• Ik was de laatste die de vorige topic afsloot. We waren geëindigd met 30.

    Ben je een user of Qrew hier op Qreaties.nl? Dan tel je door.
    Ben je mod? Dan boem 💥 je

    Daarna begint het tellen opnieuw.


    You don't have to be good, or useful for someone to care about you.

    7

    het feit dat we de 300 hebben gehaald vind ik al erg bijzonder tbh ik had verwacht al eerder opgeblazen te worden


    "I have love in me the likes of which you can scarcely imagine and rage the likes of which you would not believe."

    8

    Ja ik ook hahahahah, maar dit is wel een mooi nieuw record B)


    Dramatic

    9

    Absoluut! Normaal is de 30 al wel moeilijk ^^


    Do it scared, but do it anyway.

    10


    Dramatic

    11.

    12


    "I have love in me the likes of which you can scarcely imagine and rage the likes of which you would not believe."

    13

    [ bericht aangepast op 13 mei 2024 - 19:57 ]


    You don't have to be good, or useful for someone to care about you.

    14


    Dramatic

    15


    [ I will always love you ]

    16.

    17


    You don't have to be good, or useful for someone to care about you.

    18


    "I have love in me the likes of which you can scarcely imagine and rage the likes of which you would not believe."

    19


    Dramatic

    20


    You don't have to be good, or useful for someone to care about you.

    21


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Dramatic