•      
                Lucht Je Hart

Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic:
          professionele hulpverlening

Don't walk. Run, you sheep, run.

Ik haat haat haat haat haat mijn ziekte

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Katten naar buiten doen? Wel? Niet? Ah.

Omnia mutantur, nihil interit

Ik. snap. het. niet.
    Als ik een gigantische koptelefoon op mijn hoofd heb staan, is het toch effing duidelijk dat ik je niet ga horen als je iets tegen me zegt? En als je dan iets te zeggen hebt, laat het dan geen koetjes en kalfjes zijn. Ik heb al zo veel moeite om me te concentreren, don't get me out of my zone om te zeggen dat het hier warm is.

Mijn brein breint zoals het breint.

Wauw dat moest er echt even uit.

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Komen weekend is de laatste dag dat mijn vriend en ik tegelijkertijd vrij zijn... tot en met 10 augustus 💀 Ik haat haat haat haat dit werk godsamme, maar ik kan nergens anders een baan vinden. Wat moet ik nou? :c

|| I told you not to play with the misfit toys ||

this is absolutely terrifying

help

Zoya schreef:
    Komen weekend is de laatste dag dat mijn vriend en ik tegelijkertijd vrij zijn... tot en met 10 augustus 💀 Ik haat haat haat haat dit werk godsamme, maar ik kan nergens anders een baan vinden. Wat moet ik nou? :c

Dat klinkt echt compleet waardeloos, my god. Fingers crossed dat je iets anders kan vinden, want dat is gewoon niet leuk

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

UUUUUUGH. Een vriendin van discord (uit Italië) zou begin juli hier komen, maar nu gaan ze op haar werk met een nieuw programma bezig en moet iedereen daar zijn en weet ik veel.... en zijn alle vakanties verschoven naar augustus/september.... like, girl, tenzij het begin augustus is, dan kan ik niet. Had ze nou maar al een ticket geboekt, dan kon ze dat gebruiken om haar vakantie gewoon te laten staan. Zucht.

edit: wat ik vooral niet snap is dat ze niet van de één op de andere dag kiezen voor een nieuw programma dus waarom keuren ze de vakanties voor juli dan überhaupt goed????

[ bericht aangepast op 23 juni 2025 - 12:42 ]

"Nice is different than good." SCORPlO > RPNZL

RPNZL schreef:
    UUUUUUGH. Een vriendin van discord (uit Italië) zou begin juli hier komen, maar nu gaan ze op haar werk met een nieuw programma bezig en moet iedereen daar zijn en weet ik veel.... en zijn alle vakanties verschoven naar augustus/september.... like, girl, tenzij het begin augustus is, dan kan ik niet. Had ze nou maar al een ticket geboekt, dan kon ze dat gebruiken om haar vakantie gewoon te laten staan. Zucht.

edit: wat ik vooral niet snap is dat ze niet van de één op de andere dag kiezen voor een nieuw programma dus waarom keuren ze de vakanties voor juli dan überhaupt goed????

En schijnbaar doet ze taken die niet eens in haar contract staan en wordt daar niet voor betaald.... girl, als ik in jouw schoenen stond (en het was financieel en alles mogelijk), had ik per direct ontslag genomen als dat kan, want ze heeft ook al voor de 4e of 5e keer een tijdelijk contract en ze doet dus ook nog eens werk waar ze niet voor wordt betaald.

Ik ben pissed, niet op haar, maar het bedrijf waar ze werkt.

"Nice is different than good." SCORPlO > RPNZL

Ik kan eindelijk een beetje dingen weggooien ipv te blijven hangen in sentimentele waarden ^^

Do it scared, but do it anyway.

That one time you do something brave and you just get a slap in the face 🥲

Dramatic

Renna schreef:

I'm still proud of you c:

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Zoya schreef:
    (...)

I'm still proud of you c:

❤️❤️ **hugs**

Dramatic

Renna schreef:

I feel this so hard - don't let it traumatise you forever (H)

Take care, I'm proud of ya too

help

Ooit- OOIT gaat mijn profiel veranderen. Maar nu nog niet.

Caution first, always.