• Ik had het vorige topic volgemaakt, dus hier de nieuwe c:

    Ben je een user of Qrew hier op Qreaties.nl? Dan tel je door.
    Ben je mod? Dan boem 💥 je :Y)

    Daarna begint het tellen weer bij 1.



    Record: 307

    We waren gebleven bij 50!

    Ready? Go! 🙌🏼


    Dramatic

    6.

    7


    Dramatic

    8


    [ I will always love you ]

    9.

    10


    [ I will always love you ]

    11


    First you dream, then you die.

    12


    "I have love in me the likes of which you can scarcely imagine and rage the likes of which you would not believe."

    13.

    14


    [ I will always love you ]

    15

    Frodo schreef:
    Boem (bat)


    EINDELIJK (heart2)

    16


    Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime

    17


    Historically, us queers have never asked for permission to exist. - Heartstopper

    18


    "I have love in me the likes of which you can scarcely imagine and rage the likes of which you would not believe."

    19

    20.