•      
                Lucht Je Hart

Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic:
          professionele hulpverlening

Don't walk. Run, you sheep, run.

Ik wil gewoon een baan 😭 klote uitkering.

Volgende week mail ik de gemeente en zet ik de bijstand stop. Is toch maar 170 per maand en ik wil heel graag bij een vriendin in Duitsland logeren in juli

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Derks schreef:
    Ik wil gewoon een baan 😭 klote uitkering.

Volgende week mail ik de gemeente en zet ik de bijstand stop. Is toch maar 170 per maand en ik wil heel graag bij een vriendin in Duitsland logeren in juli

Kun je dan niet beter gewoon niks tegen ze zeggen (zoals die vrouw toen ook tegen je zei?) of een eventueel een 'boete/reprimande' accepteren als ze er achter komen?

Take it slow babe, I'm having too much fun with this xoxo.

Waarom gaat deze hoofdpijn niet weg 😭

let the fears you have fall away

Yay voor het overdenken van de muziek die te luid instantly of the zacht was donderdagavond. Maar het was wel fun!!

En still can't believe my dad. Nor een van mijn vrienden. Die me niet wilt comforten, maar wel verder praat over zijn eigen shit.

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

fkskdjdnekdnd ik ben te beroerd om te eten, te staan of prikkels te verwerken. Hoe tf ga ik deze werkdag doorkomen man

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Als ik vandaag nog even knal aan m’n rapporten zijn ze af en hebben ze alleen nog een revision nodig, ik kan dit. 💪🏻

Laatste twee onderdelen van de laatste module nog. Als ik deze vandaag nog af krijg dan hoef ik de komende twee weken alleen nog maar alles door te lezen, toetsen en trainen zodat ik klaar ben voor het laatste examen 🙏🏻

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

RPNZL schreef:
    Ik ben niet gemaakt voor deze temperaturen. Kunnen we gewoon een zomer hebben met like 23 graden, zon, licht briesje en niet doodgaan van 30+?

[ I will always love you ]

Paracosmoses schreef:
    Als ik vandaag nog even knal aan m’n rapporten zijn ze af en hebben ze alleen nog een revision nodig, ik kan dit. 💪🏻

Boem, I did it.
    Nu: ontspanning.

Dit is dus waarom ik niemand vertrouw. Dit is dus waarom ik niemand zie als 'vrienden'. Dit is dus waarom ik al jarenlang geen sociale dingen onderneem met andere mensen en eigenlijk alles altijd alleen doe.

Lupinus -> Fantabulosa

Papa blij gemaakt met een Red Bull F1 Lego set (die een tijdje terug bij Kruidvat verkrijgbaar was).

"Nice is different than good." SCORPlO > RPNZL

Huilen van opluchting omdat de medicatie aanslaat

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Dang havent felt a ship like this in a while my heart is not ok

help

Pff, ik doe heel hard m'n best om te functioneren, en ik weet dat de woonkamer een gedeelde ruimte is, maar damn son ik had het even niet nodig dat je hier ook binnenkomt en nu gaat koken :c

Edit: GA WEGGG :'D Nu heb je niet alleen je lunch gemaakt, maar zit je op twee meter afstand die te eten met TikTok geluid. I'm trying really hard here plssss

[ bericht aangepast op 15 juni 2025 - 14:30 ]

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Leodh schreef:
    Pff, ik doe heel hard m'n best om te functioneren, en ik weet dat de woonkamer een gedeelde ruimte is, maar damn son ik had het even niet nodig dat je hier ook binnenkomt en nu gaat koken :c

Edit: GA WEGGG :'D Nu heb je niet alleen je lunch gemaakt, maar zit je op twee meter afstand die te eten met TikTok geluid. I'm trying really hard here plssss

Je mag hier je grenzen ook aangeven hoor 😘 op z'n minst of je huisgenoot even oordopjes in wil doen

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain