• • RUN •
    - Gebaseerd op de gelijknamige serie -

    One simple word can change your life -- Acht jaar geleden maakte een vriendengroep een belofte aan elkaar op de dag voor hun diploma uitreiking. Mocht het na high school minder goed uitpakken dan gehoopt, dan zouden ze weer samen komen en hun saaie leven achter zich laten. Op reis gaan zonder een bestemming in hun hoofd, tot ze de plek zouden vinden waar ze thuis horen. Het enige wat ze moeten doen, is het woord 'run' sturen naar elkaar. Zodra iedereen dit heeft gedaan zullen ze elkaar diezelfde dag nog ontmoeten bij het centrale punt van Grand Central Terminal, het treinstation van New York.
    Het eerste bericht is binnengekomen, de rest volgde verassend snel. Acht jaar later is iedereen toch bereid om hun leven te veranderen en te vertrekken met hun oude vriendengroep. Maar was dit wel zo'n goed idee als het toen leek? Misschien was het enkel het impulsieve idee van een paar tieners.. Een ding is zeker, het wordt een groot avontuur. De onderlinge relaties worden herontdekt, een inkomen moet onderweg gevonden worden en uiteindelijk zal er een plan gemaakt moeten worden. Is dit voor hen allemaal wel weggelegd, of hadden sommigen toch tevreden moeten zijn met hun comfortabele, voorspelbare wereldje..



    El Diablo.

    Ik was gister na werk echt uitgeteld vandaag trouwens ook but oh well dus het speeltopic was ik even vergeten.
    Maar ik zal hem vanavond open gooien :Y) Denk maar alvast na over jullie dramatic entrance lovelies c;


    El Diablo.

    Voila c;

    [ bericht aangepast op 10 aug 2020 - 14:55 ]


    El Diablo.

    Ik heb het even druk dus een eerste post komt wat later deze week evenals prentjes Enzo

    Maar Wie wil heb ik Alex? :3 also need relationships


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    #hadnieteensgeziendatspeeltopicerwas

    HELP. Got my girlie for who wants?

    [ bericht aangepast op 14 aug 2020 - 18:14 ]

    Ik ben momenteel bezig met Alex aan het schrijven die zich bij Bailey gaat voegen, so you can join them? c:


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Wie mag onze runaway bride eerst tegen het lijf lopen?


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Punkween schreef:
    Wie mag onze runaway bride eerst tegen het lijf lopen?


    Ze mag altijd naar een van mijn duo’s komen? (:


    El Diablo.

    Ik heb Claire ook nog wel if you want?


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Ik heb Ezra ook nog voor wie wilt :3


    Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

    Odie would smother them both with hugs dus misschien beiden? Safety in numbers? :'D


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Yes ofcourse, wie schrijft eerst!


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Ik wil gerust eerst, maar vandaag wordt het niet meer.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Punkween schreef:
    Ik wil gerust eerst, maar vandaag wordt het niet meer.


    Ik heb er nu ook wel tijd voor (echt even in de schrijf mood haha) Maar als je al bezig bent wacht ik gerust. ;3


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Ik ben niet aan de schrijf, so go for it zou ik zeggen :Y)


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Ik ben de komende twee weken erg druk dus Kan misschien niet schrijven alvast mijn excuses


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH