•       Lucht je Hart

Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic:
          professionele hulpverlening

•

Klein vakantiehuisje en niet kunnen slapen be like: luisteren naar op een stel vrienden die het heel erg naar hun zin hebben samen in bed. 🙃 Awkward.

•

Paracosmoses schreef:
    Klein vakantiehuisje en niet kunnen slapen be like: luisteren naar op een stel vrienden die het heel erg naar hun zin hebben samen in bed. 🙃 Awkward.

🤭🤭🤭 hahaha sterkte

someone out there feels better because you exist

Paracosmoses schreef:
    (...) Mijn vader is al vijf jaar gelukkig getrouwd met de vrouw waarmee hij destijds vreemd ging in de relatie met m’n moeder. Daar had ik in het begin moeite mee (ook al was het niet mijn relatie en ik daar vrij weinig over te vertellen had) ben ik uiteindelijk juist blij dat hij nog steeds bij deze vrouw is en hij de relatie met m’n moeder niet voor een ‘fling’ heeft verlaten.

Thanks, hopelijk kan ik er over een paar jaar ook zo naar kijken!
    Ik had nog steeds liever gezien dat het uit ging zonder een andere relatie erbij te hebben, al is het inderdaad zeker niet mijn relatie om er iets van te vinden, maar het is fijn om te horen dat anderen hier ook moeite mee hadden en dat dat gevoel nog kan veranderen.

--

Waarom heb ik nog steeds covid angst in de trein.. en het is veel te vroeg. Al is het wel voor pride, dus iets leuks!

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Omg, dat is echt zo dom van mij. Kan ik mijn diploma terug ergens inleveren?:')

We will not be quiet, Stonewall was a riot!

the moment you fucked up is the moment you decided to ghost

Don't walk. Run, you sheep, run.

Dooddoenervo schreef:
    Omg, dat is echt zo dom van mij. Kan ik mijn diploma terug ergens inleveren?:')

Ja lever maar bij mij in, met de mijne kan ik duidelijk niets dus ik wil een ander 😂

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Zoya schreef:
    (...)

Ja lever maar bij mij in, met de mijne kan ik duidelijk niets dus ik wil een ander 😂

Veel plezier met je toerisme diploma! Zorg er alleen voor dat je in je eigen vrije tijd niet op de verkeerde dag een TGV treinticket reserveert, want dat is de reden dat ik de mijne inlever. :'D

Dooddoenervo schreef:
    (...)

Veel plezier met je toerisme diploma! Zorg er alleen voor dat je in je eigen vrije tijd niet op de verkeerde dag een TGV treinticket reserveert, want dat is de reden dat ik de mijne inlever. :'D

Ah fuck, dat is onder zelfde paraplu als Leisure & Events Management :') Had je niet ICT kunnen doen ofzo?

--

Moet ik nu morgen extra vroeg op om de rest in te pakken omdat ik vanavond eigenwijs ben gaan schrijven? Why yes indeed

I'm gonna regret this omfg ;-;

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Zoya schreef:
    (...)

Ah fuck, dat is onder zelfde paraplu als Leisure & Events Management :') Had je niet ICT kunnen doen ofzo?

--

Moet ik nu morgen extra vroeg op om de rest in te pakken omdat ik vanavond eigenwijs ben gaan schrijven? Why yes indeed

Ohh well, helaas. Maar als het je kan troosten, ik ben nu een projectmedewerker diversiteit en inclusie aan een hogeschool. Dus absoluut niet in het veld van toerisme, leisure en hospitality. Hopelijk vind je ook iets in een ander werkveld dat beter matcht.(:

Ik heb eigenlijk helemaal geen zin of tijd voor de meeting zo. ik moet nog studeren en wil nog wat in game dingen doen.. Maar als ik cancel, trekt hij het niet.
    En nee, ik wil nu even niet samen een kamer opruimen mama.. edit: en papa die aan mijn kleding zit zonder te vragen is ook niet fijn..

[ bericht aangepast op 27 juli 2025 - 10:27 ]

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Iotte schreef:
    (...)

🤭🤭🤭 hahaha sterkte
    De ochtend erna was echt lachen met z’n allen gelukkig. 😂

Taire schreef:
    (...)
    Thanks, hopelijk kan ik er over een paar jaar ook zo naar kijken!
    Ik had nog steeds liever gezien dat het uit ging zonder een andere relatie erbij te hebben, al is het inderdaad zeker niet mijn relatie om er iets van te vinden, maar het is fijn om te horen dat anderen hier ook moeite mee hadden en dat dat gevoel nog kan veranderen.
    Begrijpelijk, laat dat gevoel er ook vooral zijn voor jezelf. En als je nooit verder komt dan dat, is het ook goed. Ik heb twee jaar geen contact gehad met m’n vader nadat uitkwam dat hij is vreemdgegaan en m’n ouders daarom gingen scheiden. Na weer jaren van contact opbouwen zijn we nu weer vier handen op één buik, dus het kan ook weer goed komen!

•

Ik heb morgen en overmorgen frans toetsen, maar de motivatie om te leren ligt op de zeebodem. Ik ben dit niet meer gewend 😂😭

Zoya schreef:
    (...)

--

IT WAS SO GOOD THO

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

Give me a break. Alsje alsje alsjeblieft. Gewoon één pauze van dit rotleven.

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

I can either do the chores I have to do today, or I can regulate other people's stress. I can't do both, my battery is way too low for that, please get out of the room, the rest I had planned is draining me enough, I'm going to come short like this

"I have love in me the likes of which you can scarcely imagine and rage the likes of which you would not believe."