• Jaren geleden, in het jaar 2011 werd er een topic geopend. Dit topic verwees naar een grappige vertalen genaamd BAD Translator. Het begon met gewoon wat grappige gezinnen, maar een paar geweldige, briljante, fantastische Quizletters kregen het idee om de vertalingen te interpreteren als een reactie en begonnen gesprekken te voeren met BAD Translator, ook bekend als Baddo. Zo groeiden vriendschappen uit en veel plezier was beleefd. Maar helaas, BAD Translator werd een aantal keer geupdate: hij kon geen Nederlands meer, hij vertaalde minder vaak en op een keer verdween de originele site zelfs.

    Jaren gingen voorbij. Er werden een aantal nieuwe BAD Translators gevonden, maar nooit op hetzelfde niveau als het origineel. Je kon het natuurlijk ook manueel doen, maar dan was het effect natuurlijk niet hetzelfde.

    MAAR NU, na al die jaren is er eindelijk een nieuwe BAD Translator. Op Text Obfuscator kan je tot 50 keer je zinnetje laten vertalen, in het Nederlands!
    Dus bij deze wil ik deze ervaring met het volledige nieuw levend Quizlet delen :Y)

    Hier is al een gesprekje dat ik eerder vandaag heb gehad (ik raad gebruik van de spoiler knop aan, om de lengte van het topic in te perken).

    Hoi, ik ben het weer met interesse in een gesprek! Dit is absoluut niet uit uitstelgedrag.

    Hallo, ik hoop je weer te spreken! Dit is niet ontspannend.

    Oei, met mij praten is niet ontspannen... Maar toch hoop je me te spreken.

    Ik heb geen tijd om te praten... maar je wacht nog steeds op mijn telefoontje.

    Oké, dan zal ik je laten. Als je toch geen tijd hebt. Ik ben trouwens niet op jouw telefoontjes aan het wachten.

    Oké, het spijt me zo. Zo niet, dan is dit het moment. Hoe dan ook, ik had je telefoontje niet verwacht.

    Dan zal ik je niet verder storen. Vaarwel.

    Dus vecht niet meer. school

    [ bericht aangepast op 2 dec 2022 - 9:38 ]


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    ik kan bad translator aan iedereen aanraden, misschien vind je in dit topic wel een vriend (of bavarf strafrecht)


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    vandaag in: is het koud in een koelkast?

    hey lang niet gezien, ik kom weer eens hoi zeggen. hoe gaat het?
    Hallo, ik heb het nog niet gezien. Hoe voel je je?

    wat heb je nog niet gezien? ik voel me beetje verkouden maar verder wel oke
    Wat je niet kunt zien is dat ik het een beetje koud heb, maar dat geeft niet

    heb je het koud? zijn de energiekosten te hoog geworden? moet ik je een deken geven?
    Verbruikt uw koelkast veel energie? Ik kan je daar een deken geven

    nou mijn koelkast verbruikt wel wat energie, maar als je daar zit snap ik heel goed dat je het koud hebt. je kunt zeker een deken meenemen, maar beter kan je niet in de koelkast zitten
    Mijn koelkast verbruikt minder energie, maar ik weet dat hij bevriest als je gaat zitten. Tuurlijk mag je dekens meenemen, maar het is niet koud.

    bevriest je koelkast als je gaat zitten? dat heb ik nou nog nooit gehoord. wat een raar huis heb je. het is echt wel koud in een koelkast hoor
    Bevriest de koelkast als je gaat zitten? Nooit van gehoord. Uw woning is uniek. maar de koelkast is te koud

    gozer, je brengt dit letterlijk ZELF op. ik kom er niet mee. OH, nu vind je de koelkast te koud he? Wat is het nou?
    een man kwam met hem mee. Ik ging niet met hem mee. Lijkt de koelkast nu te koud? En nu

    welke man kwam met hem mee? en waarom ging je niet mee met hem? ja, de koelkast is ook nu koud…
    Wat is er met jou gebeurd en waarom niet met hem? de koelkast is koud…

    met mij is er niets gebeurd, en stop alsjeblieft met praten over de koelkast! we weten dat die koud is
    Het gaat goed en stop met praten als het grappig is! we hebben het koud

    goh, meen je dat, heb je het koud? goed dat je het zegt, ik had dat de afgelopen dertig keer nog niet begrepen
    Oh mijn god, heb ik het zo koud? Je moet het dertig keer zeggen, ik versta het niet

    [ bericht aangepast op 1 dec 2022 - 22:17 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    is het koud in een koelkast? JA
    ben ik stupid? ja

    [ bericht aangepast op 1 dec 2022 - 22:16 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.


