• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

SEPHIR0TH schreef:
    Ik mis onze kat zo erg. Iedere keer als ik een zwarte kat zie, breekt mijn hart. Fuuuck. :c

Hij heeft me gehoord denk ik. (':

Een paar jaar geleden ving hij een keer een mega grote duif die ik toen uit de tuin moest halen, precies toen mijn ouders op vakantie waren (I'm not good with dead stuff). Gisteravond vloog er een duif recht door de eerste laag van mijn badkamerraam waardoor ik nu alleen nog enkelglas heb. En weer een duif mocht opruimen. Weer pecies wanneer mijn ouders op vakantie zijn.

Thanks voor de vogel, Javertje. 😅

[ bericht aangepast op 29 mei 2025 - 9:41 ]

Caution first, always.

Ik slaap zo slecht :(

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Geweldig man. Dus omdat het een feestdag is sluiten we dan ook maar gewoon alle (spoed)lijnen voor reparaties? Fucking slim. 👍👍

Caution first, always.

Eindelijk weer naar huis

Do it scared, but do it anyway.

Frisk schreef:
    (...)

Dit is zoooo herkenbaar :'D
    Duidelijk de einde schooljaar frustraties. Mijn geduld hiervoor is ook echt op.

Jaa pfoee, al scoort deze klas al sinds halverwege het jaar slecht wegens hetzelfde probleem 🥲

Er staan er gewoon best een aantal op doubleren en vgm geef ik daar op het moment meer om dan dat zij doen.

Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

Klotetyfustakkepleurishoofd

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

M'n cadeau is eindelijk aangekomen en hij is er echt heel erg blij mee ^^

Do it scared, but do it anyway.

Blauwe teen, maar ik kan tenminste vandaag wel weer normaal lopen.

Nothing is impossible in my own powerful mind.

Heerlijk in mijn eentje op het terras bij smartlappen festival

Mezelf zo dankbaar dat ik het normaal vind om alleen op pad te gaan en mezelf te vermaken

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Ik word zo intens blij maar ook zo intens gestrest van turnen kijken. Gelukkig zijn dit de mannen en doen die geen balk :')

Protect the people.

Also, ik ben nu echt op een leeftijd dat ik ouder ben dan 95% van alle turners...

Protect the people.

Okay lies, people, lies. Er is helemaal niets rustgevends aan puzzelen. Turns out I hate it :')

|| I told you not to play with the misfit toys ||

I really despise this part of writing a book

help

Dit gaat gewoon de slechte kant op. 't Is gewoon de tijd van het jaar, maar alsnog.

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Waarom reageer ik als een zielige puppy op deze message like? Het bericht is van nieuwjaarsdag en we hebben al een jaar geen contact gehad door reasons, en om 5.45 vanochtend kreeg ik ineens een hartje-reactie. En nu voel ik me net zo'n puppy die zit te wachten op iemand die mogelijk niet eens meer terug komt (lees: iets gaat sturen). En ik weet ook dat ik al m'n self-control nodig zou hebben om niet direct te reageren mocht ze wel iets sturen. Ffs.

Voor de mensen die denken, 'Goh Maxime, je hebt toch wel veel mensen waar je door reasons geen contact meer hebt met iemand', well yes. En bij deze neem ik daar ook echt verantwoordelijkheid voor, want ik heb gewoon niet zo slim gehandeld hier.

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen