• Ik wil graag beginnen met het leren van een elfse taal die Tolkien heeft geschreven, zijn er mensen die met mij mee willen doen? Uiteindelijk zouden we dan een verhaal of iets in het Quenya kunnen schrijven, of als jullie het liever hebben vind ik het Sindarin vind ik dat ook prima!

    Ik denk dat dit wel een fijne site is om Quenya te leren: https://quenyanederlands.wordpress.com/

    Wat gaaf dat je een Elfse taal wil leren! Dat is niet echt iets dat aan mij is besteed (op dit moment ben ik druk bezig met Italiaans en binnenkort met gebarentaal). Wel wil ik je heel veel succes en plezier wensen!


    'I respect myself enough to say 'no' to anything that hurts me.'

    Ik wil even zeggen dat dit supercool is! Alleen denk ik niet dat dit op het moment voor mij iets gaat worden. Ik heb nogal een vol hoofd, haha.

    Dat snap ik, ik heb zelf op het moment wat tijd over dus het komt voor mij goed uit, dankjewel voor het succes trouwens!

    Niallerslove schreef:
    Wat gaaf dat je een Elfse taal wil leren! Dat is niet echt iets dat aan mij is besteed (op dit moment ben ik druk bezig met Italiaans en binnenkort met gebarentaal). Wel wil ik je heel veel succes en plezier wensen!


    Klinkt ook leuk!

    Geweldig winx meiden zouden dat ook moeten doen!


    Let's drink Jasmin tea!