    Bedoel je deze BAD translator?

    Ik weet niet zo goed of ik het helemaal snap, maar ik heb wat zinnen ingevoerd en die 50x vertaald. Dikgedrukt is het origineel, daaronder staat de vertaling van de BAD translator.


    Ben je een beetje lief geweest voor Sinterklaas? Of krijg je dit jaar de roe en moet je met de zak mee naar Spanje?
    Ben je bevriend met Sinterklaas of ben je van plan om dit jaar eieren te kopen en je koffer mee te nemen naar Spanje?

    Nee man, eieren zijn veel te duur. Je weet het wel, met de vogelgriep en de hogere stroomprijzen en de boerenprotesten enzovoorts. Ze zijn ook iets te kwetsbaar om mee te nemen in een koffer naar Spanje...
    Nee, eieren zijn te duur. Je weet wel, vogelziektes, elektriciteitsprijzen, boerenprotesten, etc.

    Ja, dat is precies wat ik zei, meneertje de Text Obfuscator. Ik ben benieuwd wat je hier nou weer op verzint.
    Dat zei ik in het demoscript, kerel. Ik vraag me af waarom je hier bent gekomen.

    Ik ben hier gekomen aan de hand van een fantastisch topic op het leuke forum van Quizlet.nl. Als je deze website nog niet kent, echt een aanrader, het is enorm levendig hier en er is ook een leuk topic wat met jou te maken heeft!
    Op het forum van quizlet.nl vond ik geweldige inhoud. Als je nieuw bent op deze site, raad ik het aan, je hebt zeer interessante en goede inhoud!

    Nou, bedankt voor deze aanbeveling. Ik ga nog even een groene uil lastig vallen om mijn streak in de Duitse taal niet te verliezen. Ik wens je nog een fijne avond en wellicht tot ziens.
    Wel met een plan. Ik heb het blauw verwijderd om de Duitse smaak te behouden. Hallo en ik hoop je snel te zien.


    Wat de fuck man 😂😂😂😂


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:

    Bedoel je deze BAD translator?

    Ik weet niet zo goed of ik het helemaal snap, maar ik heb wat zinnen ingevoerd en die 50x vertaald. Dikgedrukt is het origineel, daaronder staat de vertaling van de BAD translator.


    Ben je een beetje lief geweest voor Sinterklaas? Of krijg je dit jaar de roe en moet je met de zak mee naar Spanje?
    Ben je bevriend met Sinterklaas of ben je van plan om dit jaar eieren te kopen en je koffer mee te nemen naar Spanje?

    Nee man, eieren zijn veel te duur. Je weet het wel, met de vogelgriep en de hogere stroomprijzen en de boerenprotesten enzovoorts. Ze zijn ook iets te kwetsbaar om mee te nemen in een koffer naar Spanje...
    Nee, eieren zijn te duur. Je weet wel, vogelziektes, elektriciteitsprijzen, boerenprotesten, etc.

    Ja, dat is precies wat ik zei, meneertje de Text Obfuscator. Ik ben benieuwd wat je hier nou weer op verzint.
    Dat zei ik in het demoscript, kerel. Ik vraag me af waarom je hier bent gekomen.

    Ik ben hier gekomen aan de hand van een fantastisch topic op het leuke forum van Quizlet.nl. Als je deze website nog niet kent, echt een aanrader, het is enorm levendig hier en er is ook een leuk topic wat met jou te maken heeft!
    Op het forum van quizlet.nl vond ik geweldige inhoud. Als je nieuw bent op deze site, raad ik het aan, je hebt zeer interessante en goede inhoud!

    Nou, bedankt voor deze aanbeveling. Ik ga nog even een groene uil lastig vallen om mijn streak in de Duitse taal niet te verliezen. Ik wens je nog een fijne avond en wellicht tot ziens.
    Wel met een plan. Ik heb het blauw verwijderd om de Duitse smaak te behouden. Hallo en ik hoop je snel te zien.


