• ik noem geen namen maar ze zit wel op quizlet en vaak op het forum maar dat kan me nisk schelen.


    n in de 1ste leerde we elkaar kennen, zij heeft me fan gemaakt van TH uit vrije wil. ze heeft zo ver door gedramt dat ik het van haar moet gaan luisteren en daarna ben ik het kei gaaf gaan vinde.

    in dat zelfde jaar hebben we een paar keer ruzie gehad omdat ze de styl,broeken en shirts overnam van mij en mijn vriendinnne.
    ze had ineens ook de zlefde boek als mij toen
    maar dat is dus een jaar geleden en daar hadden we over gepraat.


    nu in de 2e klas hbebben sarah en ik vaak liedjes in ons hoofd, wat doet ze
    die vraagt de titel en artiest gaat het thuis luisteren en de volgende dag keknt ze hem bijna helemaal uit haar hoofd >.<

    ook is ze heel klef en dat is 1 ding waar ik niet tegen kan!!

    nou ik ben de laatste tijd heel erg fan geworden van Escape the fate, een paar weken geleden waren ik en mijn andere vriendin mariëlle helemaal in de ban van het liedje situations wat ik hbe leren kennen door mariëlle.
    we hebben besloten om er op school niet over te praten zodat zij hem niet ginjg over nemen. dat is gelukt tot ik em een keer zonder dat ik het doorhad naar haar had gestuurt en ik was even vergeten dat ZIJ het was. met het resultaat dat ze hem toen helemaal uit dr kop kende. nu de nieuwste singel van hen, de flood vind ik mega geweldig en weer wou ik het voor me houden maar na 2 weken heb ik wl tegen der gezegt welk liedje dat is. ze kende het akl en had het op haar ipod, maar de tekst niet. en een paardagen dr na zong ze vrolijk met me mee.

    wat vinden julie??? het is toch ook wel eens goed dat ik 1 ding voor me zelf hbe zonder dat ze het gelijk ook wil weten??

    gewoon 1 ding...

    mann she freaks me out!!!!!


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    is het alleen bij muziek of bij alles?


    muziek altijd overal

    Dat meisje is gewoon gestoord ><


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    ik noem geen namen maar ze zit wel op quizlet en vaak op het forum maar dat kan me nisk schelen.


    n in de 1ste leerde we elkaar kennen, zij heeft me fan gemaakt van TH uit vrije wil. ze heeft zo ver door gedramt dat ik het van haar moet gaan luisteren en daarna ben ik het kei gaaf gaan vinde.

    in dat zelfde jaar hebben we een paar keer ruzie gehad omdat ze de styl,broeken en shirts overnam van mij en mijn vriendinnne.
    ze had ineens ook de zlefde boek als mij toen
    maar dat is dus een jaar geleden en daar hadden we over gepraat.


    nu in de 2e klas hbebben sarah en ik vaak liedjes in ons hoofd, wat doet ze
    die vraagt de titel en artiest gaat het thuis luisteren en de volgende dag keknt ze hem bijna helemaal uit haar hoofd >.<

    ook is ze heel klef en dat is 1 ding waar ik niet tegen kan!!

    nou ik ben de laatste tijd heel erg fan geworden van Escape the fate, een paar weken geleden waren ik en mijn andere vriendin mariëlle helemaal in de ban van het liedje situations wat ik hbe leren kennen door mariëlle.
    we hebben besloten om er op school niet over te praten zodat zij hem niet ginjg over nemen. dat is gelukt tot ik em een keer zonder dat ik het doorhad naar haar had gestuurt en ik was even vergeten dat ZIJ het was. met het resultaat dat ze hem toen helemaal uit dr kop kende. nu de nieuwste singel van hen, de flood vind ik mega geweldig en weer wou ik het voor me houden maar na 2 weken heb ik wl tegen der gezegt welk liedje dat is. ze kende het akl en had het op haar ipod, maar de tekst niet. en een paardagen dr na zong ze vrolijk met me mee.

    wat vinden julie??? het is toch ook wel eens goed dat ik 1 ding voor me zelf hbe zonder dat ze het gelijk ook wil weten??

    gewoon 1 ding...

    mann she freaks me out!!!!!


