• The Final Fight

    In het Koninkrijk Rodirraen is al jaren geen magie meer toegestaan. Dit begon allemaal met de nieuwe Koning en Koningin. Toverkunst werd op alle mogelijke manieren de kop ingedrukt, en mensen die een kracht beoefenden, werden buitengesloten. Niet alleen dat ─mocht een aanhanger van de Kroon doorhebben dat ze te maken hebben met een voorstander van magie, zou degene het met hun eigen leven kunnen bekostigen.
          Hierdoor waren in de loop der jaren rebellengroepen ontstaan, die het heft uiteindelijk in eigen hand wilde nemen. Maar niet alleen buiten de kasteelmuren was het een roerige tijd, want de komst van verandering was tevens voelbaar in het kasteel ─niet iedereen zou het namelijk eens zijn met het Koninklijk Echtpaar, zelfs niet in hun eigen familie. . .

    𝐈𝐍𝐕𝐔𝐋𝐋𝐄𝐍
    •      Rol (voor/tegen het Koningspaar, of neutraal)
    •      Naam
    •      Leeftijd
    •      Soort (mens, etc)
    •      Uiterlijk
    •      Innerlijk (steekwoorden is ook voldoende)
    •      Relaties (bespreek dit onderling)
    •      Geschiedenis
    •      Extra
    •      Relaties

    𝐑𝐄𝐆𝐄𝐋𝐒
    •      Geen Gary Stu's en Mary Sue's. Niemand is perfect.
    •      16+ content is toegestaan, zet dit wel even boven je post s.v.p.
    •      Er is een minimum van 300 woorden. Ik wil liever geen one-liners.
    •      Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, respecteer elkaar en sluit eenieder niet buiten.
    •      Nieuwe topics worden aangemaakt door Linkle of door mij.
    •      Maximum 2 personages p.p.

    PRAATTOPIC ; SPEELTOPIC

    STOP OP MAGISCHE 'WEZENS' EN MENSEN VAN ADEL!
    ╰── ⋅ ⋅ ── ✩ ── ⋅ ⋅ ──╯

    WHY IS EVERYONE IN THIS KINGDOM SO GODDAMN STUPID?

    𝐑𝐎𝐋𝐋𝐄𝐍
    Kirjava • Temur – Knight, Fire Magic • 1,2
    Linkle • Elrian Algar – Prince, Human • 1,3
    Locky • Augustus Sebastian – Prince, Human • 1,3
    Togo • Ronan Redmond – Human, Fallen Knight • 1,4
    Armadillo • Cian Fergus Vale – Knight, Human • 1,3
    DreamerN • Isnelda Isadora Bloomsbury – Human, Elite • 1,4



    Togo • Darcy Salverson – Witch (Thunder) • 1,3
    piastri • Evelyn Grace Arwen – Princess, Human • 1,3
    Frodo • Elora Oriphine – Rebel, Elf (Light) • 1,3
    Aurelia • Odette – Werewolf • 1,3
    Cirilla • Tilda – Rebel, Changeling • 1,3
    Syaoran • Name Character – Human, . . . • 1,

    [ bericht aangepast op 17 maart 2023 - 21:01 ]


    [ heaven knows ]

    mt.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ola!
    Sowieso een prins voor mij c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    MT!

    Can I have a knight? Is het mogelijk dat hij stiekem magie heeft en dit dus verborgen moet zien te houden?


    Stenenlikker

    Kirjava schreef:
    MT!

    Can I have a knight? Is het mogelijk dat hij stiekem magie heeft en dit dus verborgen moet zien te houden?

    Dat klinkt echt super leuk. Denk dat Togo dit wel goed vind!
    Dus hij is dan ook stiekem een rebel?

    [ bericht aangepast op 11 feb 2023 - 22:24 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Linkle schreef:
    (...)
    Dat klinkt echt super leuk. Denk dat Togo dit wel goed vind!
    Dus hij is dan ook stiekem een rebel?


    Nice, cool! Ik denk niet dat hij contact met hen zal opzoeken uit zichzelf, maar dit kan altijd veranderen tijdens de rpg, hehe.


    Stenenlikker

    Kirjava schreef:
    (...)

    Nice, cool! Ik denk niet dat hij contact met hen zal opzoeken uit zichzelf, maar dit kan altijd veranderen tijdens de rpg, hehe.

    Dat is een leuk idee, ja!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Geen probleem, Kirjava. Ik zal iedereen z.s.m. erbij zetten. Leuk dat jullie interesse hebben!


    [ heaven knows ]

    Even een MT'je


    Credendo Vides

    Wat vinden jullie interessant wat betreft de rassen? Wat zouden jullie graag willen zien/spelen naast Mensen?


