• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Also, mensen met een hypotheek, help: wordt het bruto of netto bedrag van je hypotheeklasten maandelijks afgeschreven van je rekening? (Dit hele volwassen ‘ik koop een huis’–ding is moeilijker dan ik dacht.)

Paracosmoses schreef:
    Also, mensen met een hypotheek, help: wordt het bruto of netto bedrag van je hypotheeklasten maandelijks afgeschreven van je rekening? (Dit hele volwassen ‘ik koop een huis’–ding is moeilijker dan ik dacht.)

Bruto is wat er maandelijks wordt afgeschreven (maandbedrag + rente), netto is wat je uiteindelijk betaald als de belasting dienst al je hypotheekrenteaftrek enzo heeft berekend.

Bijvoorbeeld:
    Wij betalen €550 hypotheek per maand > bruto. Over 2024 krijgen wij, zeg, €600 terug. Als je €600 gedeeld door 12 maanden doet, is dat €50 per maand aftrek. Onderaan de streep hebben wij dus technisch gezien netto maar €500 per maand hypotheek betaald, maar dat is dus pas achteraf.

[ bericht aangepast op 8 juni 2025 - 10:06 ]

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Lieke: "Ja, ik snap wel wat je vriendin zegt. Je hebt mooie ogen."

Man: *staart uitdrukkelijk naar mijn borsten, die niet zichtbaar zijn onder mijn trui* "Ja jij ook."

Why are men. (cat)

Zoya schreef:
    Lieke: "Ja, ik snap wel wat je vriendin zegt. Je hebt mooie ogen."

Man: *staart uitdrukkelijk naar mijn borsten, die niet zichtbaar zijn onder mijn trui* "Ja jij ook."

Why are men. (cat)

Because men. They don't care about eyes, they care about hills.

[ I will always love you ]

RPNZL schreef:
    Weer een verslag ingeleverd. Hopelijk lukt het om dit weekend nog een verslag in te leveren.

Aight, ook het tweede verslag wat ik deze week af wilde hebben, heb ik ingeleverd! Hopelijk kan ik deze motivatie vasthouden de komende weken.

"Nice is different than good." SCORPlO > RPNZL

Ik heb zulke lieve vrienden ❤️

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Meh. Still feels like I only make bad decisions lately en dat ik dingen anders had moeten doen /: Laten we hopen dat alles uiteindelijk goed komt.

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Pffff ik heb zó geen zin meer in deze mensen. Nog een weekje volhouden. Eén weekje nog.

Lupinus -> Fantabulosa

Zoya schreef:
    (...)

Bruto is wat er maandelijks wordt afgeschreven (maandbedrag + rente), netto is wat je uiteindelijk betaald als de belasting dienst al je hypotheekrenteaftrek enzo heeft berekend.

Bijvoorbeeld:
    Wij betalen €550 hypotheek per maand > bruto. Over 2024 krijgen wij, zeg, €600 terug. Als je €600 gedeeld door 12 maanden doet, is dat €50 per maand aftrek. Onderaan de streep hebben wij dus technisch gezien netto maar €500 per maand hypotheek betaald, maar dat is dus pas achteraf.

Meeega bedankt! 💛

Ugh. Fuck.

[ bericht aangepast op 9 juni 2025 - 8:19 ]

Protect the people.

Baaaaah zo veel te doen en wat doe ik? Baldur’s Gate spelen. Uiteraard.

Ik wil dit echt best wel graag... en nu weer niet??!! Ugh fuck. Zelfmedelijden incoming. Ben ik desperate? 🥲

Protect the people.

Dan werk je als adviseur in een plantenwinkel en weet je niet eens dat een raam op het oosten zorgt voor ochtendzon :') Moet ik je nu echt uitleggen waar de zon opkomt en dan vervolgens jouw advies aannemen? Omfg

I'm afraid there's nothing left to say. . . . I still miss you.

Don't walk. Run, you sheep, run.

Ik wil weer gaan schrijven, maar ik heb gewoon geen ideeën...

Do it scared, but do it anyway.