• FALL FROM GRACE

    "Who said I was an angel?"


    ROLLENTOPIC - SPEELTOPIC

    STORY
    [getal] mensen zijn ooit heengegaan, en dwalen inmiddels al heel wat jaren rond in de Hel. [getal] totaal verloren zielen. Satan's favorieten. Ze zijn naar de Hel gegaan wegens hun zonden, maar hebben nu de kans gekregen om terug te keren naar de Aarde. Weliswaar enkel en alleen om andere mensen in de gaten te houden. Maar deze zielen behoren tot de zeven hoofdzonden, dus het is nog maar de vraag of het enige wat ze gaan doen, een oogje in het zeil houden is.

    [ bericht aangepast op 1 mei 2021 - 19:09 ]


    you've got my heart on overdrive.

    MT.
    Na morgen heb ik weer wat meer tijd en hoop uiterlijk woensdag mijn rol helemaal af te hebben.


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    MT. Dev is langzaam vorm aan het krijgen. (:


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    MT
    Ik ga ervoor zorgen dat ze morgen helemaal in orde is!

    vind jullie personages tot toe al heel tof! c:

    heb net alex volledig afgewerkt, dus mochten er al suggesties voor relaties zijn, dan kan ik daar al even naar kijken. zara zal ik morgen volledig afwerken.


    you've got my heart on overdrive.

    Het kan zijn dat ik nog wat aanpas her en der, maar Micah staat in de grove lijnen ^^


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    Zélie is ook zo goed als af!

    Ook Zenaku staat ^^ zowel hij als Micah staan open voor relatie richtlijnen.


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    Ik heb Dev ook klaar (pg 1). Ik zal vanavond even gaan kijken naar relaties, maar mocht je ideeën hebben, lemme know!


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    sorry, sorry, sorry. door het privéleven dat even iets te druk werd, heb ik vandaag pas zara volledig kunnen afwerken. ze is nu wel volledig klaar, dus ik kan eens kijken naar de relaties. ik ga morgen alles eens bekijken en mensen pben. c:


    you've got my heart on overdrive.

    Inmiddels is Raeven ook af :) Mocht iemand ideeën hebben voor relaties, let me know!


    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass

    als iedereen het ermee akkoord is, dan kunnen we starten met de rpg? ik zal alvast het speeltopic maken, en wie wil, kan daar dan een eerste post in typen. c:


    you've got my heart on overdrive.

    ik zou morgen graag alvast een eerste post typen (ik denk starten met zara en dan misschien op een andere dag met alex), zijn er personages waar ik één van deze twee naartoe kan sturen?


    you've got my heart on overdrive.

    Heb je nog een speciaal beginpunt voor ogen? (:


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Lunarchild schreef:
    Heb je nog een speciaal beginpunt voor ogen? (:

    goh, ik denk van niet. ze zijn uiteraard wel al een tijdje terug op aarde, dacht zelf aan een week of twee, zodat ze elkaar toch al ietwat kennen en het misschien gemakkelijker is om te schrijven. c:


    you've got my heart on overdrive.

    hi allemaal.

    wegens mijn thuissituatie (en drukte met examens) op dit moment heb ik weinig tijd en zin om nog online te komen op quizlet. ik hoop dat alles binnenkort wat beter wordt en dat ik terug de tijd en zin voor quizlet kan vinden zodat ik hier eindelijk mijn beginposts kan maken met beide personages. ik leg de rpg niet stil, aangezien jullie hem misschien leuk vinden en wel willen blijven posten, maar ik zal even (en ik hoop dan echt max twee weken) niet kunnen reageren.

    x.


    you've got my heart on overdrive.