• ¿uǝqqǝɥ ʇʞǝpʇuo ɯɐɹƃᴉqɯɐ uǝǝ ǝᴉllnɾ ʇɐp ɹǝǝʞ ǝʇsʇɐɐl ǝp sᴉ ʇɐM

    ˙(lol) ǝdʎʇǝᴉʇɔǝlɟǝɹ ʇǝɥ uǝ (6969) ǝdʎʇǝᴉʇɐʇoɹ ʇǝɥ 'uǝɯɯɐɹƃᴉqɯɐ uǝʇɹoos ǝǝʍʇ uɾᴉz ɹƎ ¡ɯɐɹƃᴉqɯɐ uǝǝ ʇǝǝɥ uǝzǝl ʇunʞ uǝɹǝᴉuɐɯ ǝɹǝpɹǝǝɯ do ǝɾ ʇɐp pɹooʍ uǝǝ :uǝpnoɥ ǝʇ ƃᴉʇʇnu ǝɾʇǝǝq uǝǝ ɔᴉdoʇ ʇǝɥ ɯo ǝɾʇǝǝʍ ƃᴉpunʞlɐɐʇ ʞnǝl uǝƎ

    ˙:Y) 6969 ƃouslɐ pᴉɐɐɹpǝƃɯo 6969 sᴉ 'uǝᴉz ʇunʞ ǝɾ slɐoz uƎ ¡ɯnɹoɟ ʇᴉp do ʇsod ǝ6969 uɾᴉɯ ʞɾᴉlǝɯɐu sᴉ ɔᴉdoʇ ʇᴉp ˙uɐʌ uǝʌoqǝʇsɹǝpuo lɐɐɯǝlǝɥ suǝƃɹǝ ʞᴉ uǝq 'uǝpǝoɯɹǝʌ ʇǝop lɐ lǝʇᴉʇɔᴉdoʇ ǝp slɐoZ

    'sɹǝʇʇǝlzᴉnQ ǝʌǝᴉ˥


    En eventjes voor de goede orde ook tekst die niet ondersteboven staat:

    Lieve Quizletters,

    Zoals de topictitel al doet vermoeden, ben ik ergens helemaal ondersteboven van. Dit topic is namelijk mijn 6969e post op dit forum! En zoals je kunt zien, is 6969 omgedraaid alsnog 6969 :Y).

    Een leuk taalkundig weetje om het topic een beetje nuttig te houden: een woord dat je op meerdere manieren kunt lezen heet een ambigram! Er zijn twee soorten ambigrammen, het rotatietype (6969) en het reflectietype (lol).

    Wat is de laatste keer dat jullie een ambigram ontdekt hebben?



    ----

    En voor mezelf nog even de 6969 captured voordat ik in het topic ga reageren en ik 6970 posts op het forum heb:






    [ bericht aangepast op 11 dec 2022 - 20:09 ]


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Okay, okay, ergens had ik kunnen vermoeden dat een topictitel in ondersteboven letters finaal mis zou gaan 😂😂😂😂😂😂.
    Het is in ieder geval geen spatie!!!


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Hahaha nee titels ondersteunen geen smileys, codes etc.

    Lol, heb je een verzoekje voor een tweede poging tot een topictitel? Dan pas ik die even voor je aan :p

    En nice, congrats hahahaha *O*

    [ bericht aangepast op 11 dec 2022 - 20:14 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Die topictitel ging licht mis ja :'D but congrats!


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    En inderdaad, congrats natuurlijk! :) (yeah)

    ProngsPotter schreef:
    Lol, heb je een verzoekje voor een tweede poging tot een topictitel? Dan pas ik die even voor je aan :p

    En nice, congrats hahahaha *O*


    M'n originele titel was uɐʌ uǝʌoqǝʇsɹǝpuo lɐɐɯǝlǝɥ ɹǝ uǝq ʞI, dus maak er dan maar "Ik ben er helemaal ondersteboven van" van. In de preview ging het nog wel goed, hahaha


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Necessity schreef:
    Die topictitel ging licht mis ja :'D but congrats!


