• Zoals je weet is er al een tijd lang een probleem met het bezorgen van mailtjes van Q aan gebruikers van hotmail en live.nl mail.

    Na overleg met Microsoft/hotmail is duidelijk geworden dat er geen ban meer op de mail van Q is, maar nu hebben ze een limiet ingesteld. Kort gezegd houdt dat in dat Q per dag een maximum aantal mailtjes mag versturen. Alle mail daarboven wordt alsnog geweigerd.

    Om er nu voor te zorgen dat zoveel mogelijk belangrijke mail wordt bezorgd hebben we bij alle hotmail/live gebruikers de mail instellingen aangepast zodat ze notificaties voortaan per PB ontvangen ipv per e-mail.

    Uiteraard is het toegestaan om dit weer terug te veranderen in notificaties per e-mail maar doe dit alleen als je deze mail ook daadwerkelijk leest. Anders is het een beetje zonde :)

    Hopelijk zal hotmail de limiet binnenkort opheffen of verhogen, maar het is op dit moment even niet anders.


    Dit is mijn signature...

    Oké, maar op Gmail gaat het gewoon goed?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    yay <3 das makkelijker. kan ik nmlk vanaf ipad m'n q mail checken. :)


    Solen kommer fortfarande ingenting.

    Ah, het is beter dan niets.
    Ik stel gewoon de nieuwe hoofdstukken op mijn mail in (wat niet meer dan vier per week is) en al de rest via PB.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Jeetje, wat idioot zeg!
    Gelukkig is er tenminste iets aan gedaan. Ik heb altijd al alles op PB staan, vind ik fijner. (:


    Your make-up is terrible

    Flemish schreef:
    Ah, het is beter dan niets.


    Ik had het gelukkig al op pb gezet. :D

    [ bericht aangepast op 26 feb 2012 - 14:22 ]

    ik vind het wel handig via PB. (:


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.

    Ah, vandaar dat ik ineens die pb's krijg (no_chears).


    i put the fun in funeral

    Microsoft, klantvriendelijk als altijd :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik heb nog steeds nooit mail gehad..

    Discord schreef:
    Microsoft, klantvriendelijk als altijd :Y)


    26 - 02 - '16

    Ah, dus daarom arriveerden alle Q-mailtjes zo laat! Stomme hotmail.
    Wel fijn dat we het nu via PB krijgen (:


    There is freedom in the dark.

    Ik krijg sowieso alles binnen via PB, vind ik veel fijner. Maar top!


    Alleen maar tranen van geluk

    Hoe gaat dat eigenlijk met Msn gebruikers? Want mijn mail eindigt op @msn.com


    "Ignite, my love. Ignite."

    Sanjit schreef:
    ik vind het wel handig via PB. (:


    The sun will rise and we will try again.

    Discord schreef:
    Microsoft, klantvriendelijk als altijd :Y)


    Life is not about waiting for the storm to pass, it is about learning to dance in the rain!