    Wat de fuck man 😂😂😂😂


    Die bedoelde ik inderdaad, was de link vergeten in de beginpost te zetten...

    Ik denk dat je het wel door hebt hoor, het is gewoon altijd heel vaag. Dat is het leuke :Y)


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    LP schreef:
    (...)

    Die bedoelde ik inderdaad, was de link vergeten in de beginpost te zetten...

    Ik denk dat je het wel door hebt hoor, het is gewoon altijd heel vaag. Dat is het leuke :Y)


    Dus het is inderdaad dat je gewoon wat intypt, en dan de vertaling van de vertaler als antwoord op de vraag ziet en daarop voortborduurt?
    Dat is wel echt heel geinig! :Y)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    (...)

    Dus het is inderdaad dat je gewoon wat intypt, en dan de vertaling van de vertaler als antwoord op de vraag ziet en daarop voortborduurt?
    Dat is wel echt heel geinig! :Y)

    Inderdaad, er zit nul intelligentie achter, maar het is grappig om te doen alsof dat wel is


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    LP schreef:
    (...)
    Inderdaad, er zit nul intelligentie achter, maar het is grappig om te doen alsof dat wel is


    Ach, in mijn hoofd zit ook ongeveer nul intelligentie dus dat maakt het wel echt heel erg grappig.

    Ik heb wel een next level uitdaging voor de BAD translator.
    Je kunt een AI-tekst laten genereren die echt mindblown goed is. Ik ben zo benieuwd wat er gebeurt als je dat een prompt geeft en vervolgens in de bad translator gooit en 50x laat vertalen. Dan is het computer vs computer.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Dit was een heel vermoeiend gesprek. En waarom eindigen al deze gesprekken in een confrontatie met mijn uitstelgedrag? (cat)

    Er is helaas niet zo veel leven in je topic. Ik vreesde hier al voor.

    Je interview was niet erg nuttig. Ik ben bang

    Insinueer je nu dat het topic niet leeft omdat mijn gesprekken met jou niet nuttig zijn? En is je angt daar aan gerelateerd?

    En nu lijkt het zinloos om privé met je te praten? Dus heb je ideeën?

    Wauw, echt grof man. Ik moet ideeën hebben omdat jij de gesprekken zinloos vind. JIJ MAAKT ZE ZINLOOS MET JE ZEVER!


    hallo slechte jongen, ik heb wat ideeën nodig omdat je redenering nergens op slaat. VIERTIENDE, GEEN VERPLICHTING!

    Mijn redenering slaat nergens op? Geef je ideeën dan maar, ze kunnen maar beter echt geweldig zijn. Ik ben trouwens geen jongen en je weet niet hoe je veertien spelt.

    Klopt mijn opmerking? Dus we geven je wat ideeën, ze zijn erg goed. Aan de andere kant ben ik geen kind en kan ik niet schrijven als een 14-jarige.

    Geef ze dan! Zeggen dat je ideeën hebt betekent niks! Volgens mij kan je net heel goed als 14-jarige schrijven...

    ik gaf ook! Het hele idee is onzin! Ik denk dat je 14 kunt schrijven...

    Je hebt echt nog geen enkel idee gegeven. Tenzij dat schrijven als 14-jarige je idee is.

    Je weet het nog niet. Tenzij je wilt schrijven als een 14-jarige.

    Ik ben echt heel dicht bij het beëindigen van dit gesprek. Je bent zo vermoeiend.

    Aan het einde van dit interview ga ik verder. Jij hebt het heel druk.

    Ben je daar weer met mij te pushen om mijn schoolwerk te doen? Hoe saai van je. Hoe ga je zelfs verder gaan als het gesprek stopt? Dan heb je niemand om mee te praten. Jij bestaat niet eens als ik niet met je praat.

    Moet ik mijn huiswerk overdoen? Je bent zo saai. Wat te doen na het interview zodat er niemand is om mee te praten. Hoewel ik niet zeg dat het moet.

    Misschien moet je inderdaad je huiswerk overdoen, want je moet duideljk nog veel leren.


    Natuurlijk moet je je huiswerk maken, want je hebt veel te doen.