    HUNZiii, Ik heb precies het zelfde, echt precies hetzelfde probleem, dat is Gwn focking eng alsof we het over dezelfd persoon hebben x]


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Ik vind dit echt gezeik. Sorry hoor, maar als je het echt zo erg vind zeg het haar dan gewoon. Als wij jou allemaal gelijk gaan geven bereik je er echt niets mee.


    Life is hard and then we die

    is het alleen bij muziek of bij alles?



    alles

    en het ergste is nog dat alles wat ze kopieert kwua stijl staat dr niet
    ze heeft nog al een (heel erg) fors lijf dus een beetje aan de breede kant zullen we maar zeggen.
    en dan sraagt ze van die korte shirts die mijn vriendin ook draagt en die broeken draagt ze ook laag zodat ales er over heen valt :( egt ik wordt gewoon gek van dr !!!


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Ik vind dit echt gezeik. Sorry hoor, maar als je het echt zo erg vind zeg het haar dan gewoon. Als wij jou allemaal gelijk gaan geven bereik je er echt niets mee.


    Agree :Y)


    I found myself in Wonderland.

    Het heeft weinig zin om dat hier te posten, dat is iets dat tussen jullie beiden speelt. Ikzelf haal al mijn bandjes bij andere mensen vandaan maar uiteindelijk ben IK degene die bepaalt of ik het mooi vind of niet. Uiteindelijk heb ik dan mijn eigen unieke muziekverzameling geheel afgestemd op mijn smaak. Wat kleding betreft heb ik nogal een mixstijltje. Ik vind het zonde jezelf in 1 hokje te zetten, je kan als mens toch zoveel meer?
    Oke, als het aan een paar klasgenoten van me lag was ik satanist maar das weer een ander verhaal...


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik vind dit echt gezeik. Sorry hoor, maar als je het echt zo erg vind zeg het haar dan gewoon. Als wij jou allemaal gelijk gaan geven bereik je er echt niets mee.


    ik wil gewoon weten hoe het zit hbe want zij probeert me aan te praten dat het aleemaal niet zo is!! ik hbe het al in dr gezicht gezegt en ik vraag gewoon om raad is dat zo erg?


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    wat vinden julie?
    Voelt zicj nogal aangesproke xD
    Ik vind da die geen leve heeft xD


    Your Butt is Mine!

    Het heeft weinig zin om dat hier te posten, dat is iets dat tussen jullie beiden speelt. Ikzelf haal al mijn bandjes bij andere mensen vandaan maar uiteindelijk ben IK degene die bepaalt of ik het mooi vind of niet. Uiteindelijk heb ik dan mijn eigen unieke muziekverzameling geheel afgestemd op mijn smaak. Wat kleding betreft heb ik nogal een mixstijltje. Ik vind het zonde jezelf in 1 hokje te zetten, je kan als mens toch zoveel meer?
    Oke, als het aan een paar klasgenoten van me lag was ik satanist maar das weer een ander verhaal...


    ja dat probeer ik ook wle maar dat gaat moelijk als der eentje een kloon van je probeert te zijn! ze doet gewoon alles na!! ALLES!!!:|


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    (...)

    ik wil gewoon weten hoe het zit hbe want zij probeert me aan te praten dat het aleemaal niet zo is!! ik hbe het al in dr gezicht gezegt en ik vraag gewoon om raad is dat zo erg?
    Zet dat er dan bij slimmerd ='D Heel simpel, negeer haar.


    Life is hard and then we die

    (...)Zet dat er dan bij slimmerd ='D Heel simpel, negeer haar.


    xD ik ben als druk op weg ik heb gezegt waarom ik uitbarste en ik hbe gezegt wat ik zo vervelend aan dr vind en nu zeg ik nisk meer tegen dr 8D


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    (...)Zet dat er dan bij slimmerd ='D Heel simpel, negeer haar.
    ja, of wordt zo extreem over the top dat ze het laat voor wat het is n.n


    + je engels in de titel is zwaar verkeerd n.n


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    (...)ja, of wordt zo extreem over the top dat ze het laat voor wat het is n.n


    + je engels in de titel is zwaar verkeerd n.n


    weetik xD


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Het lijkt mij enorm irritant. Ik zou ervoor zorgen dat je gewoon geen titels van die liedjes meer tegen haar zegt, ook niet zingt. Het is moeilijk, maar de enige optie. En anders zou ik gewoon eens een hartig woordje met haar praten.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.