• A Maurauders Story of Secrets

    I solemnly swear that I am up to no good.






    Welcome to Hogwarts, Welcome home
    De kerstvakantie is voorbij, het jaar is 1977. De leerlingen van Hogwarts keren terug naar het kasteel om hun schooljaar te vervolgen. Buiten ligt nog de laatste sneeuw van de winter, maar de meeste leerlingen zijn al gericht op het voorjaar. De klassenoudsten zijn belast met het organiseren van het voorjaarsfeest. Dit feest zal alleen toegankelijk zijn voor leerlingen in hun zesde en zevende jaar.
    Daarnaast worden de leerlingen verrast in hun leerlingenkamers door een briefje dat is opgehangen:
    Een nieuw jaar, een nieuw semester... wat zal dit semester voor roddels en geheimen met zich meebrengen? Wie zal het zeggen.... Er is één ding waar ik wel zeker van ben: ik zal er zijn om jullie geheimen te onthullen. En natúúrlijk kunnen jullie mij daarbij helpen. Heb jij informatie die de rest van de school ook móet weten, geef dan een opgerold stuk perkament mee aan een schooluil geaddreseerd aan 'Hogwarts' Truth'. Ik hoop snel van jullie te horen...
    Niemand weet van wie dit stuk perkament afkomstig is, maar het belooft een interessant semester te worden op the best school for Witchcraft and Wizardy.
    Kan jij een geheim bewaren?


    CHARACTERS
    Naam
    Leeftijd
    Bloedstatus
    Afdeling
    Innerlijk
    Uiterlijk
    Verleden
    Familie
    Relaties
    Extra

    Naam — Faceclaim — User — Pagina
    [Dit mogen zowel bestaande als zelf bedachte rollen zijn.]
    Gryffindor
    • Ashley Joseph Jones — Cole Sprouse— calice — 1.4
    • Ethan Clearwater — Toby Regbo — DarkOne — 1.4
    • Caleb Clearwater— Joshuah Melnick — Calice — 1.4
    • Jordyn Mariah Kingsley — Dasha Taran— Peitho — 1.3
    • Marlene McKinnon — Kennedy Walsh— Schumacher — 1.3


    Ravenclaw
    • Kyle Nicholas Scott — Blake Steven— Reeses — 1.3
    • Pandora Lovegood — Sabrina Carpenter — Calice — 1.2
    • Avalon Isolde Fitzgerald — Elle Fanning — Iotte — 1.4
    • Dante Aurora Montanque— Zoe Kravitz— Artwork — 1.5

    Hufflepuff
    • Aidan Tomas Fenwick — Max Barczak — Delahaye — 1.4
    • Julian Nolan Lartius — Faceclaim — Fika — 1.5
    • Novalie Aria Fitzgerald — Elle Fanning — Peitho — 1.3
    •



    Slytherin
    • Zaheer Aceves Selwyn— Iotte — 1.2
    • Jasper Achilles Nott — Roy van Leeuwen — Schumacher — 1.2
    • Ezra Crawfort — Darwin Gray— Peitho — 1.3
    Abel Jabobs — Faceclaim — Darksorrow — 1.4

    • Serenity Malfoy— Dove Cameron — DarkOne — 1.2
    • Lysandra Zwarts — Anna von Klinski — Reeses — 1.1
    • Christina Luna LeStrange— Cara Delevingne — Blodreina — 1.5
    • Wilhemina Ravens— Faceclaim — Trijn — 1.5




    VAKKEN

    • Astronomy
    • Charms
    • Defence Against the Dark Arts
    • Herbology
    • History of Magic
    • Potions
    • Transfiguration
    • Alchemy
    • Arithmancy
    • Care of Magical Creatures
    • Divination
    • Muggle Studies
    • Study of Ancient Runes


    QUIDDITCH

    Gryffindor
    • Captain: Jordan Kingsley
    • Keeper:
    • Chaser:
    • Chaser:
    • Chaser:
    • Beater: Jordan Kingsley
    • Beater: Ashley Jones
    • Seeker:

