• Zoals ik in een eerder topic al zei, ik ben van plan weer te beginnen schrijven. Echter, een paar jaar geleden ben ik offline al begonnen met een fanfictie van de Slytherin afdeling in het Marauders tijdperk. En aangezien ik daar al vrij ver ben, ga ik die eerst afwerken en online zetten. Denk je dat ik nog weet waar dat over gaat? Haha neuj. :'D
    Wens me veel sterkte met het doorploeteren van circa 72.7500 woorden/95 pagina's. ^^"


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Aiii, sterkte!! 😅🙈


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Poeh, dat is inderdaad een heleboel :') Succes!


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Van de andere kant, ik krijg de mogelijkheid om first-hand een verhaal te lezen dat geschreven is door de beste schrijfster ooit! (ik, duh) :Y)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    Zoals ik in een eerder topic al zei, ik ben van plan weer te beginnen schrijven. Echter, een paar jaar geleden ben ik offline al begonnen met een fanfictie van de Slytherin afdeling in het Marauders tijdperk. En aangezien ik daar al vrij ver ben, ga ik die eerst afwerken en online zetten. Denk je dat ik nog weet waar dat over gaat? Haha neuj. :'D
    Wens me veel sterkte met het doorploeteren van circa 72.7500 woorden/95 pagina's. ^^"


    Oh Manon, dat gevoel is zo relatable lmao :'D
    Succes ermee :Y)


    You were born original, don't die as a copy.

    Veel geluk ermee! Soms moet je jezelf pijnigen door de fijne kunst wat zich schrijven noemt, maar uiteindelijk wordt je er wel echt door beloond! (:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hahahah veel succes! *O*


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.