•      
                Lucht Je Hart

Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic:
          professionele hulpverlening

[ bericht aangepast op 29 april 2025 - 22:50 ]

Don't walk. Run, you sheep, run.

Inigo schreef:
    Wat een ontiegelijke kutbuurt is dit. Ben echt dankbaar dat ik een dak boven mijn hoofd heb, maar wat een afvoerput. Hele dagen dronken werklozen op straat, zwerfafval, gebroken glas, mensen die auto's in elkaar trappen, laatst een steekpartij. Heb in veel grotere steden gewoond met een stuk minder overlast dan hier. Fucking garbage.

:c Wat klote maat, dat maakt het niet chiller om "verplicht" een tijd in Nederland door te brengen. (cat)

Kom naar Groningen.

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Zoya schreef:
    (...)

:c Wat klote maat, dat maakt het niet chiller om "verplicht" een tijd in Nederland door te brengen. (cat)

Kom naar Groningen.

Lol, mijn broertje en ik maakten gister al de grap dat we maar gewoon een boerderij in Friesland moeten kopen samen met onze ouders. Kelder met pool- en airhockey tafel, game + muziekstudiootje, doomsday bunkertje bouwen... 😂 Heb het echt gehad in dit gehucht. Maar ja. 8)

Caution first, always.

Inigo schreef:
    (...)
    Lol, mijn broertje en ik maakten gister al de grap dat we maar gewoon een boerderij in Friesland moeten kopen samen met onze ouders. Kelder met pool- en airhockey tafel, game + muziekstudiootje, doomsday bunkertje bouwen... 😂 Heb het echt gehad in dit gehucht. Maar ja. 8)

Omg doe dat! Ik doneer de airhockey tafel wel, die staat bij ons toch in de weg.

Zoya schreef:
    (...)

Omg doe dat! Ik doneer de airhockey tafel wel, die staat bij ons toch in de weg.

NEE WACHT. JULLIE HEBBEN EEN AIRHOCKEY TAFEL???????
    holy shit

Caution first, always.

Natuurlijk gebeurd de bank storing pas op het moment wanneer mijn vriend & ik bij de kassa staan. 🙄

"If you're going through hell, keep going." † Winston Churchill.

Inigo schreef:
    (...)
    NEE WACHT. JULLIE HEBBEN EEN AIRHOCKEY TAFEL???????
    holy shit

Dat hebben wij allemaal in Groningen, wist je dat niet?? 😌 Come to usssss. Come live closeeeeeer.

[ bericht aangepast op 3 mei 2025 - 22:48 ]

Woaaaah we're halfway there (Y)

Lupinus -> Fantabulosa

Lupinus schreef:
    Woaaaah we're halfway there (Y)

WHOOO-AAAAAAAHHH. LIVIN' ON A PRAYER

i assume this was the reference you were going for and i could not leave it unfinished (:

Dramatic

I'm actually getting annoyed maar wil dat niet afreageren want dat is gemeen in deze situatie, en onnodig.

[ bericht aangepast op 3 mei 2025 - 23:17 ]

No growth of the heart is ever a waste

Aah. Hopelijk gaat alles met mijn stage vanaf dinsdag goed (rooster goed plannen wordt nog iets) en kan ik volgend jaar bij de opera gaan werken. Want dat is nog steeds een supertoffe en unreal opportunity, waar ik erg naar uitkijk.

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

I should be writiiingg

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Agressieve BLUB

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Om te herstellen, hoef ik "alleen maar":
    - Elke dag even te bewegen, maar niet te laat op de dag
    - Niet toe te geven aan de angsten en die stem in mijn hoofd die me bang maakt
    - Om het uur een halfuur liggen
    - Hartslag niet boven de 117 bpm
    - Niet toegeven aan de angsten! Die stem in je hoofd lekker laten praten
    - Rustgevende activiteiten doen, zowel cognitief als fysiek
    - Niet te snel lopen of andere dingen die mijn hartslag doen stijgen
    - Niet toegeven aan onrust en angst! Ook al teisteren ze je 24/7 met hun aanwezigheid
    - Elke dag journalen zodat je ook de onderdrukte emoties van vroeger eindelijk verwerkt
    - Elke dag om dezelfde tijd naar bed en op dezelfde tijd opstaan
    - Geen schermtijd meer na 19u
    - Niet te veel vet en suikers eten, elke week vette vis, afwisselend eten, en gezond
    - Proberen sociale dingen doen, MAAR
    - Nooit mijn grenzen overgaan (dus max 1 uur, max 1x per 2 dagen, en op slechte dagen afzeggen)
    - Niet luisteren naar de stem in mijn hoofd die de hele dag door vervelende dingen tegen me zegt
    - Wel m'n stress en hartslag bijhouden met mijn horloge MAAR
    - Niet de data gaan analyseren, ook al zegt de stem in m'n hoofd dat data een houvast geven over het verloop van mijn herstel
    - En bovenal: rust pakken

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

I did it, de hele 24 uur durende Harry Potter marathon! _O_

Lupinus -> Fantabulosa

O wauw een vrouw op de fiets die zegt “hou je mond” tegen mijn hondje die blaft, omdat haar fiets herrie maakte.. Triest :’). Een hondje weet niet beter.. Heb ik haar ook gezegd, maar ze fietste snel verder. Laf..

"She would've made such a lovely bride, what a shame she's fucked in the head, " they said