• Hoi allemaal,

    Ik zit al een flinke poos een beetje met mijzelf in de knoop om contact op te nemen met mijn voormalige ex-vriend. Gezien veel vrienden en familie om mij heen een eigen mening en voorkeur hebben ben ik dus even op zoek naar een onafhankelijk iemand die mij wat tips kan geven.

    Gezien het een flink verhaal is zou ik het liefste één of twee mensen het verhaal willen toesturen via pb en eens horen hoe zij erover denken.

    Het liefst mensen die boven de 24 jaar oud zijn ;)

    Als je mij hiermee zou willen helpen dan mag je een berichtje hieronder achterlaten en dan zal ik een pb sturen.

    Alvast onwijs bedankt!

    Yvonne


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Je mag mij je verhaal wel sturen als je dat fijn vindt (:
    Ik ben 24


    26 - 02 - '16

    Ik ben 26. Als je wilt mag je me een berichtje sturen.


    ars moriendi

    He! Je mag mij ook altijd een berichtje doen hoor! (: Ik ben misschien geen expert op liefdesgebied, maar zeker wel goed en eerlijk in adviezen geven! (flower)


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Sure, als je nog aan iemand je verhaal kwijt wilt, I'm here to listen and give advice (:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Addams schreef:
    Sure, als je nog aan iemand je verhaal kwijt wilt, I'm here to listen and give advice (:


    Dankjewel ik heb inmiddels advies gekregen waar ik zeker wat mee kan. Dankjewel dat dat je er wel open voor stond

    *Topic mag dicjt


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    -> Slotje op aanvraag!


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.