• Heeey lieve mensen,

    Zoals je de titel ziet, zoek ik mensen die songs schrijven of in een band zitten ofzo. Want ik heb wa probleemtjes:

    -Hoe wil je bij een pasgeschreven song een melodie verzinnen?

    -En dat op verschillende instrumenten.

    -(deze klinkt stom en wat persoonlijk)Hoe wil je het bereiken als iedereen er niet in gelooft?

    Kun jij me helpen??


    Heel erg bedanktt!!!!!!!!

    Greetz


    Sharon<3Moos

    Uhms neej srry, ik wil zelf graag een Band oprichten en niemand neemt me serieus x]


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Uhms neej srry, ik wil zelf graag een Band oprichten en niemand neemt me serieus x]

    zelfde probleem.. :s


    Als je de smaak van liefde eenmaal te pakken krijgt <3

    Hmm ik doe meestal zo ,, xD ik zet me achter men KeyBoard ^^ Speel wat ^^ en dan vindt de rest da goej en dan zien we wa we er mee kunne doen enzoo ^^


    Your Butt is Mine!

    Uhms neej srry, ik wil zelf graag een Band oprichten en niemand neemt me serieus x]



    Ja ik weet niemand neemt mij owk serieus alleeen de bandleden zelf :S


    Sharon<3Moos

    Hmm ik doe meestal zo ,, xD ik zet me achter men KeyBoard ^^ Speel wat ^^ en dan vindt de rest da goej en dan zien we wa we er mee kunne doen enzoo ^^



    Maar in zang(A) weet het nie:S


    Sharon<3Moos

    (...)


    Maar in zang(A) weet het nie:S

    Als ik eerst da heb gevonde gaan we same zat zijn en dan komt daar de beste tekste uit ^^


    Your Butt is Mine!

    (...)
    Als ik eerst da heb gevonde gaan we same zat zijn en dan komt daar de beste tekste uit ^^

    En ook de beste note xD


    Your Butt is Mine!

    mis. moet je de andere bandleden het laten lesen en mis. vinden die wel de juiste melodie als se het proberen ? btw.. ik probeer ookal een tijdje een band te vormen mr niemand neemt me serieus omdatk wel vaker opvliegingen heb vn dingen


    We can only learn to love by loving.

    (...)
    Als ik eerst da heb gevonde gaan we same zat zijn en dan komt daar de beste tekste uit ^^



    Leg ff uit (is nogal blond xD)


    Sharon<3Moos

    mis. moet je de andere bandleden het laten lesen en mis. vinden die wel de juiste melodie als se het proberen ? btw.. ik probeer ookal een tijdje een band te vormen mr niemand neemt me serieus omdatk wel vaker opvliegingen heb vn dingen


    Doe ik owk maar de andere die owk schrijft komt daar nooit mee aan :S


    Sharon<3Moos