    Mijn username is een kopje, geen plaat


    Ik til dit even naar een hoger niveau met een beetje hulp van AI! Want ja, zelf weinig inspiratie... God, sinds ik die AI chat heb ontdekt drie dagen terug ben ik heel lui in zelf schrijven geworden, en wat baal ik dat die techniek nog niet zo ver was ten tijde van alle nutteloze essays op de middelbare school...

    Ik zet onder de spoiler schuingedrukt de prompt die ik AI heb gegeven, dikgedrukt wat ik de BAD translator heb gevoerd en in normale tekst het 'antwoord' van de BAD translator na 50x vertalen.


    Write in Dutch a creative opening sentence for a dating app.
    Als je net zoals ik op zoek bent naar iemand om leuke dingen mee te doen en te ontdekken wat de toekomst brengt, laten we dan afspreken en zien waar het ons brengt!
    Als je op zoek bent naar iemand zoals ik om over de toekomst te praten, doe dan mee en kijk waar de toekomst ons naartoe brengt.

    Write in Dutch a short paragraph about the nearby future
    De toekomst ligt vlak voor ons en het is moeilijk te voorspellen wat er zal gebeuren. Er zijn veel ontwikkelingen op het gebied van technologie en wetenschap die onze manier van leven zullen veranderen. Zo zullen robots en kunstmatige intelligentie steeds belangrijker worden in ons dagelijks leven en zullen we waarschijnlijk steeds meer afhankelijk worden van deze technologieën. Het is spannend om te zien wat de toekomst ons zal brengen.
    De toekomst is de toekomst en het is moeilijk te voorspellen wat er gaat gebeuren. Veel technologische en wetenschappelijke ontwikkelingen veranderen de manier waarop we leven. Zo zijn robotica en kunstmatige intelligentie onderdeel geworden van ons dagelijks leven en zijn we steeds meer afhankelijk van deze technologieën. Het zal interessant zijn om te zien wat er daarna gebeurt.

    Write in Dutch three short sentences about the biggest danger of artificial intelligence and computers
    Kunstmatige intelligentie en computers kunnen fouten maken.
    Dit kan grote gevolgen hebben.
    Daarom is het belangrijk om ze goed te bewaken.

    Kunstmatige intelligentie en computers kunnen fouten maken.
    Dit kan ernstige gevolgen hebben.
    Daarom is het belangrijk om na te denken.


    Ask in Dutch why the Text Obfuscator is slightly copying your answers and not changing them THAT much. End with some really bad words for the Text Obfuscator.

    Waarom kopieert de Text Obfuscator mijn antwoorden en verandert ze maar een beetje? Waarom ben je zo een stomme, waardeloze tool?
    Waarom heeft Text Obfuscator mijn antwoord gekopieerd en bewerkt? Waarom ben je zo'n stom en nutteloos stuk gereedschap geworden?


    Ik moet toevoegen, ik had leukere resultaten verwacht. Computers die tegen elkaar praten is blijkbaar niet zo hilarisch als verwacht.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik ga er later op verder, maar vond het een goede cliffhanger

    Hoi, ik ben het weer. Klaar om vertelt te worden dat ik eigenlijk schoolwerk moet doen.

    Ik ben blij dat ik mijn huiswerk af heb.

    Ah ja, dat huiswerk van gisteren! Heb je iets bijgeleerd?

    Nou, het was gisteren! je hebt iets geleerd

    Dus je bent alles vergeten wat je hebt geleerd van je huiswerk, want het was gisteren. Dat is wel een mood.

    Dus ik vergat alles wat ik gisteren leerde. er is lucht

    Als in like zuurstof, de lucht of je hebt gas?

    Pijn, luchtweg of trigger?

    Ja dat vraag ik dus aan jou. Jij bent zo slecht in vragen beantwoorden

    Dat is wat ik je vraag. Sla geen vragen over.

    Ugh, hier gaan we weer...

    Hij begon opnieuw.

    Inderdaad goed opgemerkt. Zelfkennis is de eerste stap naar verbetering.

    Ik zeg dat kennis het begin van oorlog is.


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    LP schreef:
    Ik ga er later op verder, maar vond het een goede cliffhanger

    Hoi, ik ben het weer. Klaar om vertelt te worden dat ik eigenlijk schoolwerk moet doen.