    Slytherin
    • Captain: Jasper Achilles Nott
    • Keeper: Ezra Crawford
    • Chaser: • Schumacher
    • Chaser:
    • Chaser:
    • Beater:
    • Beater:
    • Seeker:

    Ravenclaw
    • Captain: Avalon Fitzgerald
    • Keeper:
    • Chaser:
    • Chaser:
    • Chaser:
    • Beater:
    • Beater:
    • Seeker:

    Hufflepuff
    • Captain:
    • Keeper: Julian Lartius
    • Chaser:
    • Chaser:
    • Chaser:
    • Beater:
    • Beater:
    • Seeker:


    PREFECTS
    Prefects
    Gryffindor
    Prefect (m): Caleb Clearwater
    Prefect (v):

    Slytherin
    Prefect (m): Zaheer Selwyn
    Prefect (v): Lysandra Zwarts

    Ravenclaw
    Prefect (m):
    Prefect (v): Avalon Fitzgerald

    Hufflepuff
    Prefect (m): Aiden Fenwick
    Prefect (v): Novalie Fitzgerald

    Headboy & Headgirl: Caleb Clearwater & Avalon Fitzgerald



    RULES
    ◆ Schrijf minimaal 200 woorden (naam, codes etc is uitgezonder)
    ◆ De huisregels van Quizlet gelden ook hier.
    ◆ Posts worden in correct Nederlands geschreven
    ◆ 16+ (sex, extreem geweld, etc) is toegestaan, maar geef dit aan aan de bovenkant van je post.
    ◆ Alle leerlingen zitten in hun zesde jaar
    ◆ Alleen ik (calice) maak nieuwe topics aan.
    ◆ Als je twee weken niet reageert, zal ik je een PB sturen. Als je een geldige reden hebt zal je niet uit de RPG gezet worden.
    ◆ Als je niet meer met plezier meespeelt of niet meer mee wilt doen, meld je dan netjes af én schrijf nog minimaal een post over hoe je personage het gesprek af rond o.i.d.
    ◆ Bespeel andermans personages niet zonder toestemming
    ◆ Meerdere rollen nemen is toegestaan.


    STORY OVERZICHT
    ~ Caleb (calice) & Kyle (Reeses) - Great Hall - Next up: Kyle
    ~ Ashley (calice) & Julian (Fika) & Aidan (Delahaye) & Jordyn (Jayus)- Great Hall Next up: Jordyn
    ~ Pandora (calice) & Mina(Trijn) - Hallways - Next up: Mina
    ~ Novalie (Jayus) & Zaheer (Iotte) - Hallways - Next up: Novalie
    ~ Ezra (Jayus) & Christina (Blodreina) & Jasper (Schumacher) - Slytherin CR - Next up: Jasper
    ~ Lysandra (Reeses) & Ethan (DarkOne) - Greenhouses - Next up: Lysandra
    ~ Avalon (Iotte) & Marlene (Schumacher) - Courtyard - Next up: Marlene

    Alone:
    ~ Serenity (DarkOne) - On her way to Slytherin CR
    ~ Dante (Artwork)


    ROLLENTOPIC • PRAATTOPIC • SPEELTOPIC

    [ bericht aangepast op 21 april 2021 - 14:52 ]

    Yaaaayyy, count me in ;D Ik wil alvast een dame reserveren voor in Slytherin, en mag ze Klassenoudste zijn? c:

    [ bericht aangepast op 7 feb 2021 - 14:32 ]

    Yesss, ik doe mee! Mag ik voor nu een jongen van Slytherin reserveren C:, ook misschien als prefect als dat mag!

    [ bericht aangepast op 8 feb 2021 - 2:03 ]


    someone out there feels better because you exist

    NM

    [ bericht aangepast op 7 feb 2021 - 14:32 ]

    Zou ik een dame mogen in Gryffindor? c:


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    Zou ik een vrouw mogen reserveren in Slytherin en een jongen in Gryffindor?

