•      
                Lucht Je Hart

Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic:
          professionele hulpverlening

Don't walk. Run, you sheep, run.

Ik moet vanmiddag weer naar de psycholoog, maar ik weet honestly niet waar ik het over moet/wil hebben. Heb niet echt het idee dat we ergens specifiek mee bezig zijn ofzo, en ik moet eigenlijk altijd zelf beginnen n.a.v. de vraag hoe het is. Zou het fijn vinden als we eens concreet naar iets konden kijken en ik er niet eerst zelf over moet beginnen :')

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Catmint schreef:
    Ik moet vanmiddag weer naar de psycholoog, maar ik weet honestly niet waar ik het over moet/wil hebben. Heb niet echt het idee dat we ergens specifiek mee bezig zijn ofzo, en ik moet eigenlijk altijd zelf beginnen n.a.v. de vraag hoe het is. Zou het fijn vinden als we eens concreet naar iets konden kijken en ik er niet eerst zelf over moet beginnen :')

Maar als je dit tegen je psycholoog zegt? Misschien dat dat juist kan helpen!

Dramatic

Het is echt saai vandaag!! 😭

[ bericht aangepast op 18 juni 2025 - 10:24 ]

Let's drink Jasmin tea!

Mailtje een beetje laat gezien dus rushed naar een meeting, daar ging m'n dagplanning... Wel een productieve meeting gelukkig ^^

Do it scared, but do it anyway.

Waarom vinden sommige docenten het lastig om een mailtje terug te sturen met iets van 'ik zet het op mijn lijstje, als je over 2 weken niks van me hoort, stuur me een herinnering'??? Like, ik zit nu sinds de 8e te wachten op een reactie betreft een verslag dat ik heb ingeleverd.

"Nice is different than good." SCORPlO > RPNZL

Meh. Een 4. Al is het denk ik wel te doen om er een 5.5 van te maken. Met meer dagelijkse oefening.
    Straks wel tenminste httyd met mama. Maakt het wachten op de meeting morgen minder erg hoop ik.

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Okay what wretched creature keeps eating & digging up my mint?? 😠 Like who tf even likes that, cats? Mice?? BIRDS???

(It's not snails I checked)

[ bericht aangepast op 18 juni 2025 - 13:12 ]

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Damn, mijn psycholoog had wel gelijk, volgens mij is dit een onverwerkt trauma.

Mijn brein breint zoals het breint.

Iemand gaf me een tijdje geleden een aanbeveling voor een slaapmasker, kan diegene dat nog eens doen gezien ik die niet meer terug kan vinden in alle ljh topics ^^"

Do it scared, but do it anyway.

Frisk schreef:
    Damn, mijn psycholoog had wel gelijk, volgens mij is dit een onverwerkt trauma.

me

help

Vandaag (en morgen) heel veel kaarsjes aan voor geluk 🙏🏻🙏🏻

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

1. Hoe de f schrijf je prophecies? Ik probeer prophecies te maken voor m'n worldbuilding en story prep, but nothing en ik wil niet constant ChatGPT raadplegen because it's not good for environment.

2. Waarom kunnen mijn psycholoog-sessies nooit eens full-length en zonder interruptions zijn. Of ze is een kwartier te laat, en gaat niet per se langer door met mij, of ze moet een pakketbezorger opvangen, of ze wordt gebeld door een andere patiënt of door familie met slecht nieuws (deze was gisteren, was minder fijn). Maar ik wil gewoon hulp krijgen, want de stress en negativiteit is gewoon niet grappig meer momenteel...

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Catmint schreef:
    1. Hoe de f schrijf je prophecies? Ik probeer prophecies te maken voor m'n worldbuilding en story prep, but nothing en ik wil niet constant ChatGPT raadplegen because it's not good for environment.

2. Waarom kunnen mijn psycholoog-sessies nooit eens full-length en zonder interruptions zijn. Of ze is een kwartier te laat, en gaat niet per se langer door met mij, of ze moet een pakketbezorger opvangen, of ze wordt gebeld door een andere patiënt of door familie met slecht nieuws (deze was gisteren, was minder fijn). Maar ik wil gewoon hulp krijgen, want de stress en negativiteit is gewoon niet grappig meer momenteel...

Dit zou voor mij een reden zijn om direct een andere psycholoog te zoeken, je verdient beter dan dat!

Houd. Op. Met. Krabben.

Omnia mutantur, nihil interit

Aa-aa-ah. (A la Wicked) Ik ben zo zenuwachtig!

Ik kan how to train your dragon wel aanraden! Een paar dingen waren anders, maar het meeste stoorde me - zeker na het tijd geven - niet.

Alleen wat jammer van de twins en dat sommige zinnen van de og film er niet in zitten.

[ bericht aangepast op 19 juni 2025 - 9:40 ]

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn