• Ik zit nu dus al best lang op QL. En ik vind het wat saai worden..
    Af en toe ga ik hier nog eens op checken voor berichtjes enseuw... maar dat is ook alles. Iemand dit met me eens? x]

    ike!!
    en nu al mijn vriendjes er niet eer zijn, is het nog saaier!!! ><


    Dunno ><

    Het klopt, er zijn ook steeds minder mensen online enzo,.. en nouja zonder mijn 'vriendengroepje.' is het nog saaier,.. kan ik niet eens mijn verjaardag groots vieren hier op Q,..


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Jaa.. Ik kon eerst echt te lang op het forum zitten, maar nu gebeurd er niet zo veel meer.
    Maargoed. :']


    Mew <3

    Hmm, ik vind het nog best wel leuk. Alleen ik heb het gevoel alsof er groepjes zijn ontstaan hier op QL.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Hmm, ik vind het nog best wel leuk. Alleen ik heb het gevoel alsof er groepjes zijn ontstaan hier op QL.

    Nee de meeste groepjes hebben ze uit elkaar getrokken door die bans te geven,.. dus dat valt allemaal wle mee,.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Idd! mee eens ;D


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Idd..

    ik mis al mijn vrienden hier ;l en er is gwoon geen ruk meer aan ;l mr ik blijf hier voor die paar schatjes die er nog wel op sitte

    xoxo Stranger


    Assasin.

    Ja je hebt best gelijk. Ik zit de laatste tijd steeds meer achter Hyves en MSN.

    Ja je hebt best gelijk. Ik zit de laatste tijd steeds meer achter Hyves en MSN.


    Ik ook, ik ben nu echt hyvesverslaafd geworden. En ik luister muziek en kijk Naruto..

    Eerst deed ik echt alleen maar quizlet maar nu vind ik het echt saai dusjaa..

    nou lees mijn quiz en dan is het niet meer saai (A)


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    nou lees mijn quiz en dan is het niet meer saai (A)

    moeten mensen nou overal hun quiz promoten =S?

    Hmm, ik vind het nog best wel leuk. Alleen ik heb het gevoel alsof er groepjes zijn ontstaan hier op QL.

    Dat gaat kennelijk langs me heen. Ikzelf behoor op Q niet tot een groep en daar heb ik vrede mee.


    No growth of the heart is ever a waste