    Heb de verzoekjes bijgewerkt! :)
    Alle prefectsplekken voor Slytherin zijn nu vergeven!

    Zou mijn dame ook Prefect mogen zijn? c:


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    Schumacher schreef:
    Zou mijn dame ook Prefect mogen zijn? c:


    Zeker! Ze staat erbij

    calice schreef:
    (...)

    Zeker! Ze staat erbij


    Wait hold up, zou ik haar mogen veranderen in een Slytherin jongen die Chaser is? Als je niet meteen iedereen in Slytherin wil snap ik het, maar zou ik haar dan naar Ravenclaw mogen veranderen?
    Sorry als ik vervelend ben ;x


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    Lysandra Zwarts
    I am not a product of my cirsumstances, I am a product of my decisions

    Personal
    Name
    ● Lysandra - is een meisjesnaam van Griekse komaf. Lysandra betekent letterlijk 'vrijheid', iets wat heel toepasselijk is voor de brunette.
    ● Zwarts - een veel voorkomende, bekende achternaam in de toverwereld. Iedereen heeft van de familie Zwarts gehoord en men kijkt er niet raar van op dat velen - verre - familie van elkaar zijn, gezien hun obsessie met puur bloed.


    Age
    ● Lysandra is 16 jaar oud.
    ● Ze is geboren op 16 juli, dit geeft haar het sterrenbeeld kreeft.


    Family
    ● Caspar Zwarts | Vader | 50 | Volbloed | Adviseur van de Minister | Trouw aan Voldemort
    ● Callidora Zwarts - Kragge | Moeder | 47 | Volbloed | Huisvrouw | Trouw aan Voldemort
    ● Lycoris Zwarts | Broer | 17 | Volbloed | Student aan Zweinstein (Zwadderich) | Trouw aan Voldemort
    ● Selvo | Huiself | Leeftijd onbekend | Werkt voor de familie Zwarts | Trouw aan de familie Zwarts

    Character
    Vriendelijk ● Leergierig ● Intelligent ● Absoluut geen familiemens ● Beleefd ● Nieuwsgierig ● Volgt haar eigen weg ● Ambitieus ● Spontaan ● Zachtaardig ● Humoristisch ● Een beetje een nerd ● Eigenzinnig ● Snel van vertrouwen ● Geeft mensen een tweede kans ● Wat gesloten wat haar familie / afkomst betreft ● Maakt geen onderscheid in volbloeds, halfbloeds of dreuzels ● Helpende hand ● Komt op voor de zwakkere ●

    Appearance
    Haar
    - Lengte: lang
    - Kleur: donkerblond
    - Stijl: grove krul
    Gezicht
    - Ogen: blauw
    - Wenkbrauwen: lichtbruin, lang en smal
    - Lippen: vollere lippen
    Lichaam
    - Lichaamsbouw: slank
    - Huidskleur: blank
    - Lengte: 170 cm
    Extra's
    - Tatoeages: geen
    - Piercings: oorbellen
    - Littekens: geen opvallende


    Wizarding World
    Leerjaar
    Zesdejaars
    Afdeling
    Zwadderich
    Extra
    Lysandra is in haar vijfde jaar tot Klassenoudste benoemd

    Vakken
    Astronomy - Charms - Defence Against the Dark Arts - Herbology - History of Magic - Potions - Transfiguration - Alchemy - Arithmancy - Muggle Studies - Study of Ancient Runes

    Toverstok
    - Houtsoort: Iep
    - Kern: haar uit de staart van een Eenhoornhengst
    - Lengte: 31 cm
    Bloedstatus
    Volbloed

