• Hallo allemaal,

    Wat fijn om weer terug te zijn! Het voelde een beetje als thuiskomen om de vertrouwde Quizlet site weer te openen. En wat leuk om te zien dat Quizlet nog steeds zo levendig is en er nog veel leden actief zijn!

    Toevallig zag ik in mijn geschiedenis dat ik een jaar geleden (!) een topic geopend had met de mededeling dat ik weer terug was. Dat ging een paar maanden goed, maar om eerlijk te zijn ben ik daarna weer een flink aantal maanden inactief geweest.

    Daarom hierbij het voornemen om dit keer écht terug te zijn, én te blijven. Het lijkt me leuk om nieuwe mensen te ontmoeten en om weer wat verschillende functies van Quizlet te gaan gebruiken. Hierbij zijn jullie dan ook van harte uitgenodigd om eens een berichtje in mijn GB of PB te plaatsen. (A)

    Dan nu mijn vraag aan jullie: wat is jullie favoriete bezigheid op Quizlet?


    'I respect myself enough to say 'no' to anything that hurts me.'

    Debbaut schreef:
    Ik heb Q nog steeds als mijn startpagina staan van mijn browser, gewoon puur omdat ik toch af en toe de pagina wel eens voorbij wil zien flitsen en eens een kijkje verder wil nemen. Kan het zoals de meeste hierboven nogal moeilijk loslaten.


    Quizlet will always be there to welcome you home.


    You were born original, don't die as a copy.

    Welkom terug! *O*


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Debbaut schreef:
    Ik heb Q nog steeds als mijn startpagina staan van mijn browser, gewoon puur omdat ik toch af en toe de pagina wel eens voorbij wil zien flitsen en eens een kijkje verder wil nemen. Kan het zoals de meeste hierboven nogal moeilijk loslaten.


    Datzelfde heb ik ook! Best een goede tip nog om het als startpagina of automatisch openend tabblad in te stellen; dat ga ik ook eens proberen!


    'I respect myself enough to say 'no' to anything that hurts me.'

    Watermelon schreef:
    Welkom terug! *O*


    Heel erg bedankt!! (:


    'I respect myself enough to say 'no' to anything that hurts me.'

    Niallerslove schreef:
    (...)

    Hetzelfde hier! Ik maakte een account aan toen ik op de middelbare school zat. Ik weet nog dat ik niet kon wachten tot mijn lessen voorbij waren zodat ik thuis op Quizlet kon en verhalen kon schrijven. Heb toentertijd hele hechte vriendschappen gemaakt! Ergens wel jammer om te zien dat het allemaal zo veranderd is hier ...


    haaaai welkom terug!
    Deze opmerking voel ik wel echt hoor. Toen ik iets van 2 maanden geleden ook ineens weer eens had besloten om in te loggen na 3/4 jaar kwamen er zoveel herinneringen aan verhalen en forums naar boven. En zoveel herinneringen aan uitjes in het 'echte leven' met vrienden die ik hier heb gemaakt.


    Some things are changing too much.

    theguardian schreef:
    (...)

    haaaai welkom terug!
    Deze opmerking voel ik wel echt hoor. Toen ik iets van 2 maanden geleden ook ineens weer eens had besloten om in te loggen na 3/4 jaar kwamen er zoveel herinneringen aan verhalen en forums naar boven. En zoveel herinneringen aan uitjes in het 'echte leven' met vrienden die ik hier heb gemaakt.


    Thank youu! Leuk dat je - je in mijn comment herkent! Fijn dat ook jij positieve herinneringen aan Quizlet hebt! (flower)


    'I respect myself enough to say 'no' to anything that hurts me.'

    Debbaut schreef:
    Ik heb Q nog steeds als mijn startpagina staan van mijn browser, gewoon puur omdat ik toch af en toe de pagina wel eens voorbij wil zien flitsen en eens een kijkje verder wil nemen. Kan het zoals de meeste hierboven nogal moeilijk loslaten.