• Hier is dat feestje! (Jullie moeten me alleen even vertellen waar hier is. (krul))

    Nee, dit is geen onzin-topic. Echt niet. Ik ben namelijk wel oprecht nieuwsgierig waar tegenwoordig de Q feestjes zijn! Want ooit, een paar jaar geleden, was het LJH-topic niet bij te houden, kwamen er dagelijks nieuwe users bij en kwamen we om in de RPG's. Als je iets in de Spotlight zette was hij er binnen een dag weer uit, zo enthousiast waren we! Wat een tijden. (Ik voel me oud.)

    Maar nu, jaren later, ben ik weer teruggekomen en vraag ik me af, waar is dat feestje? Waar zit het leven van Q tegenwoordig? :Y)

    De meeste leden zijn uitgestorven. Echt levend zal het niet meer worden vrees ik.

    Ik ben af en toe nog in de spelletjes topics te vinden, heel sporadisch tho, en af en toe nog in LJH. Verder spendeer ik mijn tijd voornamelijk op discord.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ik ben een fanatieke orpg"er en meer niet eigenlijk


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik mis die tijden wel. Dat je online kwam en zo uren zoet was hier. Nu is dat wel anders, helaas.


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Everglow schreef:
    Ik mis die tijden wel. Dat je online kwam en zo uren zoet was hier. Nu is dat wel anders, helaas.

    Ah man, same! Dat je dan na een lange dag school of werk gewoon een hele avond zoet kon zijn met Quizlet. Goede tijden. Ik mis dat echt!

    Edit: spelfoutje

    [ bericht aangepast op 6 april 2021 - 15:43 ]


    ars moriendi

    Quizlet voelt een beetje uitgestorven nu inderdaad, ik ben zelf ook zeker niet meer zo actief als vroeger. Toen zat ik echt elke dag urenlang op Q.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Het is niet zo levendig meer. Komt denk ik doordat veel leden van vroeger ouder zijn geworden en een te druk leven hebben wellicht. En een nieuwe stroom van leden is weggebleven. Er wordt volgens mij niet geinvesteerd in reclame maken voor Q en van RJ(?) Zn kant is het naar mijn idee ook al een pittige tijd stil?

    Ik kom hier nog om ff naar nieuwe topics te kijken uit automatisme. Om vervolgens niets nieuws te zien en weer weg te gaan. Het is inmiddels trekken aan een dood paard als er niet geinvesteerd wordt in de website, naar mijn idee... super jammer wel.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    TimothyMcGee schreef:
    Het is niet zo levendig meer. Komt denk ik doordat veel leden van vroeger ouder zijn geworden en een te druk leven hebben wellicht. En een nieuwe stroom van leden is weggebleven. Er wordt volgens mij niet geinvesteerd in reclame maken voor Q en van RJ(?) Zn kant is het naar mijn idee ook al een pittige tijd stil?

    Ik kom hier nog om ff naar nieuwe topics te kijken uit automatisme. Om vervolgens niets nieuws te zien en weer weg te gaan. Het is inmiddels trekken aan een dood paard als er niet geinvesteerd wordt in de website, naar mijn idee... super jammer wel.

    Ik snap niet zo goed wat er elke keer gebeurt met die nieuwe mensen die wel even komen beloven om "nieuw leven te blazen" in Quizlet. Eerst was het die gast die geld ophaalde waar vervolgens niets meer over gemeld is (beetje shady maar oke), en nu is het RJ waar ik ook niets meer van lees. Ik snap het niet zo goed. Waarom een site overnemen als je er vervolgens geen energie in gaat steken? Als je er niet in gaat investeren, zeg dan ook niet dat je dat wel gaat doen.


    ars moriendi

    Ik mis Quizlet ook zoals het vroeger was, en dan bedoel ik met name de bedrijvigheid. Ik had altijd reuzeveel plezier met verhalen lezen en nieuwe mensen leren kennen. Nu ben ik misschien niet meer zo actief, maar het is alsnog pijnlijk om een plek met zoveel herinneringen langzaam uit te zien sterven. :(

    Heeft iemand alternatieven?

    Er staat overigens dat RJ al 46 dagen niet meer online is geweest.


    .

    Ik ben lang niet online geweest, maar dat kwam omdat het hier sowieso een beetje uitgestorven was....

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Ik snap niet zo goed wat er elke keer gebeurt met die nieuwe mensen die wel even komen beloven om "nieuw leven te blazen" in Quizlet. Eerst was het die gast die geld ophaalde waar vervolgens niets meer over gemeld is (beetje shady maar oke), en nu is het RJ waar ik ook niets meer van lees. Ik snap het niet zo goed. Waarom een site overnemen als je er vervolgens geen energie in gaat steken? Als je er niet in gaat investeren, zeg dan ook niet dat je dat wel gaat doen.

    Laat dat beetje maar weg.


    [ heaven knows ]

    Ik post hier alleen nog mijn hoofdstukken voor één of twee lezers en daarnaast is er één RPG waar ik aan schrijf en dat is het wel zo'n beetje. Die RPG heb ik - meer 40 topics lang - al gekopieerd naar Word voor het geval Q plotseling uit de lucht gaat. Want dat eh, zie ik nog wel een keer gebeuren.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Na een jaar (of langer) ben ik ook weer wezen kijken hier op Q en helaas is het er niet beter op geworden. Ik was op m’n twaalfde (in 2013 denk ik) op deze site gekomen en ik weet nog hoe druk het toen was. Ik probeerde zelfs quizzen zo snel te maken dat die bij de nieuwste quizzen kwam.. wat niet altijd lukte xD
    En hoe elke dag tenminste 2 of 3 nieuwe pagina’s van nieuwe topics op het actieve forum kwamen.
    Ik heb sinds toen quizlet langzaam minder actief zien worden. Ik denk dat twee a drie jaar geleden quizlet echt stil is geworden, waardoor ik er nu eigenlijk nooit meer ben.
    Anders dan een kijkje nemen met hoe het met Q gaat.
    Ik ben nu vooral op wattpad en discord.

    Ik zou heel graag quizlet weer zien opbloeien, maar ik denk dat de site niet meer te redden is tenzij er echt iets drastisch wordt gedaan.. zoals een nieuwe naam, nieuwe slogan en volledig nieuwe lay-out. Maar dan is het bijna een nieuwe site.


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Ik snap niet zo goed wat er elke keer gebeurt met die nieuwe mensen die wel even komen beloven om "nieuw leven te blazen" in Quizlet. Eerst was het die gast die geld ophaalde waar vervolgens niets meer over gemeld is (beetje shady maar oke), en nu is het RJ waar ik ook niets meer van lees. Ik snap het niet zo goed. Waarom een site overnemen als je er vervolgens geen energie in gaat steken? Als je er niet in gaat investeren, zeg dan ook niet dat je dat wel gaat doen.


    Klink een beetje verdacht maar heb gelezen dat ze het gaan gebruiken.

    Technisch gezien zit ik sinds 2012 op Quizlet (als 11 jarige Harry Potter fan) en sinds 2015? 2016? Kom ik nog sporadisch terug om te kijken hoe het hier allemaal gaat. Ik denk ook dat de markt waar Quizlet voor was steeds kleiner wordt, met name door de internationale 'concurrenten'. Maar goed, als er weer een poging gedaan wordt om er een feestje van te maken, zal ik mij best doen er bij te zijn


    wat was dit ookalweer