    History
    De familie Zwarts staan bekend om hun 'pure bloed'. Leden van de familie die met elkaar trouwen vanwege hun pure bloed is geen uitzondering terwijl leden die met niet bloedzuiveren trouwen juist worden verstoten.
          Ook onze jonge brunette Lysandra wordt binnen zo'n familie geboren. Hoewel haar ouders niet in de tweede of derde lijn met elkaar verbonden zijn, behoren ze toch tot elkaars familie. Lysandra wordt geboren als de jongste en enige dochter van Caspar en Callidora en groeit met haar één jaar oudere broer Lycoris op. Geld is er genoeg waardoor het de twee jonge Zwartsen aan niets ontbreekt en ze in alle luxe en rijkdom worden grootgebracht. Hoewel er zeker ook de nodige aandacht en liefde aan de kinderen wordt besteed, laten Caspar en Callidora toch ook hun obsessie voor bloedzuiverheid duidelijk doorschemeren in de opvoeding van de twee jonge kinderen. Lycoris en Lysandra worden allebei opgevoed met de gedachte dat Dreuzels uitschot zijn en dat zij, de volbloeden, vele malen beter zijn dan de heksen en tovenaars die door Dreuzels zijn groot gebracht - of zelfs al de halfbloeden. Zwadderich staat hoog in het vaandel en Caspar maakt er dan ook geen geheim van dat hij erg teleurgesteld zal zijn als zijn kinderen niet tot deze afdeling komen. Maar hij hoeft zich geen zorgen te maken; zowel zijn zoon als zijn dochter worden op Zweinstein bij Zwadderich ingedeeld.
          Het is echter Lysandra die deze hele afdeling, en daarbij het geklets over bloedzuiverheid, helemaal niks vindt. Hoewel Lysandra altijd al vele malen vriendelijker is geweest tegenover minderen (hun huiself, bijvoorbeeld) dan bij haar ouders en broer het geval was, komt Lysandra hier pas daadwerkelijk achter als ze al wat ouder is. Haar irritatie groeit met de dag en steeds vaker zoekt de jonge Zwadderaar contact en vriendschap bij leeftijdsgenootjes van andere afdelingen - met wie Lysandra veel beter overweg kan dan met de Zwadderaars uit haar eigen leerjaar. Toch kan dit allemaal niet in het openbaar gebeuren, daar haar broer ook nog op Zweinstein zit en niet zal aarzelen dit aan hun ouders door te brieven. Pas wanneer Lysandra verliefd wordt op een jongen van Dreuzelouders en hun daadwerkelijk een relatie krijgen, wordt het pas echt ingewikkeld.


    Extra's
    Likes: lezen | sneeuw | hun huiself Selvo | vrije tijd | het terrein rondom Zweinstein | Dreuzels | hot chocolate | frietjes | de bibliotheek |
    Dislikes: onrecht | hitte | donker | haar familie | taart | vroeg opstaan | beschadigde boeken |
    ● Lysandra is linkshandig
    ● De brunette is een echte boekenwurm. Ze leest veel en brengt veel tijd door in de bibliotheek.
    ● De jonge Zwadderaar heeft een hekel aan haar eigen afdeling. Al het geleuter over bloedzuiverheid vindt Lysandra de grootste onzin en ze schaamt zich voor deze praat.
    ● Ook voor haar eigen familie schaamt Lysandra zich en - in tegenstelling tot de rest van haar familie - loopt ze niet te pronken met haar achternaam.
    ● Haar ouders en broer weten niet dat Lysandra Dreuzelkunde in haar vakkenpakket heeft en weten al helemaal niet dat ze later met Dreuzels wil gaan werken.
    ● Een ander geheim is Lysandra's relatie met een jongen die als Dreuzeltelg geregistreerd staat.
    ● Lysandra is dol op de winter, sneeuw en de daarbij horende hot chocolate.
    ● Ze is een ramp in Toverdranken.

    Relations
    Jasper Achilles Nott
    Lysandra en Jasper zullen niet direct vrienden zijn. Hoewel zijn ouders geen fanatieke aanhangers van bloedzuiverheid zijn, zit het er toch een beetje in. Lysandra zal zich normaal tegenover Jasper gedragen, maar echt vrienden niet.