    Niet zo mis als die keer dat ik een topic opende waarvan de titel een spatie bleek te zijn, dat was nog een tikkeltje erger, hahaha.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik zat toch een goeie 10 seconden naar mijn telefoon te staren voordat ik het topic überhaupt durfde aan te klikken hahahahahah

    Congrats met je 6969e post! Nice 😏🥳


    Dramatic

    Renna schreef:
    Ik zat toch een goeie 10 seconden naar mijn telefoon te staren voordat ik het topic überhaupt durfde aan te klikken hahahahahah

    Congrats met je 6969e post! Nice 😏🥳


    Ben ik zo eng, ja? (duivel)(6)

    Ondertussen ben ik al een paar posts weer verder maar hé ik heb mezelf mooi braaf 1,5e dag ingehouden en niets op Quizlet gepost.
    Nu is dat ook niet heel moeilijk als je alleen maar halfdood in je bed kunt liggen maar bon.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    best een bork wel deze titel :B maar wel gefelicitaart <3


    because i knew you, i have been changed for good

    Toreador schreef:
    best een bork wel deze titel :B maar wel gefelicitaart <3


    Valt wel mee toch? Althans, voor m'n gevoel zijn borken erger hahahaha :Y)
    Ik zou niet eens weten hoe ik een bork zou moeten doen. Ik geloof dat ik Q al genoeg kapot heb gemaakt met m'n smileyoverload in het #WHAMAGEDDON topic xD.

    Dankjewel! Taart komt later xD eerst maar eens wat eten binnen kunnen houden...


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    6969 associëren met ondersteboven vind ik heel zedelijk. Ik zat met mijn vieze gedachte al met heel andere dingen in mijn hoofd.(krul)

    Maar yay, wat een mijlpaal!(:


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    6969 associëren met ondersteboven vind ik heel zedelijk. Ik zat met mijn vieze gedachte al met heel andere dingen in mijn hoofd.(krul)

    Maar yay, wat een mijlpaal!(:


    Letterlijk :W


    Heaven is a place that we all have

    Derks schreef:
    (...)

    Ben ik zo eng, ja? (duivel)(6)

    Ondertussen ben ik al een paar posts weer verder maar hé ik heb mezelf mooi braaf 1,5e dag ingehouden en niets op Quizlet gepost.
    Nu is dat ook niet heel moeilijk als je alleen maar halfdood in je bed kunt liggen maar bon.

    Ja je weet het maar nooit met jou hahahahah
    & balen dat je je zo ellendig voelt! Hopelijk gaat het snel wat beter 😊💞


    Dramatic

    Debbaut schreef:
    6969 associëren met ondersteboven vind ik heel zedelijk. Ik zat met mijn vieze gedachte al met heel andere dingen in mijn hoofd.(krul)

    Maar yay, wat een mijlpaal!(:


    Ik wist dat er zulke gedachtes zouden komen, hahahaha. Ik had die zelf dus niet. Ik dacht eerst aan een palindroomtopic, maar 6969 is geen palindroom. Dat was vooral mijn frustratie, hahahahahahaha.

    Whoopwhoop! Ik had 6666 gemist, dus ik moest wel wachten op 6969 ;) Mijn eerstvolgende kans zou anders pas 66666 zijn want de overige getallen vind ik niet zo geheel bijzonder eigenlijk.


    Arca schreef:
    (...)

    Letterlijk :W


    Hahaha je bent niet de enige!

    Renna schreef:
    (...)
    Ja je weet het maar nooit met jou hahahahah
    & balen dat je je zo ellendig voelt! Hopelijk gaat het snel wat beter 😊💞


    Ik ben niet ZOOOOOO technisch dat ik een heel topic automatisch Last Christmas van WHAM! kan laten afspelen bij het openen, ghehehe. Mocht ik willen... dan had ik daar een ander topic voor gekozen hoor. :Y)
    "Je weet het maar nooit met jou" nu klinkt het net alsof ik altijd de boel op stelten zet (huil) 😂

    Dankjewel (H), ik heb op aanraden van Dokter Op Zak wat ORS genomen en het gaat ietsjes beter.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly