijd vet leuk x3
    Onze oudjaar traditie is:
    We nodigen wat kennisen uit met hun kinderen, we drinken&eten wat, en tellen af :] Dan, om 0u precies, feliciteren we elkaar, en drinken we [kinder]champagne.
    Dan steken we vuurwerk af :] Wij hebben altijd heel veel, van die grote pijlen, naar trektouwtjes&sterretjes :] Het gaat elk jaar zo, en het blijft echt leuk :]
    Maar dit jaar word het nog leuker, want er komt waarschijnlijk een vriendin van mij helemaal uit Zoetermeer, hier naar Hilversum :]
    [Haar oudjaar traditie was nogal saai x3]
    Hoe gaat dat bij jullie?


    all I want for christmas is a girlfriend

    Hetzelfde als bij jouw.

    Ik vind het echt wel vet gezellig dan <3.


    We could Be the talk across the Town. &#9829;

    Hetzelfde als bij jouw.

    Ik vind het echt wel vet gezellig dan <3.

    Dat is het ook :]
    Ik&mijn broertjes kijken er al sinds.. ehm.. Nou ja, sinds het vorige jaar was afgelopen naar uit x3


    all I want for christmas is a girlfriend

    zelfde als bij jou^^ mijn zusje is op 31-12 jarig dus de hele dag familie over de vloer. oud&nieuw vind ik altijd egt supergezellig:D


    I am an idiot, I move.

    Ik maak me elk jaar zorgen dat mn katten zich letterlijk doodschrikken..
    of dat ze buiten zijn en zo'n harde knal horen dat ze tegen een auto aan rennen ofzo..
    Kben altijd heel blij als t weer voorbij is.
    Ik ben bang voor vuurwerk :$


    It's heavy but you are not the only one

    (...)
    Dat is het ook :]
    Ik&mijn broertjes kijken er al sinds.. ehm.. Nou ja, sinds het vorige jaar was afgelopen naar uit x3


    Ja, ik kijk er ook altijd naar uit. Altijd samen, met familie. Lekker eten, leuke muziek, gezellige Sfeer. <3.


    We could Be the talk across the Town. &#9829;

    vieren met de buuren & familie
    We gaan altijd bij onze straat een tent opzetten en dan feesten en vuurwerk afstekenxD:D

    Ik weet niet
    m'n vriendje missen denk ik
    hij is dan in fukking Frankrijk :(
    Ennee.. tja
    denk met familie enzeuw =3


    Life is hard and then we die

    Ik maak me elk jaar zorgen dat mn katten zich letterlijk doodschrikken..
    of dat ze buiten zijn en zo'n harde knal horen dat ze tegen een auto aan rennen ofzo..
    Kben altijd heel blij als t weer voorbij is.
    Ik ben bang voor vuurwerk :$

    Oh, die vriendin van mij is ook een beetje bang voor vuurwerk, omdat ze het zelf nog nooit aan heeft gestoken x3 Het is ook wel begrijpelijk :]
    En ik had zelf ook 2 konijnen, en was ook een beetje bang dat ze er niet tegen konden.. Maar dat konden ze uit eindelijk wel gewoon :]
    En je kan honden [bij katten weet ik niet] ervoor trainen.. Dan krijg je zo'n CD, waar dan hele harde geluiden uit komen, en dan moeten die beesten daar gewend aan raken. [eigenlijk best zielig >.<]


    all I want for christmas is a girlfriend

    Ik vind t wel mooi hoor dat vuurwerk als ik er maar niet dichtbij ben en achter t raam kijk ofzo..t zijn vooral de knallen waar ik van schrik.
    Maar ik ga ook weer niet bibberend onder de tafel zitten ofzo XD
    Ik ga dan alleen niet graag naar buiten.
    En ik heb wel eens vuurwerk afgestoken maar leuk vond ik dat niet


    It's heavy but you are not the only one

    Is dit jaar anders omdat Leon bij ons woont.
    Weet nog niet precies.


    Sweet dreams will come true.

    Elk jaar anders volgens mij ^^


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    OUDEJAARSFUIF! ^^
    <33.


    What you see, is what you get.

    Geen flauw idee. Nu heb ik eigenlijk wel zin om met Vrienden vuurwerk af te gaan steken. Zeker weten met handschoenen, als ik die verhalen van vorig jaar hoor:8.

    Met mijn moeder en broertje koermetten, wat goedkoop vuurwerk afsteken en thats it.


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    Uh, gewoon meestal werkt mijn vader gewoon tot 4 uur en dropt mijn moeder mij en mijn broertje met pijltjes en een lont het balkon op. Dan zorgen we voor overlast. Daarna eten we meestal iets lekkers en dan is het film kijken en snacken. Als het tijd is rennen we naar buiten en proberen we een plekje op te zoeken en dan steken we vuurwerk af.