• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

AYOOOO ik heb letterlijk een collega om moeten kopen voordat hij de shift over wilde nemen, but it doesn't matter because I'm going to Comic Con! :Y)

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Ik heb besloten dat morgen mijn stekende hoofdpijn weg is.

Wat jammer dat AlienUber mij niet is komen omhoog seinen om me naar een aardbeienwalhalla te ontvoeren

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Zoya schreef:
    AYOOOO ik heb letterlijk een collega om moeten kopen voordat hij de shift over wilde nemen, but it doesn't matter because I'm going to Comic Con! :Y)

Mijn brein las dit als 'het maakt niet uit want ik ga comic sansen' lmao 😂

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

so full. can't stop eating. fuckin luteal phase hormones (cat)

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Caverna schreef:
    Ik heb besloten dat morgen mijn stekende hoofdpijn weg is.

Vooralsnog gelukt :3

Taskmaster S19, wat ben ik blij dat je in mijn leven bent gekomen

Protect the people.

M’n benen zijn echt kapot 😭

let the fears you have fall away

Geen idee maar sinds gisteren heb ik heel erg het idee van 'ik moet me aanmelden als schuldhulpmaatje' maar dat gaan de gemeente en het UWV nooit goed vinden. Terwijl ik denk: ik zou dat best kunnen

Dussss ik ga maar weer accepteren dat ik niet iedereens problemen hoef op te lossen en dat ik niet verantwoordelijk ben voor het geluk van anderen

Kan deze verkoudheid eindelijk een keer over zijn? Ben er wel een beetje klaar mee, zucht.

"Nice is different than good." SCORPlO > RPNZL

Een reactie van een (destijds) tienermeisje belachelijk maken in het openbaar. En haar naam maar deels weg filteren..
    Hoe kinderachtig ben je dan?! En dan ben je 25 ish jaar oud?
    Please.. it is giving high school.

Het liefst wil ik echt zeggen waar het op staat. Maar ik heb het bij een nette reactie erop gehouden. Soms is ergens ‘boven’ staan ontzettend lastig. Ugjh.

En die vriendin van mij voelt zich er shit over. Vind dat echt zo naar. dat verdient ze niet.

"She would've made such a lovely bride, what a shame she's fucked in the head, " they said

Je bent toch achterlijk als man die lijdt aan syndroom van Asperger om erg koud kill en empathieloos te zijn van mensen? En dan ga jij als man ook stom zitten te janken dat je geen vrienden hebt en niet een staat bent om een relatie aan te hebben? Sorry hoor maar zulke mannen zijn er echt niet geschikt mee, en dat heb je zelf laten zien. Jij spoor echt niet als je ook in een afvalbak op straat in duikt voor een fles? Dan heb je echt een steekje los zitten, R. 😒

Let's drink Jasmin tea!

Waarom kost schrijven zoveel moeite? ;-;

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Ugh, mijn Podium cadeaukaart zou tot en met vandaag geldig zijn, dus ik had het in m'n agenda gezet om vandaag tickets voor Dear Evan Hansen te bestellen. Is die kut kaart al verlopen terwijl ook in de bevestigingsmail tot en met vandaag geldig staat. Grr.