• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Miyah schreef:
    Oké, het oor is zò opgezwollen dat mijn gehoorgang wordt dichtgedrukt en ik niets meer hoor.
    Het doet verschrikkelijk veel zeer en klopt. En vervolgens doet de huisartsassistente weer moeilijk. Moest ontzettend aandringen dat er even naar gekeken werd.
    Fml…

Dat is zoo stupid. Erg duidelijk dat er iets mee is, lijkt me..

--

Meh.. still not feeling 100% optimal. Ik kijk wel even hoelang ik blijf. (Er niet bij zijn zou erg onhandig zijn.)

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Vandaag maar 11 leerlingen in de klas, wat een luxe.

Taire schreef:
    (...)
    Dat is zoo stupid. Erg duidelijk dat er iets mee is, lijkt me..

--

Meh.. still not feeling 100% optimal. Ik kijk wel even hoelang ik blijf. (Er niet bij zijn zou erg onhandig zijn.)

Deze huisarts was gelukkig erg aardig en zag eigenlijk meteen dat het een flinke infectie is. Dus ik heb nu druppels gekregen en volgende week moet ik terugkomen voor controle.

Ik had al niet echt een goed gevoel over het eerste bezoek. Zij zei dat ik kaakfysio nodig had, terwijl dit toch wel iets anders was. En daardoor mocht ik dus bijna vandaag niet komen.. :’). Gelukkig heb ik wat aangedrongen!

En voor jou ook veel beterschap!

"She would've made such a lovely bride, what a shame she's fucked in the head, " they said

Ik ben echt helemaal klaar met mezelf opvreten. Ik wil gewoon een telefoon dat ik kan rouwen om de gemiste kans (of blij kan zijn, maar zo positief ben Ik natuurlijk niet).

O mia lost elan. Tu isag elythe.

Motivatie is echt ver te zoeken vandaag ):

"Nice is different than good." SCORPlO > RPNZL

Waarom zijn die teringslechte (Chinese) drama series die je als reclame krijgt op tiktok zo leuk?

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Hij kon echt een behoorlijke rot gevoel geven. Die J... Oud

Let's drink Jasmin tea!

Ik begin hier steeds minder vertrouwen in te krijgen...

Caution first, always.

Miyah schreef:
    (...)

Deze huisarts was gelukkig erg aardig en zag eigenlijk meteen dat het een flinke infectie is. Dus ik heb nu druppels gekregen en volgende week moet ik terugkomen voor controle.

Ik had al niet echt een goed gevoel over het eerste bezoek. Zij zei dat ik kaakfysio nodig had, terwijl dit toch wel iets anders was. En daardoor mocht ik dus bijna vandaag niet komen.. :’). Gelukkig heb ik wat aangedrongen!

En voor jou ook veel beterschap!

Oh wat fijn dat je nu wel serieus genomen werd! En goed van je dat je aangedrongen hebt!

En thanks. Nu twijfel of ik niet toch de verkeerde keuze genomen heb of toch wat meer rust had moeten nemen.. Maar we zullen zien. Feels bad though /:
    Denk wel dat ik vanavond oversla, hoe jammer ook. Wat denken ze wel niet van mij, en it feels bad to leave seats empty, maar dan heb ik wel meer rust voor morgen.

[ bericht aangepast op 6 juni 2025 - 17:43 ]

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Taire schreef:
    (...)
    Oh wat fijn dat je nu wel serieus genomen werd! En goed van je dat je aangedrongen hebt!

En thanks. Nu twijfel of ik niet toch de verkeerde keuze genomen heb of toch wat meer rust had moeten nemen.. Maar we zullen zien. Feels bad though /:
    Denk wel dat ik vanavond oversla, hoe jammer ook. Wat denken ze wel niet van mij, en it feels bad to leave seats empty, maar dan heb ik wel meer rust voor morgen.

Hey, het is toch echt wel te begrijpen als je jezelf nog niet helemaal goed voelt. Soms is het goed om even voor jezelf te kiezen en om rust te nemen!

"She would've made such a lovely bride, what a shame she's fucked in the head, " they said

Pff mijn werk is een grote sh*tshow atm

Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

Novalunosis schreef:
    I feel this

Protect the people.

Novalunosis schreef:

Same here.

Caution first, always.

Weer een verslag ingeleverd. Hopelijk lukt het om dit weekend nog een verslag in te leveren.

"Nice is different than good." SCORPlO > RPNZL

Waarom tf ben ik zo sad? Waarom tffff kan ik al zo lang geen rust meer vinden in gamen en andere hobby’s? Waarom voelt alles als tijdverspilling, maar kan ik het ook amper opbrengen om nuttige dingen te doen? Waarom gaan sommige dagen ineens veel beter en sla ik dan ineens weer zo om?

Ik wil gewoon een paar weken vrij van werk waarvan ik niet eens weet of ik het binnenkort nog ga hebben. Het idee van redundancy maakt me bang en ergens ook opgelucht tegelijk, omdat ik dan in elk geval een tijdje zou kunnen bijkomen en proberen te focussen op dingen waar ik nu nooit tijd of energie voor heb.

Ik voel me alleen en ongewild en ik ben fucking moe.

Caution first, always.