• Hey guys,

    Ik heb een probleem met mijn laptop:
    Hij staat constant in de batterijbesparingsmodus en ik kan hem er niet uit halen.
    Wanneer ik "Status van batterijbesparing tot volgende keer opladen" op UIT zet, gaat de knop automatisch weer op AAN, terwijl de batterij vol genoeg zit.

    Voorheen ging hij alleen in de batterijbesparingsmodus wanneer hij minder dan 20% vol zat, maar nu zit hij er constant in, en dat vind ik erg vervelend.

    Iemand enig idee hoe ik mijn laptop uit de batterijbesparingsmodus kan halen? (:

    Heb je Windows 1O?
          Ik had dit wel gevonden, misschien heb je er wat aan. Als ik m'n vriend later spreek, zal ik 't eens navragen hoe zoiets kan.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2019 - 23:16 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Even een snelle search via Google bracht me op hier, waar iemand hetzelfde probleem leek te hebben. Als je nou niet helemaal handig bent met computers, zou je ook nog met deze link en je laptop naar iemand kunnen gaan die er wel wat verstand van heeft, maar het is allemaal nog geen hogere wiskunde gelukkig.

    Also, wat je (denk ik) ook nog zou kunnen proberen is naar instellingen gaan > Systeem > Batterij en daar gewoon batterijbesparing automatisch inschakelen uitzetten. Ik weet niet of het werkt, maar het lijkt me voor nu in ieder geval een simpele oplossing ^^
    Nog even een lelijke screenshot van wat ik bedoel:


    From these ashes, I will rise

    @Buccaneer
    Bedankt voor je hulp! Dit had ik zelf al gevonden, maar dat hielp helaas niet.
    Het probleem is intussen al opgelost, maar toch enorm bedankt! (:

    @Feinics
    SUUZ JE BENT EEN HELD!

    De link die je stuurde heeft geholpen. Ik heb gedaan wat daar gezegd werd, en het probleem is opgelost.
    Eerst batterijen uitschakelen, dan laptop uit. Tien seconden later laptop weer aan en batterijen weer inschakelen.

    Bedankt! (:

    You're most welcome! Gelukkig werkte het ^^


    From these ashes, I will rise