•      
                Lucht Je Hart

Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic:
          professionele hulpverlening

[ bericht aangepast op 29 april 2025 - 22:50 ]

Don't walk. Run, you sheep, run.

Stagiaire schrijft 365 neussprays aan voor 1 patiënt. Gebruiken we die tegenwoordig per dág? 🤔😂

Inigo schreef:
    (...)
    Dank u! <3

Hoe langer ik erover nadenk, hoe meer disappointing S3 van The White Lotus wordt, holy crap. (:

Oh, wat dan?

Omnia mutantur, nihil interit

Damn, en toen ineens moest ik álles omgooien.. Voor iets mooiers en beters.
    Maar ik heb hoofdpijn en buikpijn van alle stress.

"She would've made such a lovely bride, what a shame she's fucked in the head, " they said

hoooooooo-boy

Ik realiseer mij net dat ik morgen aan mijn extreem-Christelijke oma mag uitleggen waarom ik een neuspiercing heb. Met 'extreem' bedoel ik dat ze zelfs geen koffie mag drinken of kroketten mag eten van de kerk :')

Gelukkig is ze dement. I'm going to hell.

|| I told you not to play with the misfit toys ||

OMGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG

Ik heb vandaag Björn Ulvaeus ontmoet!!! 😭😍❤️ Ja, Björn van ABBA! Ik heb gewoon een foto met hem! Kan het echt nog steeds niet geloven! Weet niet of jullie het je nog kunnen herinneren, maar ik ben dus een gigantische ABBA-fan dus ik ben momenteel echt he-le-maal door het dolle heen!

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH OMGGGGG HJJHSJSHAUYAHAHAHAJAJJSJHSHHSHAJ

Sorry voor het iets te enthousiaste enthousiasme, maar ik moet het even kwijt :')
    This girl is just really fangirling atm

Lupinus -> Fantabulosa

Lupinus schreef:

Ik heb vandaag Björn Ulvaeus ontmoet!!! 😭😍❤️ Ja, Björn van ABBA! Ik heb gewoon een foto met hem! Kan het echt nog steeds niet geloven! Weet niet of jullie het je nog kunnen herinneren, maar ik ben dus een gigantische ABBA-fan dus ik ben momenteel echt he-le-maal door het dolle heen!

Sorry voor het iets te enthousiaste enthousiasme, maar ik moet het even kwijt :')

Yooo wat vet! Maar hoe dan!?

Caution first, always.

Inigo schreef:
    (...)
    Yooo wat vet! Maar hoe dan!?

Hij was bij Eva Jinek! Dus ik ben daar in het publiek gaan zitten en na de uitzending heb ik heeeel veel geluk gehad en was ik een van de misschien echt maar vijf mensen die een foto/handtekening hebben kunnen bemachtigen :Y)

Lupinus -> Fantabulosa

Lupinus schreef:
    (...)

Hij was bij Eva Jinek! Dus ik ben daar in het publiek gaan zitten en na de uitzending heb ik heeeel veel geluk gehad en was ik een van de misschien echt maar vijf mensen die een foto/handtekening hebben kunnen bemachtigen :Y)

Wat tof!

Lupinus schreef:
    (...)

Dat is echt next-level geluk, wat gaaaaaf! :Y)

[ bericht aangepast op 7 mei 2025 - 22:15 ]

|| I told you not to play with the misfit toys ||

ik wilde zoveel doen vandaag, meh :c

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Lupinus schreef:

You win at life!

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Wilde m'n gepensioneerde collega een leuk kaartje geven bij zijn afscheid vrijdag. Mocht toch 3x per week met hem meerijden en mis z'n grapjes nu al.

Vanmiddag een cadeaubon voor de ijssalon gehaald en die is groter dan een standaard kaartje 😂😂😂 ik pas het formaat van het kaartje wel aan 🫣

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Reeses schreef:
    Stagiaire schrijft 365 neussprays aan voor 1 patiënt. Gebruiken we die tegenwoordig per dág? 🤔😂

Could be me.. 🙈🥲

someone out there feels better because you exist

Als je het hebt over een motie van wantrouwen op werk... niet oké.

Hoezo denk je dat het oké is om een heel protocol van een andere organisatie over te nemen en aan te passen?

Meld je niet aan voor extra taken als je niet bereid bent om er werk in te steken.