• Op mijn website en blog Sleeping Lion schrijf ik alles wat een 19-jarige communicatiestudente boeit en meemaakt. Ik heb het over de intro gehad en over ambitieuze studiedromen, ik schrijf over schrijven (in de vorm van een cursus) en ik plaats af en toe gedichtjes. Dit alles wordt afgewisseld met design dat rolt uit mijn kleine officieuze bedrijfje Sleeping Lion Design en ik verblijd mijn lezers graag met levenslessen, quotes, mooie recensies van boeken en films. Recepten rollen er als warme broodjes over de toonbank, zo af en toe vind je er vooral veel inspiratie en op andere dagen heb ik grote behoefte om mijn gezonde leefstijl te delen en te praten over mijn afval verhaal.

    Welkom op Sleeping Lion: mijn allegaartje op het web, waar ik deel waar ik gelukkig, boos, verdrietig en intens creatief van word. Nemen jullie ook een kijkje?

    ___________________________

    Ik ben heel erg benieuwd of er mensen zijn die ook op hun eigen site/blogspot/wordpress.com domein bloggen. Waarover blog je? Heb je bloglovin'? Misschien ga ik je wel volgen :3 Ik vind het enorm tof om nieuwe bloggers te vinden!

    Ik weet eigenlijk niet zo goed of dit als reclame gezien wordt en als het niet mag begrijp ik dat, maar ik opende dit topic puur uit nieuwsgierigheid.

    Ohh wat leuk, ik ga even kijken! ^^

    Zelf blog ik niet en ik denk niet dat ik het ga doen. (:


    wat was dit ookalweer

    Wat leuk dat je blogt :)

    Ik blog ook, namelijk op mijn blog It's Meggie time.
    Ik blog over van alles. Gisteren kreeg ik toevallig een gastblog binnen, dat gebeurt soms wel eens door vrienden en vriendinnen die het leuk vinden ook wat voor mijn blog te doen! Maar ik blog ook over mijn persoonlijke leven, doe tags, test producten uit, praat over dingen uit het dagelijkse leven.
    Als je mijn blog leuk vindt kun je je inschrijven door je e-mail adres in te vullen, dat staat onder de labels. ;)

    Ik ga ook even een kijkje nemen op jouw blog! :D


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Neuh, ik doe alleen aan Tumblr, maar dat kan je niet echt bloggen noemen.

    Klinkt wel interessant.


    Your make-up is terrible

    Ik heb een account op Blogspot en Wordpress. Met Blogspot doe ik niet zoveel, maar ben toevallig nu bezig met Wordpress. Heb er nog niks opstaan, want ik ben nog druk bezig met ontdekken en aanpassen etc.

    Je site ziet er overigens tof uit!


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    @Tenace, Handles: Leuk dat jullie een kijkje hebben genomen!
    @Nerveus: Je blog ziet er leuk uit, maar het is een beetje chaotisch. Krijg lichtelijk hoofdpijn van de kleurencombinatie met deze achtergrond. Misschien even naar kijken? Heftige verhalen deel je op je blog!
    @fallenbadass: Dankjewel! Ik werk zelf ook met wordpress, maar dan wil de versie die je op je eigen domein kan zetten. Ik vind het het fijnste CMS-systeem.

    Unwritable schreef:
    @fallenbadass: Dankjewel! Ik werk zelf ook met wordpress, maar dan wil de versie die je op je eigen domein kan zetten. Ik vind het het fijnste CMS-systeem.


    Oh, dus je weet wel goed hoe het werkt? Ik heb een beetje moeite met wat dingetjes haha, vind je het goed als ik je even PB?


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    ^Prima! Ik ontwerp websites op wordpress dus ik denk wel dat ik een aardig eindje kom (:

    Handles schreef:
    Neuh, ik doe alleen aan Tumblr, maar dat kan je niet echt bloggen noemen.

    Klinkt wel interessant.


    The universal language of art.

    Vroeger had ik wel een blog, sanen met mijn tweelingzusje. Ik zit er wel eens over te denken om nog een te nemen, maar dan niet allen over beauty, maar ook over andrre dingen die me inspireren.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    ^Bloggen is naast schrijven absoluut mijn favoriete hobby, dus dat kan ik alleen maar aanmoedigen. Maar ik heb op het moment een beetje moeite met het schrijven 'nutteloze' posts nu de ramp nog zo vers in mijn geheugen zit en dat is stom :( Ik wil heel graag vrolijke dingen schrijven, maar het voelt echt alsof ik dan als een domme dodo stukken ga publiceren.

    Ik heb je blog gisteren bekeken en ik vind die best leuk!
    Zelf heb ik een keer geprobeerd te bloggen, maar ik faalde daar enorm in en ben er dus mee gestopt. Onlangs wou ik er weer mee beginnen, maar dat heb ik nu ook alweer links laten liggen.


    16 - 09 - '17

    Unwritable schreef:
    @Tenace, Handles: Leuk dat jullie een kijkje hebben genomen!
    @Nerveus: Je blog ziet er leuk uit, maar het is een beetje chaotisch. Krijg lichtelijk hoofdpijn van de kleurencombinatie met deze achtergrond. Misschien even naar kijken? Heftige verhalen deel je op je blog!
    @fallenbadass: Dankjewel! Ik werk zelf ook met wordpress, maar dan wil de versie die je op je eigen domein kan zetten. Ik vind het het fijnste CMS-systeem.


    Thanks voor de feedback! Ik ben nog een beetje aan het experimenteren met de lay-out. Ik blog nu ruim een jaar en heb de lay-out al meerdere keren veranderd, zodat ik een beetje kan kijken wat bij mijn stijl past. ;) Ik krijg er verschillende reacties over. Ik heb mensen die dit mooi vinden gehoord, maar ook mensen die het net als jij te chaotisch vinden. Het is even afwegen! Maar bedankt voor je reactie!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik ben pas geleden aan mijn blog begonnen, dus het is nog erg simpel en de foto's zijn niet al te scherp, maar ik werk er wel aan.
    Ik hoop dat je het toch de moeite waard vind om even te kijken. Mijn blog gaat over beauty, fashion, lifestyle en andere dingen die ik leuk vind.
    Je blog ziet er trouwens wel super uit :)

    Life-is-your-own-story.blogspot.com

    [ bericht aangepast op 1 aug 2014 - 12:43 ]


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face