    Ik ben blij dat ik mijn huiswerk af heb.

    Ah ja, dat huiswerk van gisteren! Heb je iets bijgeleerd?

    Nou, het was gisteren! je hebt iets geleerd

    Dus je bent alles vergeten wat je hebt geleerd van je huiswerk, want het was gisteren. Dat is wel een mood.

    Dus ik vergat alles wat ik gisteren leerde. er is lucht

    Als in like zuurstof, de lucht of je hebt gas?

    Pijn, luchtweg of trigger?

    Ja dat vraag ik dus aan jou. Jij bent zo slecht in vragen beantwoorden

    Dat is wat ik je vraag. Sla geen vragen over.

    Ugh, hier gaan we weer...

    Hij begon opnieuw.

    Inderdaad goed opgemerkt. Zelfkennis is de eerste stap naar verbetering.

    Ik zeg dat kennis het begin van oorlog is.


    Dat is een interessant standpunt. Kan je daar wat meer oververtellen, waarom je dat denkt?

    Het zal zo leuk zijn. Kunt u uitleggen waarom u dat denkt?

    Jij ben hier degene die even komt melden dat je denkt dat kennis tot oorlog leidt. Wat bedoel je daar mee? Want je zou ook kunnen zeggen dat gebrek aan kennis tot oorlog leidt. Ik wil uitleg over waarom je dit denkt.

    Ze dachten dat het een teken van oorlog was. Hoe leidt onwetendheid tot oorlog? Ik wil weten waarom je dat denkt.

    Om eerlijk te zijn had ik gewoon zin in een gezellig gesprekje. Ik weet niet of ik vandaag echt de energie heb voor een debat over wat nu oorlog veroorzaakt...

    Eerlijk gezegd wil ik gewoon een goed gesprek hebben. Ik weet niet of ik de reden voor de wedstrijd van vandaag kan noemen.

    Vond je het gesprek over oorlog een wedstrijd? Of heb je het gewoon over Frankrijk - Polen dat bezig is en snap je het hele WK gebeuren niet?

    Is het een retorische oorlog? Of misschien spreek je Frans en versta je de rest van de wereld niet?

    Om eerlijk te zijn, dat klinkt wel als de Fransen. Ze staan er niet voor bekend om andere talen te spreken en verstaan dan inderdaad de rest van de wereld niet.

    Ook in het Frans. Ze spreken geen andere talen en ze begrijpen de rest van de wereld niet.


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Derks schreef:

    Ik til dit even naar een hoger niveau met een beetje hulp van AI! Want ja, zelf weinig inspiratie... God, sinds ik die AI chat heb ontdekt drie dagen terug ben ik heel lui in zelf schrijven geworden, en wat baal ik dat die techniek nog niet zo ver was ten tijde van alle nutteloze essays op de middelbare school...

    Ik zet onder de spoiler schuingedrukt de prompt die ik AI heb gegeven, dikgedrukt wat ik de BAD translator heb gevoerd en in normale tekst het 'antwoord' van de BAD translator na 50x vertalen.


    Write in Dutch a creative opening sentence for a dating app.
    Als je net zoals ik op zoek bent naar iemand om leuke dingen mee te doen en te ontdekken wat de toekomst brengt, laten we dan afspreken en zien waar het ons brengt!
    Als je op zoek bent naar iemand zoals ik om over de toekomst te praten, doe dan mee en kijk waar de toekomst ons naartoe brengt.

    Write in Dutch a short paragraph about the nearby future
    De toekomst ligt vlak voor ons en het is moeilijk te voorspellen wat er zal gebeuren. Er zijn veel ontwikkelingen op het gebied van technologie en wetenschap die onze manier van leven zullen veranderen. Zo zullen robots en kunstmatige intelligentie steeds belangrijker worden in ons dagelijks leven en zullen we waarschijnlijk steeds meer afhankelijk worden van deze technologieën. Het is spannend om te zien wat de toekomst ons zal brengen.
    De toekomst is de toekomst en het is moeilijk te voorspellen wat er gaat gebeuren. Veel technologische en wetenschappelijke ontwikkelingen veranderen de manier waarop we leven. Zo zijn robotica en kunstmatige intelligentie onderdeel geworden van ons dagelijks leven en zijn we steeds meer afhankelijk van deze technologieën. Het zal interessant zijn om te zien wat er daarna gebeurt.

