• Hallo!

    Gezien ik en een paar vriendinnen altijd de voorkeur hebben gehad om over discord te schrijven, heb ik een discord server opgezet voor groep-rpg's. Tevens is het ook gewoon een gezellige plek om te kletsen over personages, het schrijven en het dagelijks leven. Alles is zo ingesteld dat ik de enige ben met een bak kanalen aan de linkerkant, - pas als je je in hebt geschreven voor een rollenspel, krijg je de bijbehorende kanalen te zien. Zo ben je niet steeds opzoek naar de verhalen waar je aan mee doet:)Er zijn bots geïnstalleerd om alles een stuk makkelijker te maken en er is een uitleg beschikbaar voor iedereen die niet weet hoe de bots werken. Iedereen is welkom, dus als je graag rpg't, kom vooral eens kijken!

    https://discord.gg/7PQRJHnwV9

    x

    We zijn nog steeds actief en alle soorten RPG's zijn welkom! Dus kom vooral gezellig eens kijken als je op zoek bent naar een leuke discordserver om in te rpg'en, waar je ook nog eens gezellig nieuwe vrienden kan maken ;D Inmiddels staan we voor nu ook 1x1 of kleine groep RPGs toe in plaats van alleen groepen van 4+!