    Serenity Malfoy
    Lysandra en Serenity zie ik nog wel vriendinnen worden / zijn, hoewel één van de twee een eerste stap moet zetten. Lysandra zal dit niet gauw doen gezien de dame een Malfoy is en Serenity zal ook niet snel een move maken. Ze dralen een beetje om elkaar heen tot een eerste stap wordt gezet.

    Pandora Lovegood
    Via de zusjes Avalon en Novalie hebben de twee elkaar leren kennen, het klikte waardoor ze vriendinnen zijn geworden.

    Zaheer Aceves Selwyn
    Vijanden.

    Novalie Aria Fitzgerald
    Best friends.

    Jordyn Mariah Kingsley
    Normale omgang, soms samenwerkend om Zaheer het leven zuur te maken.

    Marlene Lois McKinnon
    Hoewel Gryffindor en Slytherin twee uitersten zijn, zijn Marlene en Lysandra toch bevriend met elkaar geraakt. Marlene, die iedereen een kans geeft, deed dit ook bij Lysandra waardoor hun vriendshap is ontstaan.

    Ezra Crawford
    No-go-zone , gezien Ezra bevriend is met Zaheer. Iedereen die met Zaheer omgaat, streept Lysandra automatisch al af. Stiekem is de jonen toch niet onaantrekkelijk.

    Kyle Nicholas Scott
    Normale omgang met elkaar.

    Avalon Isolde Fitzgerald
    De twee hebben elkaar via Avalons zusje ontmoet waardoor een hechte vriendschap is ontstaan.

    Ashley Joseph Jones
    Friends, vooral gezien hun gezamenlijke afkeer voor Zaheer en hun gedeelde mening over gerechtigheid.

    Caleb Clearwater
    Normale omgang - broer van haar vriendje.

    Aidan Tomas Fenwick/b]
    Aidan en Lysandra kennen elkaar via Novalie - door de hechte vriendschap tussen Aidan en Novalie zien Aidan en Lysandra elkaar ook vaak en dat klikt.

    Abel
    Lysandra zal het voor de jongen opnemen als hij gepest wordt en hem in zijn waarde laten.

    Ethan Clearwater
    Vriendje - al weet niemand dit.

    [ bericht aangepast op 22 maart 2023 - 19:38 ]

    Inspiratie^^ Hopelijk is ze goed zo c:

    Ik zoek eventueel dus nog een jongen van Dreuzelouders met wie my girl een relatie heeft (:

    Schumacher schreef:
    (...)

    Wait hold up, zou ik haar mogen veranderen in een Slytherin jongen die Chaser is? Als je niet meteen iedereen in Slytherin wil snap ik het, maar zou ik haar dan naar Ravenclaw mogen veranderen?
    Sorry als ik vervelend ben ;x


    Heb het verandert! De verdeling maakt mij niet zo heel veel uit eerlijk gezegd, ik heb liever dat iedereen blij is met zijn karakter en zin heeft om te schrijven.

    [ bericht aangepast op 8 feb 2021 - 20:52 ]

    Reeses schreef:
    Inspiratie^^ Hopelijk is ze goed zo c:

    Ik zoek eventueel dus nog een jongen van Dreuzelouders met wie my girl een relatie heeft (:


    Super leuk! Misschien dat ik wel een dreuzeljongen maak...
    Geeft in ieder geval inspiratie!

    calice schreef:
    (...)

    Heb het verandert! De verdeling maakt mij niet zo heel veel uit eerlijk gezegd, ik heb liever dat iedereen blij is met zijn karakter en zin heeft om te schrijven.


    Super dankjewel! c:


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    Reeses schreef:
    Inspiratie^^ Hopelijk is ze goed zo c:

    Ik zoek eventueel dus nog een jongen van Dreuzelouders met wie my girl een relatie heeft (:



    Mijn Gryffindor jongen kan eventueel ook een van dreuzelouders zijn, dan heb ik er tenminste wat inspiratie voor. :)