    Write in Dutch three short sentences about the biggest danger of artificial intelligence and computers
    Kunstmatige intelligentie en computers kunnen fouten maken.
    Dit kan grote gevolgen hebben.
    Daarom is het belangrijk om ze goed te bewaken.

    Kunstmatige intelligentie en computers kunnen fouten maken.
    Dit kan ernstige gevolgen hebben.
    Daarom is het belangrijk om na te denken.


    Ask in Dutch why the Text Obfuscator is slightly copying your answers and not changing them THAT much. End with some really bad words for the Text Obfuscator.

    Waarom kopieert de Text Obfuscator mijn antwoorden en verandert ze maar een beetje? Waarom ben je zo een stomme, waardeloze tool?
    Waarom heeft Text Obfuscator mijn antwoord gekopieerd en bewerkt? Waarom ben je zo'n stom en nutteloos stuk gereedschap geworden?


    Ik moet toevoegen, ik had leukere resultaten verwacht. Computers die tegen elkaar praten is blijkbaar niet zo hilarisch als verwacht.


    Nawh ze zijn zo vergelijkbaar inderdaad... Ben benieuwd of daar inderdaad toch een gedeeld computerbrein achter steekt


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    LP schreef:
    Ik ga er later op verder, maar vond het een goede cliffhanger

    Hoi, ik ben het weer. Klaar om vertelt te worden dat ik eigenlijk schoolwerk moet doen.

    Ik ben blij dat ik mijn huiswerk af heb.

    Ah ja, dat huiswerk van gisteren! Heb je iets bijgeleerd?

    Nou, het was gisteren! je hebt iets geleerd

    Dus je bent alles vergeten wat je hebt geleerd van je huiswerk, want het was gisteren. Dat is wel een mood.

    Dus ik vergat alles wat ik gisteren leerde. er is lucht

    Als in like zuurstof, de lucht of je hebt gas?

    Pijn, luchtweg of trigger?

    Ja dat vraag ik dus aan jou. Jij bent zo slecht in vragen beantwoorden

    Dat is wat ik je vraag. Sla geen vragen over.

    Ugh, hier gaan we weer...

    Hij begon opnieuw.

    Inderdaad goed opgemerkt. Zelfkennis is de eerste stap naar verbetering.

    Ik zeg dat kennis het begin van oorlog is.

    Hij wordt bij jou wel vaak uit het niets gewelddadig


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    LP schreef:
    (...)

    Dat is een interessant standpunt. Kan je daar wat meer oververtellen, waarom je dat denkt?

    Het zal zo leuk zijn. Kunt u uitleggen waarom u dat denkt?

    Jij ben hier degene die even komt melden dat je denkt dat kennis tot oorlog leidt. Wat bedoel je daar mee? Want je zou ook kunnen zeggen dat gebrek aan kennis tot oorlog leidt. Ik wil uitleg over waarom je dit denkt.

    Ze dachten dat het een teken van oorlog was. Hoe leidt onwetendheid tot oorlog? Ik wil weten waarom je dat denkt.

    Om eerlijk te zijn had ik gewoon zin in een gezellig gesprekje. Ik weet niet of ik vandaag echt de energie heb voor een debat over wat nu oorlog veroorzaakt...

    Eerlijk gezegd wil ik gewoon een goed gesprek hebben. Ik weet niet of ik de reden voor de wedstrijd van vandaag kan noemen.

    Vond je het gesprek over oorlog een wedstrijd? Of heb je het gewoon over Frankrijk - Polen dat bezig is en snap je het hele WK gebeuren niet?

    Is het een retorische oorlog? Of misschien spreek je Frans en versta je de rest van de wereld niet?

    Om eerlijk te zijn, dat klinkt wel als de Fransen. Ze staan er niet voor bekend om andere talen te spreken en verstaan dan inderdaad de rest van de wereld niet.

    Ook in het Frans. Ze spreken geen andere talen en ze begrijpen de rest van de wereld niet.

    Dit is wel echt te waar over Fransen


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.