    [ heaven knows ]





    Rol:
    Prins
    Second born
    Neutraal
    Naam
    Elrian [komt nog]
    18 jaar jong
    Soort
    Mens
    Uiterlijk
    [fc: Cody Christian]
    Innerlijk
    Verwaand - Nieuwsgierig - Leergierig - Koppig - Zelfredzaam - Uitsteller - Trouw
    - Chaotisch - Ambitieus - Nooit op tijd
    Relaties
    Geschiedenis
    Elrian is geboren als middelste kind van het koningspaar van Rodirraen. Al vanaf zijn geboorte hoefde Elrian alleen al geluid te maken en zijn ouders, maar ook de dienders, stonden al bij hem om te kijken wat er was. Dit komt mede omdat zijn geboorte niet een van de makkelijkste is geweest en hij hier bijna is gestorven.
    Het is altijd zo gebleven en dit heeft hij ook doorgehad. Uiteindelijk wist hij de dienders en zijn ouders om de vinger te winden. Zo kreeg hij alles wat hij maar wilde en vond de aandacht en het krijgen van spullen het beste wat er was. Hij wist ook, gezien hij niet de troonopvolgers zou zijn, dat hij zich veel minder hoefde te gedragen dan zijn oudste broer/zus die dit wel is. Hij heeft dan ook veel kattenkwaad uitgehaald in zijn kindertijd.
    In zijn tienerjaren begon hij zich te interesseren in boogschieten en zwaardvechten. Hij sloot zich ook aan bij een trainingsschool en bleek er talent voor te hebben. Elrian is nu ook degene die de jachten leidt, ondanks zijn jonge leeftijd.
    Geboren worden als tweede kind is niet altijd makkelijk. Zeker als je weet dat je oudere broer/zus de troonopvolger is. Hierdoor heeft hij veel toenadering gezocht bij Cian, die hij ergens ook wel als goede vriend ziet. Al vanaf kleins af aan heeft deze nobele ridder Elrian uitgedaagd en hierdoor is hij ook sterker geworden, waardoor hij dus ook beter is geworden in zwaardvechten. Elrian weet nog niet of hij zelf ridder wil zijn, maar hij heeft nog genoeg tijd om hier over na te denken.
    Extra
    Bisexual* -
    Kan niet super goed lezen en schrijven, maar is dit aan het leren
    Is linkshandig met zwaardvechten en boogschieten




    * Had het even opgezocht maar kwam er niet helemaal uit of het toentertijd geaccepteerd werd, dus hij zal het niet openlijk zijn.

    [ bericht aangepast op 20 feb 2023 - 15:44 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Can I have a prince?


    How far is far

    oh dit klinkt zo leuk!!
    Twijfel beetje of ik tijd genoeg heb :(


    --

    Togo schreef:
    Wat vinden jullie interessant wat betreft de rassen? Wat zouden jullie graag willen zien/spelen naast Mensen?


    Ik ben zelf van plan mn ridder een mens te maken, maar zelf ben ik altijd wel fan van elven, maar hangt denk ik ook af hoe je het wilt zien in deze rpg. Zijn de andere rassen gelijkwaardig of minderwaardig aan de mensen?


    Stenenlikker

    DreamerN schreef:
    Even een MT'je

    Leuk! Ben je geïnteresseerd?

    Lenivy schreef:
    Can I have a prince?

    Of course! Ik heb je erbij gezet. (flower)

    piastri schreef:
    oh dit klinkt zo leuk!!
    Twijfel beetje of ik tijd genoeg heb :(

    Leuk dat je interesse hebt! Het zal een rustige RPG worden die genoeg tijd aan iedereen geeft om te reageren en mee te doen, dus kijk maar of het lukt. Natuurlijk zullen we het wel leuk vinden als je meedoet, maar aan jou de keuze. :Y)


    [ heaven knows ]

    Kirjava schreef:
    (...)
    Ik ben zelf van plan mn ridder een mens te maken, maar zelf ben ik altijd wel fan van elven, maar hangt denk ik ook af hoe je het wilt zien in deze rpg. Zijn de andere rassen gelijkwaardig of minderwaardig aan de mensen?

    Als het op het Koninkrijk aankomt, is een andere ras dan de (non-magical) Mens minderwaardig, en het ligt eraan hoe mensen elkaar zien. Wie voor de één minderwaardig is, is voor de ander gelijkwaardig of kijkt zelfs naar degene op. In het RPG is het wel zo dat magie verboden wordt natuurlijk.
    Ik twijfel over wat voor personage ik zal nemen. Een heks wellicht. Zal dat oké zijn?


    [ heaven knows ]